Fitness Seller

X-Files aflevering voorspelde samenzwering 9/11

  • Topic starter JvR90
  • Startdatum
  • Reacties 31
  • Weergaven 2K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Tja.... wat moeten we hier nou precies over zeggen...

merkwaardig
 
Neo's paspoort in The Matrix

18matrix-lg.jpg
 
Hij is wel geinig idd. Maar TS jij gelooft dit niet echt toch, ofwel?

Overigens is dat nog de enige reden die ik kan bedenken: MIC te sponsoren.
 
Hij is wel geinig idd. Maar TS jij gelooft dit niet echt toch, ofwel?

Overigens is dat nog de enige reden die ik kan bedenken: MIC te sponsoren.

Ik geloof niks. Ik ben bereid om zowel het conventionele beeld als de samenzwering te accepteren mits er genoeg bewijs voor is. Voorlopig ben ik er nog niet uit.
 
Ik geloof niks. Ik ben bereid om zowel het conventionele beeld als de samenzwering te accepteren mits er genoeg bewijs voor is. Voorlopig ben ik er nog niet uit.

Dat is het antwoord dat ik horen wou. Off topic trouwens, maar ken je de film Charlie Wilson's war? Gaat over congreslid die het zover kreeg om geheime operaties in afghanistan van 5miljoen na 500miljoen te krijgen tijdens de sovjet inval. Wel aardig.
 
Heel bizar. Maar wat ik eigenlijk niet snap, er is de theorie dat amerika zelf verantwoordelijk is voor de daden van 9/11, maar om welke rede zouden zij dit gedaan hebben? Ik zie niet hoe die aanslagen op enige manier in het voordeel van amerika zouden kunnen uitdraaien...
 
LOL heb jij het filmpje nou gezien ofniet?
 
Heel bizar. Maar wat ik eigenlijk niet snap, er is de theorie dat amerika zelf verantwoordelijk is voor de daden van 9/11, maar om welke rede zouden zij dit gedaan hebben? Ik zie niet hoe die aanslagen op enige manier in het voordeel van amerika zouden kunnen uitdraaien...

Voordeel voor de wapenindustrie en de olieindustrie.
 
et militair-industrieel complex is een bundeling van de belangen van het politieke leiderschap, het militaire leiderschap en de wapenindustrie. Vaak, maar niet altijd, heeft de term betrekking op de Verenigde Staten.

De uitdrukking werd voor het eerst gebruikt door de voormalige president van de Verenigde Staten en generaal Dwight D. Eisenhower. In zijn afscheidsrede als president op 17 januari 1961 waarschuwde hij de Amerikanen voor een vervlechting van de belangen en de invloed van het militair-industrieel complex. Men spreekt van een militair-industrieel complex wanneer zich de volgende verschijnselen voordoen:

* Een sterke lobby door vertegenwoordigers van de militaire industrie
* Talrijke persoonlijke contacten tussen vertegenwoordigers van het leger, de politiek en de wapenindustrie
* Politici of hoge militairen die functies in de wapenindustrie vervullen
 
Osama heeft duidelijk samen met Bush naar deze aflevering gekeken...
 
volgens mij is zoiets ook te zien in een simpsons aflevering
 
Okay, heel erg leuk enzo, wat is het doel hiervan?
 
Eerst de kracht van het nu en nu een oog met een driehoek, JvR90 what are you doing :(

EDIT: Oh las net dat je er niet (persé) achter stond, nvm :D
 
Louter toeval toch. Van bijna elke dag kan je wss wel iets vinden die in de media is gebruikt.
 
Interessant , weten jullie wat NORAD aan het doen was op de dag van 9/11?
 
Interessant , weten jullie wat NORAD aan het doen was op de dag van 9/11?
Simulaties dat vliegtuigen werden gekaapt over Amerikaans grondgebied.
 
Back
Naar boven