MuscleMeat

X-QLusive Holland 31-05 HMH

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
party people!

wie gaan er allemaal naar X-Qlusive Holland als ik vragen mag?

van Rob G weet ik et al. mochten er meer gaan, spreken we gewoon elkaar aan zodra je iemand met muscles ziet lopen ;)

haha een meeting is wel weer beetje overdreven mayb maargoed.

meer partygangers?? :cool:
 
Ik loop er ook wel rond
 
Ik zal r zijn m8! Mob Mob!!!!
 
tsja ik ben geen egt liefhebber meer van hardstyle en dat soort muziek. vroeger wel. wel is het de enigste muziek die ik graag hoor als ik uitga/hardga

maar als ik thuis of ergens aan et chillen ben, luister ik liever andere muziek.
 
Originally posted by zoutzak
tsja ik ben geen egt liefhebber meer van hardstyle en dat soort muziek. vroeger wel. wel is het de enigste muziek die ik graag hoor als ik uitga/hardga

maar als ik thuis of ergens aan et chillen ben, luister ik liever andere muziek.

me 2

ik vind metal de beste muziek soort, maar om lekker te rampen tampen met uitgaan is hardcore het beste, hardstyle 2e beste :)
 
techno ben ik niet zo'n liefhebber van. moet zeggen dat ik ook nooit naar egt techno feesten ben geweest, maar de techno op sensation black en op shockers vond ik maar zuigen.. en andere live sets op partys doen me ook weinig
 
niet kunnen gaan gister. jammer. was het de moeite dit jaar?
een andere vraag; gaat iemand nr de WABBA wedstrijd komend weekend (zondag) in breda? moet ook super worden; 82 inschrijvingen geloof ik...

Luca
 
Originally posted by luca
niet kunnen gaan gister. jammer. was het de moeite dit jaar?
een andere vraag; gaat iemand nr de WABBA wedstrijd komend weekend (zondag) in breda? moet ook super worden; 82 inschrijvingen geloof ik...

Luca
volgens mij heb je het over iets anders :p

XQ is pas zaterdag.
 
Ik ga misschien

Word zeker beuqen en stampen ff kijke of ik kan en of vrienden gaan
 
Ja we gaan helemaal los, uit onze plaat, van het padje af, helemaal vaag, wous, ehm.. nog meer foute termen?
:)
uit onze naad.. hmm

out?
 
hehe.

@ Pitt; is inmiddels uitverkocht
 
damn jah, dacht dat jullie over ut over het NK bodybuilding; "De Holland" van afgelopen weekend hadden hahahaha. maar goed, ben weer bij... whoehaha...

later
Luca
 
Originally posted by zoutzak
techno ben ik niet zo'n liefhebber van. moet zeggen dat ik ook nooit naar egt techno feesten ben geweest, maar de techno op sensation black en op shockers vond ik maar zuigen.. en andere live sets op partys doen me ook weinig

Het kan dat techno je niet aanspreekt. Naar mijn mening, moet je techno LEREN luisteren. Ik kan genoeg mensen in mijn omgeving die het eerst maar "vage, wazige fietsbellenherrie vonden" en er nu aan verslaafd zijn. Natuurlijk zijn er mensen die het nooit zullen waarderen, maar het is zeker zo, naarmate je het vaker luistert, je het steeds meer begint te begrijpen/waarderen.

Veel mensen hebben ook geen idee wat techno precies is. Ze hebben er een mening over, maar het verschil tussen hardhouse en techno kennen ze dan niet.

Voor mensen die eens een goede techno-set willen beluisteren:

Misstress Barbara @ Opium Garden
http://www.livesets.net/mp3/01-misstress_barbara-opium_garden_miami-dab-21-03-2003-ms.mp3

Chris Liebing @ Sweatboxer
http://speedyj.com/archiv.mp3.files/sb-chris_liebing.mp3

Groeten
 
Schranz!

Beuktechno, net zo pauper als hardstyle en hardcore.

Ik ben hardstyle en hardcore fan!

Ik ben pauper!

Joe-pie!
 
Back
Naar boven