AndroidHealthClinic

X-QLusive Holland 31-05 HMH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja en jij bent een muts, maar dat hoef ik toch ook niet aan iedereen hier op het forum hier te verkondigen?
 
Me = muts als ik er zin in heb....
:p

en volgens mij liet ik dit feest schieten zodat we elkaar niet voor de voeten zouden lopen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja maar mevrouw!

U maakt van mijn zelfspot een belediging!

Dat druist natuurlijk in tegen alle wetten van degelijk gedrag!

Daar moest ik u gewoon even op wijzen met een ietwat onscrupuleuze uitspraak!

Mijn nederige excuses bied ik u aan.
 
ik ben op XQ te herkennen aan een wit t-shirt zonder mouwen met in het zwart "FREAK" er op. :D
 
Veel plezier vanavond mensen, en wat betreft wat Leander zegt; techno rules, als het van die lekkere rollende heipaal beats zijn..... Moet ik wel bij zeggen dat er dan wel wat chemische pretmakers genomen dienen te worden, dan is het helemaal geweldig......
 
Originally posted by zoutzak
ik ben op XQ te herkennen aan een wit t-shirt zonder mouwen met in het zwart "FREAK" er op. :D

dan zal je toch nog ff moeten doorposten:D

btw, vind techno ook niets aan, geef mij maar t betere stamppwerk als ikuitga
 
Originally posted by zoutzak
ik ben op XQ te herkennen aan een wit t-shirt zonder mouwen met in het zwart "FREAK" er op. :D

Keej dude, ik zal me ogen open houden voor een afgetrainde freak :) Ik weet nog niet waar ik aan te herkennen ben, moet nog ff me kleerkast door spitten :D

Hebber zin in!!!
 
OWYOOOOOO

WHAAHA, ik sta na op de planet internet stand op Q-qlusive.
ik ben vet bezopen en lekker aan et eten. ik hbe rob G nog niet ontmoet, al weet ik niet hoe hij er uit ziet, maar hij kan mij wel herkennen.

anywayz ik heb vette honger en dorst en ik hoor een vette beat dus ga ik zo weer terug naar de dansvloer, moet nog wel uurtje of 3 door :)

mannen! (en vrouwen!) ik spreek jullie als ik weer nuchter en uigeslapen ben!

michel
 
Re: OWYOOOOOO

Originally posted by zoutzak
WHAAHA, ik sta na op de planet internet stand op Q-qlusive.
ik ben vet bezopen en lekker aan et eten. ik hbe rob G nog niet ontmoet, al weet ik niet hoe hij er uit ziet, maar hij kan mij wel herkennen.

anywayz ik heb vette honger en dorst en ik hoor een vette beat dus ga ik zo weer terug naar de dansvloer, moet nog wel uurtje of 3 door :)

mannen! (en vrouwen!) ik spreek jullie als ik weer nuchter en uigeslapen ben!

michel
HEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOO :eek!:

:heart: TECHNO :heart:
 
Laatst bewerkt:
:rolleyes:
 
nog geen reactie van Rob, waarschijnlijk is hij meegenomen door de beveiliging wegens t handelen van verboden spulletjes. met die maffiosi weet je t nooit.

of hij sprak iemand met een freakmuts aan voor zoutzak en ja...dat was dan waarschijnlijk geen zoutzak, maar een gigantische kerel die niet gediend was van zon opmerking en hem dus alle hoeken van de zaal liet zien.
Ja, dat is volgens mij met Rob gebeurd:D
 
whaha lol.

nee ik ben rob niet tegen gekomen. wel werd ik aangeproken door t0mm1e. grote kerel!

was geslaagd feest, en sta hier nog op party pics:


foto 1

[Abeelding niet meer beschikbaar]

foto 2

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
'Oma' wat heeft u grote ogen......
 
ik en mn maat op deze foto gebruiken beiden niet. mocht het onverhoopt zo over komen.
 
Hmmmzzz, das dan wel een gemiste kans.

;)
 
junkie :p
 
Soooooooooooow heeeeeeeeeeeee, het was me daar ff een partij WREEEED!!! Damn zoutzak, ik heb je niet gezien, ik heb flink rond gekeken naar een gozer met wit shirt met daarop FREAK. Maar ik heb hem helaas niet gezien :(

Maaruh, het was wel echt super vet joh! Was helemaal van de kaart (had XTC'tjes gehad, doe het 1 keer per jaar en dit was de ene keer van dit jaar). Zekerz 1 van de beste feesten ooit!

Vette opzet met die boxring en eye of the tiger muziek. Heel goed naar mijn zin gehad maar ben nu wel super brak. Lag zondag morgen om 10:30 in bed en toen kon ik niet eens slapen :(

Heb wel flink gezondigd, een burger gegeten, 2 glazen cola, nog wat glazen red bull, 2 zwiepers, ruim een pakje puiken opgerookt en een geeltje wiet. Damnit... ben nog maar niet op de weegschaal gaan staan, ben te bang voor de uitslag...

Yo Zoutzak, d'r liepen ook gasten rond met een fototoestel en die foto's zouden terug te vinden zijn op iets van www.???magazine.nl. Kan alleen die site niet vinden :( Weet jij dat adres toevallig?
 
Originally posted by Rob G
Soooooooooooow heeeeeeeeeeeee, het was me daar ff een partij WREEEED!!! Damn zoutzak, ik heb je niet gezien, ik heb flink rond gekeken naar een gozer met wit shirt met daarop FREAK. Maar ik heb hem helaas niet gezien :(

dan mot je beter uit je strakke doppen kijken:D

Originally posted by Rob G
Maaruh, het was wel echt super vet joh! Was helemaal van de kaart (had XTC'tjes gehad, doe het 1 keer per jaar en dit was de ene keer van dit jaar). Zekerz 1 van de beste feesten ooit!


dat je dat nog allemaal weet dan;)
lekker depri?
 
Originally posted by dandyman


lekker depri?

Nope, geweldig genoten, nu weer een jaartje wachten. Geen problemen mee, ook nergens last van gehad naderhand (behalve slapeloosheid, maar dat ligt denk ik aan de red-bull en energie-ijsjes).
 
Back
Naar boven