MuscleMeat

Xbox live VS PS3 (1 bezoeker)

Welke/


  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

En hoeveel gig moet ik hebben?

De 80 gig is nu uit ikzelf heb 40 gig maar is nog lang niet vol.
Binnenkort zit er 320 gig in bij mij ;)
Er zit namelijk gewoon een laptopschijfje in die je heel gemakkelijk kan vervangen en uitbreiden:rolleyes:
 
360 ouwe! Online Halo knallen, muziek en films streamen en verder alles compleet.
Komt binnenkort weer een verlaging van de prijs, tenminste in de VS en Japan voor de zoveelste keer.. Zal ook wel hier komen.
 
Dat je voor Xbox Live moet betalen is wel logisch, het is qua dienst wel iets uitgebreider dan PSN. Qua prijs kom je in ieder geval op een 360 uit, ook qua ruim voorradige budgetgames. Die budgetgames waren enkele maanden tot een jaar geleden nog de topgames voor de 360. PS3 is korter uit dus heb je minder budgetgames ter beschikking, uberhaupt al minder keuze aan games.
 
Het geld dat de X-Box goedkoper is raak je weer kwijt aan hun online geheel.
Als je 5 jaar lid bent kost dat je al 300 pleuro.
Dat er nog mensen zijn die een X-Box kiezen
 
Kan je voor de PS3 ook gratis games downloaden?

Ja de demo's uiteraad zowiezo...de 60gb & 80gb zijn niet makkelijk te krijgen nu,de reden daarvan weet ik zo even niet meer.
Wel dacht ik te weten dan je na de 40gb ook nog de ps2 spellen kan spelen,ik heb bv de 40gb en kan niet de ps2 games afspelen.nu heb ik daar ook geen need voor dus maakt mij niet uit maar kan me voorstellen als je nog ps2 games hebt liggen dat je het wel handig vindt als je ze ook via je ps3 kan afspelen.
 
Voor 12 maanden online Live betaal je 35e, geen zak dus. Gewoon zoeken op marktplaats.
 
Ja de demo's uiteraad zowiezo...de 60gb & 80gb zijn niet makkelijk te krijgen nu,de reden daarvan weet ik zo even niet meer.
Wel dacht ik te weten dan je na de 40gb ook nog de ps2 spellen kan spelen,ik heb bv de 40gb en kan niet de ps2 games afspelen.nu heb ik daar ook geen need voor dus maakt mij niet uit maar kan me voorstellen als je nog ps2 games hebt liggen dat je het wel handig vindt als je ze ook via je ps3 kan afspelen.

dat kan met de 60gb versie, zeer zeker niet met de 80gb versie.
ps2 compatibility is iets waar ik niet op zou rekenen met de ps3, het is een deadend voor sony namelijk.

in de US ps3's zit speciale hardware die compatibility realiseerde, in europese modellen is deze hw verwijderd om de kosten te druken en is de emulatie via software geimplementeerd... dat het niet meer in de nieuwere modellen terugkeert is een teken aan de wand....
 
dat kan met de 60gb versie, zeer zeker niet met de 80gb versie.
ps2 compatibility is iets waar ik niet op zou rekenen met de ps3, het is een deadend voor sony namelijk.

in de US ps3's zit speciale hardware die compatibility realiseerde, in europese modellen is deze hw verwijderd om de kosten te druken en is de emulatie via software geimplementeerd... dat het niet meer in de nieuwere modellen terugkeert is een teken aan de wand....


Waarom zou je ps2 spellen op een ps3 willen spelen. Je lepelt toch ook geen gare franse motor in een ferrari.

Als je een ps3 hebt moet je daar ook gewoon ps3 spellen op spelen.

Die zijn zoiezo grafisch veel mooier dan de ps2 spellen.
 
hele grote newbie vraag van mij

hoe krijg je een xbox of een ps3 eigenlijk aangesloten op internet? heb dit nooit begrepen ???
 
hele grote newbie vraag van mij

hoe krijg je een xbox of een ps3 eigenlijk aangesloten op internet? heb dit nooit begrepen ???

De ps3 kan met kabel of draadloos net als een laptop.
 
ja, maar hoe log je dan in bij je provider? moet je de ps3/xbox op de pc aansluiten? of moet ik mijn modem van de pc loskoppelen en op de ps3/xbox aansluiten?
 
ja, maar hoe log je dan in bij je provider? moet je de ps3/xbox op de pc aansluiten? of moet ik mijn modem van de pc loskoppelen en op de ps3/xbox aansluiten?

Nee hoor heb jij geen router dan?
Je kan je ps3 gewoon aanmelden bij je router inloggen enz met code en netwerknaam dan doet hij het
 
nope, klinkt al te ingewikkeld :P
 
je kan ook gewoon draadloos internet aftappen van de buurman
 
Waarom zou je ps2 spellen op een ps3 willen spelen. Je lepelt toch ook geen gare franse motor in een ferrari.

Als je een ps3 hebt moet je daar ook gewoon ps3 spellen op spelen.

Die zijn zoiezo grafisch veel mooier dan de ps2 spellen.

ohja, dus je verzameling ps2 games waar je jaren van genoten hebt zijn ineens waardeloos omdat er mooiere games op de ps3 zijn? dat iets grafisch mooier is maakt het nog niet leuker om te spelen!

het lijkt mij een voordeel om je oude games op je nieuwe console te kunnen spelen.. minder troep in je woonkamer b.v. bovendien kon de ps3 oude ps2 games iets mooier weergeven dacht ik (dit onder voorbehoud).
 
Er wordt een hoop bullshit verkocht in dit topic.
 
voor een vriende prijsje doch
 
Er wordt een hoop bullshit verkocht in dit topic.

+1 De PS3 is nieuwer dus weer iets verder dan de xbox360. Het xbox live netwerk is vele malen verder dan dat van Sony en er zijn meer online spelers op de xbox360. Sony heeft ook geen goede reputatie dat ze kwaliteitsonderdelen gebruiken (lasers van de PS2 anyone?) dus het gelul dat hij kwalitatief beter in elkaar zit is ook maar speculatie.

Ik zou als ik er 1 zou kopen kijken wat mensen in mijn omgeving hebben (ivm samen online spelen) en welke game titels op beide uitkomen (sommige zijn aan 1 console gebonden, komt tegenwoordig nog maar weinig voor maar goed).

Ik ben blij met mijn Xbox360, maar ik had deze dan ook al ruim voor de PS3 uitkwam. GTAIV ftw!
 
Back
Naar boven