XXL Nutrition

Xenadrine combineen met Stacker 3? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
op de site van Cytodyne staat:

Aanbevolen dosering:
Neem 1 capsule voor het ontbijt of voor de ochtend training, en 1 voor de namiddag. Innemen met voldoende water. Na verloop van tijd kunt u de dosering verhogen tot 2 keer 2 capsules. Mocht het effect afnemen dan is het aan te bevelen om 5 dagen wel Xenadrine te gebruiken en dan 2 dagen niet. Ook is het mogelijk om Xenadrine te gebruiken samen met Stacker 3.


Dus kan ik gewoon Stacker 3 erbij gebruiken. an dan ook met Stack II van M double U? Maar moet ik dan de 2 x 2 Xenadrine nemen EN dosering van Stacker 3 of Stack II die aanbevolen is??
 
Stacker 3 was geloof ik met chitosan, misschien daarom. Kijk uit voor overdosering ephedrine! Volgens mij was het max. 90 mg!
 
JA ik weet het volgens mij zit per dosering Xenarine 20 Mg Eph. Dus 2x2 = 40 mg dus op een dag! Snappie das er weinig daarom vroeg ik mij af om 3x3 te doen dus dan ko je nog op 60 mg!
 
Ik zou inderdaad uitkijken met een combinatie van twee fatburners.
 
Waarom ik heb al gedaan met calcium pyruvate en nergens last van gehad maar ik denk ze zetten toch niets voor niets op de site neer dat het ook mogelijk te combineren is met stackers 3. Zoveel ephedrine zit er nu ook weer niet in. Want ik merk geen reet.
 
Originally posted by Elmar
Waarom ik heb al gedaan met calcium pyruvate en nergens last van gehad maar ik denk ze zetten toch niets voor niets op de site neer dat het ook mogelijk te combineren is met stackers 3. Zoveel ephedrine zit er nu ook weer niet in. Want ik merk geen reet.

Je hebt geen last vd 'bijwerkingen' dat wil niet zeggen dat het niet werkt......

Echter ik zou het houden bij max. 4 caps. xenadrine ivm de hoeveelheid white willow bark die er in zit. Als je een 3e dosis wil toevoegen kan je of een eigen stack combo maken (zie http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=1786 ) of ik kan je Inferno van Interactive Nutrition aanraden. Zit geen White Willow Bark of Synephrine maar wel een goed gehalte efedrine/cafeine + chroom voor de bloedsuikerspiegel ( http://www.bodyenfitshop.nl/index.php?tab=&inc=inf&id=370 )
 
Nah ik hou het wel op 2x2 maar maybe nog met een andere fatburner erbij zonder die hoeveelheid white willow Bark
 
Wat kan het eigenlijk voor kwaad als je bijvoorbeeld 3x per dag 2 capsules neemt, dit wil ik namelijk ook gaan doen.

Dat whit willow bark is toch soort van asperine? Lijkt mij dat het in zo een kleine dosis niet veel schade kan aanrichten, of zit ik verkeerd?
 
ja ik ben ook wel benieuwd
 
Elmar, Elmar, Elmar, heb toch een beetje geduld!
Als je nog altijd 1kg. per week afvalt is het helemaal niet nodig iets aan je schema te veranderen of nog meer fatburners te gaan nemen. Je gaat er alleen maar spieren mee verliezen + als je dan begint te vertragen blijft er niets meer over buiten AS.
 
Neem gewoon clen, ben je van altijd gezeik af,,,:D
 
Originally posted by Big Byron
Elmar, Elmar, Elmar, heb toch een beetje geduld!
Als je nog altijd 1kg. per week afvalt is het helemaal niet nodig iets aan je schema te veranderen of nog meer fatburners te gaan nemen. Je gaat er alleen maar spieren mee verliezen + als je dan begint te vertragen blijft er niets meer over buiten AS.

ja i know, maar spiermassa verlies ik nog niet hoor en ik blijf hangen dus is niet echt meer 1 kg per week

week 0: 102.9
week 1: 101.1 (Laagste)
week 2: 99.0 (Laagste)
week 3: 99.4 (laagste)
Deze week: 99.7 (laagste) allemaal tot nu toe.

Maar ik voel me gewoon BLUH! schiet allemaal niet op.
Maar ik weet het wel ben bijna pas een maand bezig alleen laatste 2 weken zie ik niets meer. En voel me zelfs dikker. Maar wat ze ook bij testosteron boys zeiden als je dat doet en in de spiegel kijkt is het altijd, ik ben te dun, te dik, te groot, te klein en mentaal word het idd ff minder.

ik heb Stack II erbij besteld. nu ga ik even afwisselen en af en toe 2x Xena en 2x Stack II even kijken hoe het loopt. idd met 1 kg per week ben ik tevreden maar din van deze week moet ik dan 98.9 wegen en denk dat dat niet gaat lukke maar goed moed hoog houden idd. En ik voel me nu gewoon scheit probeer zoveel mogelijk spiermassa te behouden maar gaat er wat spiermassa af nou jammer dan, wil liever droog opbouwen. iedergeval droog opbouwen gaat toch niet maar wel beetje minder buikje :D
 
Originally posted by Levrone@
Neem gewoon clen, ben je van altijd gezeik af,,,:D


heb al gevraagd maar maar aan de gene die ik vroeg zei dat het totaal geen invloed op hem had. En ik denk toch dat je misschien maar 2 kg ofzo ermee af krijgt, ????

tis trouwens ook maar 2 weken dat het werkt.
 
Originally posted by Elmar



heb al gevraagd maar maar aan de gene die ik vroeg zei dat het totaal geen invloed op hem had. En ik denk toch dat je misschien maar 2 kg ofzo ermee af krijgt, ????

tis trouwens ook maar 2 weken dat het werkt.

Bullshit, op ieder persoon werkt het anders, en hoe weet je niet ofdiegen real stuff had.Ik ben nu ook bezig met clen, maar geen lage lullige doseringen over een week of 2 zit ik op 7 á 8 tabs van 0.02 mg dat is dus 160 mcg per dag, en reken maar dat dat werkt.Kleine tip van een vriend van mij die doet aan wedstrijden

en dat 2 weken gedoe, daar heb ik ook goede oplossingen voor.

2 weken clen
2 weken stack
2 weken clen
2 weken stack

EN reken er maar op dat je hier droger van wordt(met goed dieet en cardio):D
 
hmm wat is het verschil dan tussen clen of stack only?

verschil in aantal kg??

ennuh gaat je lichaam er niet erg verrot van?
 
Originally posted by Elmar
hmm wat is het verschil dan tussen clen of stack only?

verschil in aantal kg??

ennuh gaat je lichaam er niet erg verrot van?


Clen werkt vele malen beter dan een "stack"

aantal kg's is moeilijk te bepalen hangt van verschillende factoren af zoals je dieet, cardio, je trainingen , en je lichaamstype (ecto, endo, meso)

lichaam verrot??? hoezo dat dan?:D
 
ik ga toch eerst stacken en pas later overwegen om clen te doen maar dat staat eerst achteraan mijn lijstje heb trouwens ook iets gehoord over iets van iodermine ofzoiets, speciaal voor dikke mensen gebruikt ofzo hehe..
 
Bedoel je Yohimbine HCL?

Originally posted by Elmar
ik ga toch eerst stacken en pas later overwegen om clen te doen maar dat staat eerst achteraan mijn lijstje heb trouwens ook iets gehoord over iets van iodermine ofzoiets, speciaal voor dikke mensen gebruikt ofzo hehe..
 
Nee die niet. maar goed.. heb al middeltje besteld
 
Back
Naar boven