Fitness Seller

Xenadrine energiebron? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jurre

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
186
Waardering
0
Ik zit te twijfelen om Xenadrine aan te schaffen.
Maar geeft dit je nu ook extra energie (bijv voor training)?
Ik weet dat Stacker wel een dosis energie bevat!!
Help me uit mun twijfel...

Greetz,
Jurre
 
Lijkt mij wat duur spul als jet alleen om de energie doet.
Kan je beter alleen caffeïne pillen of sterke espresso's nemen of zo.
Of neem Red Bull danwel de goedkope variant ervan die bij de Aldi te koop is...

Dan kun je Xenadrine gaan gebruiken als je echt wil gaan cutten, of beter nog natuurlijk, zuivere Ephedrine HCl met caffeïne.

Espi
 
Nou, koffie en zeker Red Bull word je snel gewoon hoor, zeker als je zoieso al koffie tussendoor drinkt...
Dus voor extra energie vind ik Stackers nog niet zo'n slecht idee (hoewel Xenadrine idd wat te prijzig is alleen daarvoor)
 
Moet je maar eens 2 of 3 wkn geen koffie of wat dan ook aan stimulantia drinken, dan doet het spul echt wel wat hoor!

Espi, die vanaf begin juli 6 weken lang alle caffeïne en andere stimulantia laat staan om bij PBP te vlammen op legale koffie en cola!
 
Drie weken geen koffie?!
Vergeet dat maar mooi hoor - mijn tas koffie is heilig!!!
:d
 
Waar wil je het voor gebruiken? Enkel de energie, en niet cutten? Dan raad ik het af...
 
Ik zit te twijfelen of ik nou wel wil cutten...
Ik bedoel zo stevig ben ik niet, maar toch behoorlijk buikje...
Ik d8 het eigenlijk te combineren met bulken... maar dat kan dus
absoluut niet??
 
In feite vind ik het uiterst zwak om naar middelen te gaan grijpen om de dag door te komen. Dan is er iets mis met je rust. Zorg er gewoon voor dat je genoeg slaapt 's nachts en eventueel zelfs nog een dutje doet in de middag en dan heb je echt helemaal niets nodig.

Ik heb jarenlang maximaal 3-4 koppen koffie, (ijs)thee of cola per WEEK gedronken en zelfs wel ooit 3 maanden lang echt alles laten staan. Dat gaat heus prima... en je zult zien: 1 Red Bull en je hebt vleugeltjes bij wijze van spreken.

Ga je jezelf aanwennen om een aantal koppen koffie, thee of een fles cola per dag te drinken en dan doet het je niets meer... dan heb je steeds extremere middelen nodig.

Kortom, laat die stacker maar mooi staan en gebruik 'm alleen als je 'm echt nodig hebt...

O ja.. ik wil wel even erbij vertellen dat voor mij het ketodieet als een geschenk uit de hemel kwam. Toen ik er mee begon, schoot mijn energiepeil omhoog... dat is te zeggen, zolang ik niet TE veel aan cardio deed.. zolang ik de inname van KH gelijk op laat lopen met de hoeveelheid cardio die ik doe, ben ik vrij energiek.
Doe ik helemaal niets aan cardio en eet 'normaal' dan kun je me 's middags opvegen... en lig in 'suiker-coma' . Echt niet meer normaal... dan helpen zelfs 3 of 4 EC-combi-pillen per dag niet meer! Ervaar jij ook zoiets, dan zou ik eens naar je suikerspiegel kijken en snelle suikers (inclusief brood, pasta, rijst en aardappels) vermijden als de pest...

Espi (zit momenteel op 1 EC-combi en 2 toepassingen Lipoderm-Y per dag)
 
Laatst bewerkt:
Voor de energie zijn er nu ook pure ephedra tabs van mdouble you: NRG deze zijn relatief goedkoop 300 stuks voor 30 euries
 
Originally posted by Jurre
Ik zit te twijfelen of ik nou wel wil cutten...
Ik bedoel zo stevig ben ik niet, maar toch behoorlijk buikje...
Ik d8 het eigenlijk te combineren met bulken... maar dat kan dus
absoluut niet??

Nope, dat is dus onmogelijk...
 
ALs je energie tekort heb moet je je voeding en training eens herzien. Energie gaan toevoegen terwijl je tekort heb gaat alleen maar je lichaam uitputten.

Geef je geld uit aan eventueel een goede vitamine en wat Q10 bv.
 
Back
Naar boven