XXL Nutrition

Xenadrine helpt niet echt, wat dan/nu?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik zit aan de Xenadrine RFA-1 ben nu op 2.5 week.
Ik zit maar aan de 2200 kcal met voldoende vette, eiwitten en kh. Dus veel eiwit, weinig KH en voldoende vetten (lijnzaad etc). Cardio doe ik er bij Maar ben niet echt tevreden. woog rond de 102,9 en nu vorige week vrijdag 99 kg maar gister weer 100. MAar ik weeg wel op verkeerd tijdstip. Want weeg NA mijn training als mijn maag vol zit met ongeveer 1,5 tot 2 liter water.

------------------------------------------------------
Hier mijn eetschema nu:
| Product | Hoeveelheid| Kcal | Eiwit | KH | Vet |

7:30 uur
Whey-Eiwit (shake): 40 gram , 153.0, 31.0, 4.0, 0.4
Water: 1000 ml, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0
Bruinbrood (volkoren): 2 Sneetjes, 126.0, 5.0, 24.3, 1.0
Appelstroop: 1 el, 44.0, 0.0, 11.0, 0.0
Lijnzaadolie: 1 el, 135.0, 0.0, 0.0, 15.0

Totaal 458.0 36.0 39.3 16.4

10:30 uur
Bruinbrood (volkoren): 2 Sneetjes, 126.0, 5.0, 24.3, 1.0
Tonijn op Waterbasis: 56 gram, 65.5, 14.5, 0.0, 0.8
Mayonaise Halfvol: 1 Eetlepel, 98.0, 2.0, 0.0, 10.0
Water: 1000 ml, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0

Totaal 289.5 21.5 24.3 11.8

13:00 uur
Gebakken Kipfilet: 200 gram, 222.0, 42.0, 0.0, 6.0
Pandam rijst: 40 gram, 147.6, 3.6, 31.2, 0.9
Water: 1000 ml, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0

Totaal 369.6 45.6 31.2 6.9

16:00 uur
Bruinbrood (volkoren): 2 Sneetjes, 126.0, 5.0, 24.3, 1.0
Tonijn op Waterbasis: 56 gram, 65.5, 14.5, 0.0, 0.8
Mayonaise Halfvol: 1 Eetlepel, 98.0, 2.0, 0.0, 10.0
Water: 1000 ml, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0

Totaal 289.5 21.5 24.3 11.8

17:00 uur Trainen

Na training
Whey-Eiwit: 40 gram, 153.0, 31.0, 4.0, 0.4
Magere Melk: 300 ml, 99.0, 9.6, 14.7, 0.3
Glucose: 40 gram, 145.6, 0.0, 36.4, 0.0

Totaal 397.6 40.6 55.1 0.7

20:30 uur
Gebakken Kipfilet: 200 gram, 222.0, 42.0, 0.0, 6.0
Pandam rijst: 40 gram, 147.6, 3.6, 31.2, 0.9
Water: 1000 ml, 0.0 ,0.0, 0.0, 0.0
Lijnzaadolie: 1 el, 135.0, 0.0, 0.0, 15.0

Totaal 517.6 45.6 31.2 21.9

23:00 uur
Magere Franse Kwark: 450 gram, 193.5, 33.7, 14.9, 0.0
Water: 1000 ml: 0.0, 0.0, 0.0, 0.0

Totaal 193.5 33.7 14.9 0.0

SUBTOTAAL: 2212.8, 244.5, 220.3, 69.5


Hierbij gebruik ik:
Xenadrine RFA-1: 2x2 caps op nuchtere maag
Calcium Pyruvate: 3x3 caps op nuchtere maag
Multivitamine MEGA-2: 1 Tab
Vitamine C: 2x 50mg tabs (in Multi zit 250 mg)
Cardio: 55 min 4/5x p/w waarvan 10 min warm-up

---------------------------------------------------------

Ik heb nog 1.5 week te gaan en dan maar kijken wat het resultaat dan is. Tot nu werkt het minder dan ik had gedacht.
In het begin zag ik het wel wat minderen maar nu begin ik toch te twijfelen. Ik ben nog lang niet wat ik wil bereiken. Wil mijn buikspieren zichtbaar maken. Maar moet ik na mijn Xenadrine kuur eens Stack II gaan proberen? Of clen? of helios?

Iemand advies??
 
Laatst bewerkt:
1 kg per week is toch netjes. Ook gezond op die manier.

Grtz
 
altijd wegen op nuchtere maag, als de blaas/maag-darm stelsel leeg is. Anders weeg je overbodige balast mee. Ook moet je altijd dezelfde weegschaal gebruiken om veranderingen in gewicht serieus te kunnen nemen. (Elke) weegschaal heeft na verloop van tijd een afwijking. Voor nauwkeurige meting kan dat slecht zijn, maar voor het meten van gewichtsveranderingen maakt het niet uit.

En ook ik vind 1 kg per week heel netjes.
 
Grote nadeel van clen ondervind ik zelf ook, de terugslag, het vet komt heel rap weer terug. plus dat trainen op clen en laag in de kh echt heel erg k u t is, je kan geen kilo tillen en voelt je zo slap als een vaatdoek..

Ga zelf de volgende keer de formule van BC eens proberen, yomimbe toevoegen aan het geheel. Naar wat ik gelezen heb zou dat ook goed moeten werken.
 
Ben nu ook bezig met mijn derde week en er is bij mij ook maar 3 kilo vanaf, maar wat ik belangrijker vindt dan het gewicht, zijn de cm's die ik kwijtraak. Dat is bij mijn taille al bijna 6cm. Daarom meet ik me ook elke week in plaats van alleen te wegen.

Misschien dat je dat ook een tijdje kan proberen, en als er dan nog steeds heel weinig vanaf gaat moet je misschien kijken of het helpt om 2 weken clen, dan 2 weken xena, en dan de clen weer herhalen helpt.
 
Niet meteen wanhopen, Elmar. Je verliest toch nog gewicht?
Ok, misschien naar jouw mening niet rap genoeg maar volgens de meeste van het board (mezelf incl.) lijkt het wel goed te gaan. Op natuurlijke manier zou ik zeker niet boven 1kg/week gaan, als je je spieren wilt houden.
 
ja je heb wel gelijk idd. Maar ik ga uit van 3 maanden cutten ofzo en ik zit pas in 3e week en heb idd wel weer dat ik bij mijn 1e laatste gaat zit van van mijn riem. Af en toe de laatste. Bijna terug op mijn oude (niet fitness) niveau qua buik. Maar omvang van mij buik is idd wel iets minder maar ik laat jullie weten einde van de maand! :D

en ik heb trouwens van een vriend gehoord dat je van clen juist erg sterk word. Maar goed. En dat het vet snel terug komt hmm geloof ik ook niet
 
sterk van clen?? no way.. als je nagaat dat je clen in combi met een dieet neemt, waarbij je een calorisch tekort creeert. kh afbouwt, eiwitten opvoert, nee, ik werd er zeker niet sterker van, me trainen ging beroerd en ik kreeg ook af en toe last van krampen, bv. bij abs trainen, verkrampte buikspieren, dubbelgevouwen op de mat liggen 5 min. lang, niet leuk.. clen werkt wel, maar ik zou het enkel nog nemen de laatste week voordat ik op vakantie ga ofsow, om net het laatste beetje dat er met eca, yohimbe en een goed dieet niet af wil weg te krijgen..
 
Elmar, je gaat goed man.......geduld is een schone zaak. Tot nu toe vind ik je progressie niet slecht hoor. Je bent ongeveer een kilo per week kwijt.....not bad.

Je kan proberen je kcal inname met 200 te verminderen.

Een andere tip die ik je kan geven is om 's avonds minder te eten probeer je kcal in de avond tot een minimum te houden. Vermijd iig koolhydraten.


Zo zou ik het doen:

's avonds na training:
2 eetlepels lijnzaadolie + Shake met water (drop the milk)

Daarna je kipfilet lekker pittig (goed voor je verbranding en je zit sneller vol)

Voor het slapengaan je kwark.

De rijst kan je in je andere maaltijden verwerken (hoe vroeger in de dag hoe beter.....of laat het vallen = nog beter eet een extra stukje kip of meer tonijn) en de glucose zou ik dumpen in m'n cutting periode. Een hoop mensen zullen het niet met me eens zijn maar voor mij werkt het ! Ik probeer in de avond hoolhydraten te vermijden en ik merk dat ik dan sneller afval zonder dat ik (merkbaar) spiermassa verlies. Elk lichaam werkt weer anders natuurlijk but give it a try ! Ik zou ook de eetlepels mayo vervangen door ketchup en de appelstroop vervangen door jam light of zo. Probeer meer kcal uit eiwitten te halen en minder uit vetten/koolhydraten.

Pandam rijst is dacht ik witte rijst....vervang deze door volkoren/zilvervlies rijst. Tenzij je gezondheidsklachten wilt krijgen zou ik ook wat groente / fruit in m'n dieet gaan gooien. Wil je meer afvallen haal je koolhydraten dan uit groente en (vezelrijk) fruit. Vervang je rijst met bloemkool/broccoli/wortelen enz. Ipv brood je kan lekker aan de appeltjes/sinasappels enz.

Een stacker kopen die 3 x per dag kan innemen kan ook nog helpen. Fatburners blijken uit onderzoek het meest effectief te zijn bij inname van 3 x per dag per dosis 20 mg efedrine/200 mg cafeine +/- 20 a 30 minuten voor een maaltijd.

Nou Elmar het is een beetje van de hak op de tak maar ik hoop dat je wat met de info. kan.

Greetz,
Man_of_Magic
 
Thx voor je info ik laat dnek ik zo i zo mijn rijst zitten en ga eens puure op eiwit verder. En gee koolhydraten. JA behalve me boterhammetjes. Maar tonijn heb ik even afgeschaft zodat ik die lepel mayo niet heb. Ik neem nu op me brood kipfilet en neem daarbij 225gram magere kwark.

ME dextrose was op dus die neem ik zo ie zo niet meer :D
Ennuh bedoel je met de lijnzaadolie na mijn training 2 el bij/naast mijn shake en dan sochtends niets en savonds niets??

en ja xenadrine neem ik 2x2 van maar ik denk niet dat ik 3x per dag 2x2x2 kan nemen want dan ga je beetje overdoseren. En ik houd me maar aan de dosis zal er neits voor niets op staan. Mijn appelstroop vervangen door jam? Ok maar wat is het verschil. In jam zit toch ook veel suikers. en shake op water zal ik doen! :D

qua Fruit neem ik af en toe een appeltje
en groente zit meestal wel bij mijn avond eten. Maar ik denk dat ik maar nog meer rijst ga minderen.
 
Hey Elmar, 1 kg/week is toch goed man... 1000gram vet = 9000 KCal = bijna 1300 KCal per dag verbranden aan vet. Ik ga 1 kg per week, ben al 4 kwijt en wil nog 8kg kwijt... ben nu 4 weken bezig met stackII en ga nu 4 weken zonder om vervolgens weer 4 weken met te doen.

Maak je tonijn met tomatenketchup en augurken, dan is het super lekker en heb je de 35%vet van je halve mayo niet.

En ik denk dat de dextrose weinig uitmaakt... 4x/week 50gram doen na je training = 200gram = 800KCal = nog geen 100gram vet.
 
btw. ik zou 's avonds geen lijnzaad met je shake combineren..
 
Dus gewoon wat ik nu doe??

's ochtends, s' avonds
 
Originally posted by CrocoDillon
Hey Elmar, 1 kg/week is toch goed man... 1000gram vet = 9000 KCal = bijna 1300 KCal per dag verbranden aan vet. Ik ga 1 kg per week, ben al 4 kwijt en wil nog 8kg kwijt... ben nu 4 weken bezig met stackII en ga nu 4 weken zonder om vervolgens weer 4 weken met te doen.

Maak je tonijn met tomatenketchup en augurken, dan is het super lekker en heb je de 35%vet van je halve mayo niet.

En ik denk dat de dextrose weinig uitmaakt... 4x/week 50gram doen na je training = 200gram = 800KCal = nog geen 100gram vet.


Tja ik hoop iets van 6 kg totaal van de xena kwijt te zijn eind volgende week maar zal wel niet. Maar dan wacht ik weer even en dan misschien met stack II verder maar ik probeer het zo ff volte houden. Me Mayo heb ik er al uitgehaald en dextrose laat ik ook ff zo. Ik ga me rijst weg laten en proberen shakes met water maar ik moet kijken of dat gaat lukken
 
Originally posted by Elmar
Thx voor je info ik laat dnek ik zo i zo mijn rijst zitten en ga eens puure op eiwit verder. En gee koolhydraten. JA behalve me boterhammetjes. Maar tonijn heb ik even afgeschaft zodat ik die lepel mayo niet heb. Ik neem nu op me brood kipfilet en neem daarbij 225gram magere kwark.

ME dextrose was op dus die neem ik zo ie zo niet meer :D
Ennuh bedoel je met de lijnzaadolie na mijn training 2 el bij/naast mijn shake en dan sochtends niets en savonds niets??

en ja xenadrine neem ik 2x2 van maar ik denk niet dat ik 3x per dag 2x2x2 kan nemen want dan ga je beetje overdoseren. En ik houd me maar aan de dosis zal er neits voor niets op staan. Mijn appelstroop vervangen door jam? Ok maar wat is het verschil. In jam zit toch ook veel suikers. en shake op water zal ik doen! :D

qua Fruit neem ik af en toe een appeltje
en groente zit meestal wel bij mijn avond eten. Maar ik denk dat ik maar nog meer rijst ga minderen.

Halva Jam.....is jam light.....minder suiker dus minder kcal.

2x lepel lijnzaad na de training als brandstof, heb ik uit een stukje van 'big cat'.....werkt bij mij wel ok. Lees anders de onderstaande link even door voor meer info. (dextrose hoeft niet mag wel....en dan max. iets van 15 gram)

http://www.bodybuilding.com/fun/catcommand2.htm

Probeer je fruit/groente inname in je dieet schema mee te nemen qua voedingswaarde....dan heb je een accurater beeld van je kcal inname. Ik eet tijdens 't cutten alleen 's ochtend brood....de rest vd dag haal ik me carbs uit 3 stuks fruit en groente. Is even wennen maar bevalt me goed.
 
Over je xenadrine inname...... op de verpakking staat idd 2 x 2 caps. echter dit inname schema is hetzelfde voor vrouwen/mannen ongeacht lengte/massa. (dat wil zeggen dat een vrouw van 1.60m hetzelfde moet slikken als een vent van 1.90m ????)

Qua efedrine/cafeine inname is er met 3 x 2 caps. niets aan de hand....alleen de white willow(salicin) en bitter orange (synephrine) weet ik het niet van.

Vandaar dat ik ook burners prefereer zonder synephrine en salicin.
 
Hmm ik ga gewoon hier nog wel even mee door.
p.s. van Xenadrine zou je meer energie moeten krijgen of zweten of iet sdergelijks maar ik merk helemaal noppes.

Over groente en fruit ipv brood. Tja dan mis ik weer wat eiwitten (door mijj broodbeleg) En hoe in godsnaam kan ik dat meenemen naar me stage (groente) Fruit tja banaas zit kh in) maar appel geen reed dus schiet niet op.
 
Stack

Gebruik stack en merk dat het wel werkt, alleen ligt het wel een beetje aan hetw erk dat je doet want je wordt er wel onrustig van. Als je de hele dag achter een bureau moet zitten zou ik het niet doen als ik jouw was...

succes
 
xenadrine is toch zelfde, je moet er ook onrustig van worden maar ik merk geen drol. Dus ik denk stack ook niet.
vriend van me die was best bol toen heeft ie stackers 4 ofzo genomen en in 2 maanden BAMN buikspieren en 15 kilo kwijt.
 
Die stack voel ik normaal ook weinig van maar ik had de fout gemaakt om eentje op lege maag in te nemen en niets te doen met de vrij gekomen energie. Ik moest namelijk met de trein van Lelystad naar Delft. Dus ik zit in de trein... begin toch te zweten niet normaal, het was warm maar dit was gewoon erg. Het zweet droop letterlijk van me af :rolleyes: Half uur later komen er ook nog hartkloppingen bij, ik voelde elke beat zeg maar. Op het traject van Amsterdam-Delft werdt ik misselijk (bekend verschijnsel voor sommigen als je Stack op lege maag inneemt), nou dat was best balen. Maar ik leef nog :D
 
Back
Naar boven