MuscleMeat

Xenadrine helpt niet echt, wat dan/nu??

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver
Ga zelf de volgende keer de formule van BC eens proberen, yomimbe toevoegen aan het geheel. Naar wat ik gelezen heb zou dat ook goed moeten werken.

Yohimbine bedoel je? Owow... :eek:
 
Originally posted by Elmar
en ik heb trouwens van een vriend gehoord dat je van clen juist erg sterk word. Maar goed. En dat het vet snel terug komt hmm geloof ik ook niet

kan wel...maar zoals SR al zegt, niet icm een laag calorisch dieet. Neem je het tijdens de bulk, of iig niet tijdens een cutting fase kan het wel zo zijn. Maar ja, ik denk dat je dan niet verstandig bezig bent om het op dat moment te gebruiken.
 
Re: Stack

Originally posted by zuivelproduct
Gebruik stack en merk dat het wel werkt, alleen ligt het wel een beetje aan hetw erk dat je doet want je wordt er wel onrustig van. Als je de hele dag achter een bureau moet zitten zou ik het niet doen als ik jouw was...

succes

Nee, is persoonsafhankelijk...
 
Originally posted by Elmar
xenadrine is toch zelfde, je moet er ook onrustig van worden maar ik merk geen drol. Dus ik denk stack ook niet.
vriend van me die was best bol toen heeft ie stackers 4 ofzo genomen en in 2 maanden BAMN buikspieren en 15 kilo kwijt.

Hetzelfde verhaal... persoonsafhankelijk. Dit heeft dus niet te betekenen dat het voor jou ook zo werkt. Er is een klein aantal mensen die zelfs totaal geen effect heeft met ECA stacks.
Deels is het natuurlijk ook afhankelijk van dieet en training.
 
IK snap het niet echt. 1 kg in de week is toch meer dan genoeg! Ik ben nu ook bijna vier weken bezig en ongeveer 4 kg. kwijt. je moet vet kwijtraken en geen spiermassa. dus ga langzaam omlaag!
Bij de stacks ontstaat er inderdaad een gewenning. De eerste week voelde ik ze erg goed (niet altijd fijn). Nu voel ik ze al een stuk minder.
En dat verhaal van dat je van de clen sterker wordt lijkt me ook sterk. Mijn trainingspartner heeft het in z'n wedstrijdvoorbereiding gebruikt en de dagen dat ie aan de clen zat voelde ie zich echt niet goed en zowieso niet sterk.
succes....
 
JA idd ik zal wel tevreden zijn dan maar met 4 kg in de maand. Dan moet ik nog heel wat maandjes :D
Maar ik neem xena niet in het weekend. 5 dagen 2 dagen rust 5 dagen 2 dagen rust. Zo om gewenning te voorkomen.

Maar Clen valt idd nog te overzien ik ga gewoon na de 4 weken natural clean verder 4 weken. en daarna misschien weer stack II of iets wat sterk is. Ik heb nu al weer mijn etschema aangepast.

Magere Melk vervangen door Water
Rijst eruit gegooit in de middag, dus alleen 200/250 gr kipfilet.
Appelstroop vervange door ei (wit), kipfilet etc.

Nou anders geef ik het op als ik zo nou echt niet meer afval weet ik het niet meer. Maar goed ik kan beter niet kijken naar het verschil per week maar per maand.
 
Als ik bij ons kijk naar de jongens die wedstrijdvoorbereiding doen zie je ook een trend dat er de eerste weken vrij weinig met het % gebeurd. Je lichaam heeft even nodig. in het begin verlies je misschien zelfs wle alleen vocht. na een aantal weken gaat het in een keer hard. Wacht maar af. Gooi je kcal. dus niet te laag. zowieso niet onder de 2200....
 
Hoezo niet?? Ik heb helemaal niet veel KH nodig want ik heb een lage stofwisseling.
 
Back
Naar boven