Fitness Seller

xenadrine RFA-1 vs universal unidyne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

silly sire

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
12
Waardering
0
als ik de samenstelling van deze 2 producten zie zouden ze precies het zelfde moeten doen...de unidyne is echter 25 euro goedkoper!
enig idee hoe dat komt?iemand ervaring met alle 2 de producten?
ik hoor/lees hier veel goede "recensies" over de xenadrine..maar waarom hoor ik dan niemand over die unidyne?
en hoe verhoudt xenadrine/unidyne zich tegenover animal cuts van universal?
veel meer werkzame stoffen maar hoe pakt dit in de praktijk uit?
ik hoop dat jullie me een handje kunnen helpen met de keuze voor 1 van de producten.....alvast bedankt!
 
Zit nu aan de xenadrine, en het is topspul, wel drugachtig, dus ga niet over de dosis heen.

Grtz
 
Ik heb ze alletwee gebruikt en merkte geen verschil.

Ik beoordeel die burners altijd op de inrg. en de verhouding hiervan. Xenadrine is een goed product maar je betaalt een meerprijs voor de Merknaam.....die dure reclame capagnes moeten ergens van betaald worden.......

Een andere burner waar ik over te spreken ben is Inferno van Interactive Nutrition. Deze kan je kopen voor 28.50 en dan heb je genoeg voor 30 dagen.
 
Originally posted by man_of_magic
Ik heb ze alletwee gebruikt en merkte geen verschil.

Ik beoordeel die burners altijd op de inrg. en de verhouding hiervan. Xenadrine is een goed product maar je betaalt een meerprijs voor de Merknaam.....die dure reclame capagnes moeten ergens van betaald worden.......

Een andere burner waar ik over te spreken ben is Inferno van Interactive Nutrition. Deze kan je kopen voor 28.50 en dan heb je genoeg voor 30 dagen.

Wat een toeval, ik zat net te surfen en zie net die Inferno op deze site: [Link niet meer beschikbaar]


Heb je hier ervaring mee?? Overweeg om het te gaan gebruiken als mijn potje Dymaburn (Dymatize) op is......
 
Originally posted by man_of_magic
Ik ben nu een weekje of 2 bezig en tot nu ben ik erg tevreden.
Ik vul het wel aan met groene thee en tyrosine caps., maar dat doe ik met elke burner.


Bij b&f is ie nog iets goedkoper !
http://www.bodyenfitshop.nl/index.php?tab=&inc=inf&id=370

Ik weet dat je ooit had gepost waar je alle losse ingrediënten koopt, heb dat ook met veel interesse gelezen, maar kun je nog even vertellen waar je de tyrosine caps en groene thee caps haalt?

Er zit trouwens toch al L-Tyrosine in het product? Hoeveel doe je van beide ingrediënten erbij?
 
Originally posted by kingnbajam


Ik weet dat je ooit had gepost waar je alle losse ingrediënten koopt, heb dat ook met veel interesse gelezen, maar kun je nog even vertellen waar je de tyrosine caps en groene thee caps haalt?

Er zit trouwens toch al L-Tyrosine in het product? Hoeveel doe je van beide ingrediënten erbij?

In de ze post staan alle shops waar ik m'n supps. haalde.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=1786&highlight=homemade

Groene Thee caps. van NOW / Body Vitaal eigen merk (400mg. caps.)
tevens te koop/te bestellen bij www.bodyvitaal.nl
L-Tyrosine van NOW. (500mg caps)
bestellen bij
www.nova-vitae.nl (als je pilliewillie vermeld in je bestelling krijg je nog korting)

Ik neem nu 3x per dag
1 x cap. Inferno
2 x cap. Groene thee
1 x Tyrosine

Er zit idd al Tyrosine in Inferno maar niet genoeg om effectief te zijn. Icm de Tyrosine/Groen Thee caps. heb je een krachtige burner voor een prijs die nog steeds ver onder de merken zit terwijl je wel de effective hoeveelheden vd thermoge ingr. naar binnen krijgt.

Groene Thee is ook nog is een krachtige anti-oxidant !

http://www.nowfoods.com/?action=itemdetail&item_id=3173
http://www.nowfoods.com/?action=itemdetail&item_id=2930
 
hmmm, ik kreeg net een mailtje n.a.v. m'n bestelling via www.nova-vitae.nl (L-Tyrosine) dat ze de producten niet versturen omdat ik 10 maart iets zou hebben besteld maar niet hebben betaald.... ??? Ik heb me gisteren voor het eerste aangemeld op de site naar aanleiding van deze post hier... en het was dus ook absoluut de eerste keer dat ik op die site kwam en besloot om er iets te bestellen..... heel vaag dit!? :mad:

Ok, probleem opgelost. :D Heb ze net even gebeld en het is een foutje. :cool:
 
Laatst bewerkt:
sinds gisteren neem ik 3x maal daags m'n ECA samen met 500mg L-Tyrosine... kijken of ik verschil merk! Trouwens, is het zinvol om L-Carnitine (500mg) 3x daags toe te voegen? Had ooit gelezen dat dat je lichaam stimuleert om vet als energiebron te gebruiken... anyone?
 
Back
Naar boven