Fitness Seller

Xenadrine RFA-1 Wanneer innemen?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je HOEFT er niets van te merken gare haan dat je bent!
Het doet zijn werking ook zonder dat je er wat van merkt.. dus nooit overdoseren.
Rustig opbouwen..

Overigens merk ik wel een fladderig, zenuwpeesachtig gevoel op als ik zelf al zenuwachtig was. Prettig is vooral dat je niet meer zulke koude handen hebt, maar ook daar merk ik niet veel meer van...

Espi
 
haha ik heb het nu ook best warm. Terwijl ik in de koude server ruimte werk :D

maarre max 4 caps op een dag dus ik over 2 dagen over op 4 ipv 2. en 4 is max dus kan wel.
 
Originally posted by dandyman


Dat is een dodelijke combinatie.
als t goed is voel je na 5 uur een raar gevoel in je kop, waarna je gaat zweten en trillen, groen uitslaat en vervolgens out gaat.:D
\

YOU SCARED THE HELL OUT OF ME!! :p
 
Hoi Elmar,

Misschien merk je wat als je gaat sporten. Ik zou het langzaam opbouwen zoals Espi ook als zei. Het zijn geen snoepjes. Dus 2x1 daarna 1x2 en 1x1 op een dag en als laatste 2x2 op een dag.

groetjes Daffy
 
Ik kan echt nergens gebruikerservaringen vinden. www.ultimatefatburner.com kende ik al. Waarom verkopen ze geen MD6 meer in Amerika? Ik had ook ergens gelezen dat MD6 gevaarlijk is en daarom niet meer verkocht wordt. Ik weet alleen de site niet meer,........

groetjes Daffy

Originally posted by man_of_magic
[Link niet meer beschikbaar]


Ik heb een beetje rondgekeken....volgens mij is het in de VS alweer uit de handel.......

Al hoewel op bb.com verkopen ze het nog wel
http://www.bodybuilding.com/store/biot/md6.html

Zover ik weet staat Biotest bekend om hun goede kwaliteit.....misschien weet Robin iets meer over dit merk.
 
Originally posted by Dutchgirl
Hoi Elmar,

Misschien merk je wat als je gaat sporten. Ik zou het langzaam opbouwen zoals Espi ook als zei. Het zijn geen snoepjes. Dus 2x1 daarna 1x2 en 1x1 op een dag en als laatste 2x2 op een dag.

groetjes Daffy

Ik doe gewoon zoals er gezegt word op de dosering.
1e week 1 caps 's ochtends 1 caps 's middags (eind)
en daarna 2x2
 
Originally posted by Elmar
Wanneer moet ik mijn Xenadrine innemen??
1. 's ochtends op nuchtere maag? 15 min later ontbijten???
2. 3 a 4 uur 's middags 15 min later eten en halfuur later trainen???

en moet ik 2 dage rust inlassen?
dus het weekend niet innemen??


Af en toe vraga ik me wel eens af of mensen het wel begrijpen. Ik maak dee topic, en stel een vraag. En krijg ik voor deze vraag 2x negatieve karma! kvind toch dat er niet goed word omgegaan met de karma.
 
Stil maar, zoet maar Elmar! :kiss:
Ik heb je even wat karma toegediend.. nu goed?

Dat karma is een beetje een psychologische aai over ons bolletje of een schop onder de kont.. maar tot nog toe nam ik niet echt de moeite er een te geven , laat staan een negatieve. Maar sinds men over negatief karma begon te klagen ben ik het vaker (positief) gaan geven....

Espi, die vandaag 3x tabletjes heeft ingenomen.. en als lunch 1 bak kwark gegeten heeft met mascarpone (lekker vet) en espresso-oploskoffie-poeder erdoorheen met aspartaam voor het zoete.
 
Originally posted by Esperantisto
Stil maar, zoet maar Elmar! :kiss:
Ik heb je even wat karma toegediend.. nu goed?

Dat karma is een beetje een psychologische aai over ons bolletje of een schop onder de kont.. maar tot nog toe nam ik niet echt de moeite er een te geven , laat staan een negatieve. Maar sinds men over negatief karma begon te klagen ben ik het vaker (positief) gaan geven....

Espi, die vandaag 3x tabletjes heeft ingenomen.. en als lunch 1 bak kwark gegeten heeft met mascarpone (lekker vet) en espresso-oploskoffie-poeder erdoorheen met aspartaam voor het zoete.

thx! :D ja ik vroeg niet om positieve karma om mijn negatieve te balanceren hoor! :D maar ik vind dat er nogal slordig mee omgegaan word. Maar goed thx!

Ennuh 3 tablettjes Xenadrine??
 
Nee, ik heb zuivere eph HCl (25 mg) in gebruik en combineer die met zuivere caffeine (200 mg). Een van elk, 3x per dag. Voor het gemak doe ik even of ik het over 1 pil heb, maar het is dus 3x per dag 1 pil van elk. Aspirine is niet nodig. Heb ik wel gebruikt om ontsteking tegen te gaan toen ik acute kniepijn had met het idee, dat het dan wel de meest geschikte pijnstiller zou zijn in combinatie met die EC.

Espi
 
Nieuwsgierig vraagje....

Ik ben nu sinds gisteren bezig met Xenadrine, maar is het erg als je dat gebruikt in combinatie met andere pijnstillers? Heb er namelijk niks over kunnen vinden.
Het gaat om paracetamol - codeine (500/20).
 
Hmm... Als ik jou was zou ik het niet doet. Maar dat zegt mijn gevoel. En ECA Stack zit meestal asperine en in paracetamol volgens mij ook. Dus krijg je veel Asperine binnen, in Xena een vervangend ingredient voor ECA.
 
NEE, paracetamol is GEEN aspirine.
Dat ik ephedrine en caffeine zuiver in neem is oa omdat ik de rest van het spul in Xenadrine niet wil hebben.
Als je pijnstillers neemt dan liefst aspirine, dat werkt dan tenminste nog samen met E&C.
Aspirine bleek een zodanig geringe extra werkzaamheid te hebben in de EC-stack, dat het volkomen onnodig is ze toe te voegen. Schijnt echter bij extreem hoog vet% (boven 30%) wel nuttig te zijn, maar ik heb het ook niet willen gebruiken. Zoveel aspirine (3x375 mg) kan nooit goed zijn voor je maag.

Espi, die verder denkt dat er een hetze tegen aspirine is.. het is gewoon te goedkoop! Ik zou als je toch per sé die andere pijnstiller wilt nemen, een iets lagere dosis nemen dan aanbevolen.
 
Originally posted by Esperantisto
NEE, paracetamol is GEEN aspirine.
Dat ik ephedrine en caffeine zuiver in neem is oa omdat ik de rest van het spul in Xenadrine niet wil hebben.
Als je pijnstillers neemt dan liefst aspirine, dat werkt dan tenminste nog samen met E&C.
Aspirine bleek een zodanig geringe extra werkzaamheid te hebben in de EC-stack, dat het volkomen onnodig is ze toe te voegen. Schijnt echter bij extreem hoog vet% (boven 30%) wel nuttig te zijn, maar ik heb het ook niet willen gebruiken. Zoveel aspirine (3x375 mg) kan nooit goed zijn voor je maag.

Espi, die verder denkt dat er een hetze tegen aspirine is.. het is gewoon te goedkoop! Ik zou als je toch per sé die andere pijnstiller wilt nemen, een iets lagere dosis nemen dan aanbevolen.

Thx ik ook weer wat geleerd! :D
 
Oke perfect, dan maar een maandje met wat meer hoofdpijn leven. :)
 
hoeft niet.. Die aspirine werkt toch ook tegen hoofdpijn?
Je neemt gewoon evt 1 extra tablet aspirine..
Of je vraagt aan een apotheker wat je er bij mag nemen.
Overigens heb ik me laten vertellen dat willow bark (is natuurlijk herkomst van aspirine, die nu bijna uitsluitend synthetisch vervaardigd wordt) niet echt effectief is.

Maar 3 pillen per dag puur om te stacken met E&C vind ik te veel persoonlijk ivm maagschade. Wist je trouwens dat dat bijna alleen voorkomt bij mensen die stevig drinken. Mensen die dat niet doen, kunnen aspirine veeeeel beter verdragen.

En alcohol neem je natuurlijk niet in met hoofdpijn, of heb je die door het drinken???
 
haha nee heb geen hoofdpijn door het drinken, maar door me whiplash. En jammergenoeg helpt asperine totaal niet tegen mijn hoofdpijn, ben juist naar paracod gegaan omdat het enigste bij mij is wat helpt (van wat ik allemaal heb gehad van de huisarts), dus iboprufen etc. helpt ook totaal niet.

Daarom was het mijn vraag of het niet echt schadelijk is om ook door te gaan met mijn pijnstillers.
 
Ik ben nu 3 dagen bezig met me Xenadrine en vandaag voor het eerst gestapt op 2 x 2 caps.

Maar Wie heeft Xena al een keer gebruikt en hoe voelde hij/zij zich daarbij. Want ik voel niets. Niet iets dat ik erg op kan merken. Ik zweet niet ofzo En alleen beetje raar gevoel in me maag en voor de rest ja ietsje warmere lichaamstemp maar niet zenuwachtiger of meer energie of iets dergelijks.
 
Hoi Elmar,

Het is toch beter dat je geen last hebt van bijwerkingen. Een ietsje warmere lichaamstemperatuur en een raar gevoel is normaal. Voel je je tijdens training ook niet anders? Misschien dat je morgen meer voelt. Ik neem aan dat je vandaag alleen nog maar 2 caps hebt genomen.

Of je last hebt van bijwerkingen is echt per persoon verschillend.

Ik hoor volgende week wel wat je metertje of weegschaal zegt.

groetjes Daffy:D

Originally posted by Elmar
Ik ben nu 3 dagen bezig met me Xenadrine en vandaag voor het eerst gestapt op 2 x 2 caps.

Maar Wie heeft Xena al een keer gebruikt en hoe voelde hij/zij zich daarbij. Want ik voel niets. Niet iets dat ik erg op kan merken. Ik zweet niet ofzo En alleen beetje raar gevoel in me maag en voor de rest ja ietsje warmere lichaamstemp maar niet zenuwachtiger of meer energie of iets dergelijks.
 
Originally posted by Dutchgirl
Hoi Elmar,

Het is toch beter dat je geen last hebt van bijwerkingen. Een ietsje warmere lichaamstemperatuur en een raar gevoel is normaal. Voel je je tijdens training ook niet anders? Misschien dat je morgen meer voelt. Ik neem aan dat je vandaag alleen nog maar 2 caps hebt genomen.

Of je last hebt van bijwerkingen is echt per persoon verschillend.

Ik hoor volgende week wel wat je metertje of weegschaal zegt.

groetjes Daffy:D


Haai Daf! :D

Nee ik begin met 2 x 2 heb het aan robin gevraagt en kan nu wel. Maar ik voelde me de 1e dag op me training wel fit. Meestal ga ik na me training cardio doen en ben begin ik na 20 min al te zweten en na 30 min houd ik op maar nu haal ik makkelijk 45 min zonder nog bijna te zweten. Maar ik ga morgen trainen met de capsules vandaag moet ik 's avonds werken dus ben ik ook wel even bezig :D Maar als ik bezig ben en in beweging merk ik wel dat ik snel ga zweten. Maarre omdat ik weinig merk van de bijwerkingen lijkt het of het niet werk maar goed ik wacht rustig af heb nog 114 capsules te gaan :D
 
Back
Naar boven