XXL Nutrition

Xenadrine, Stacker?? droger worden!!!$%#% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ik train nu een maandje in mijn cut-fase.

voeding:
7:30 uur
Whey-Eiwit (shake)
Water 500 ml
Bruinbrood (volkoren) 2x
Appelstroop
VitalabsMega-2 Multi vit. 1x

10:30 uur
Bruinbrood (volkoren) 2x
Tonijn (peper,sambal,50% mayo)
Water 500ml

13:00 uur
Gebakken Kipfilet 200 gr
Pandam/Zilvervlies rijst 40 gr
Water 500ml


16:00 uur
Bruinbrood (volkoren) 2x
Tonijn (peper,sambal,50% mayo)
Water 500ml

Training
17:00 uur
- 10 min cardio (warming up)
- Kracht training
- 30 min cardio

Na training
Whey-Eiwit
Magere Melk
Dextro 40 gr

19:30 uur
Gebakken Kipfilet 200 gr
Pandam/Zilvervlies rijst 60 gr
Water 500 ml

21:30 uur
Magere Franse Kwark 500 gr
Honing
Water 500 ml


Mijn Trainingsschema
Ma: Borst, Biceps
Di: Rug, Triceps
Wo: Rust
Do: Schouders, Buik
Vr: Benen, Onderarmen
Za: Rust
Zo: Rust

Nu Woog ik 101 kg (1.94m) en Weeg nu 102.3 kg) Dus dit vind ik raar terwijl ik juist droger wil worden. Ik weeg me meestal wel als ik net gegeten heb dus er gaat nog wat kg af.

Maar ik heb nu een vraag omdat dit niet zo opschiet Maar om droger te worden heb ik 3 dingetjes in gedachten.



1. Xenadrine RFA-1
2. Stack II
3. Clenbuterol

Een vriend zegt tegen mij neem clen want die Xena is 68 euro dat is veel te duur.

Heeft iemand advies voor mij en kan iemand uitleggen of bijv Xenadrine waard is voor dat geld of Stack II.

Ik wil zo min mogelijk spiermassa verliezen
Wat de voor en nadelen zijn???
 
Laatst bewerkt:
Als je niet afvalt zul je de kcal. moeten verlagen. Als ik zo kijk zit je te laag in je vetten. Op hoeveel kcal. zit je? en welke verhoudingen?
En zet ook eens een goed trainingsschema in elkaar:)
 
Originally posted by Elmar


http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4638&highlight=stackers


persoonlijk hoor ik daar teveel negatieve ervaringen over

Als je stackers gevaarlijk vindt blijf dan in godsnaam af van clen, wat dus punt 1. een chemisch middel is 2. direct op je zenuwstelsel werkt 3. vele malen sterker asls eca

oftewel, je vindt een natuurlijk product gevaarlijk en gaat over op een vele malen sterkere chemische variant.. ik vat het even niet?
 
als jij borst en biceps pakt moet je de dag erna niet je rug doen, wissel de dinsdag met de vrijdag om dan. je biceps werken erg mee met je rug en zijn al vermoeid van de maandag, oftewel je zal niet in staat zijn een goede rugtraining te doen en je staat het herstel van je biceps in de weg.

owjah, er staat stacker no way?? en je wilt kiezen tussen clen en xenadrine? xenadrine is ook gewoon een stacker, alleen heet het anders en zitten er extra stoffen in, maar de basis is ephedra met caffeine..
 
Stackers zit ook chemische troep is echt niet natuurlijk.
Maar daarom vroeg ik me af Xena of (Stackers) of clen?
Maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad???

En ik zal over een maand mijn schema wel veranderen met DI naar Vrij.

Mijn kcal verlagen??? dat heb ik al extreem gedaan zit nu op: +/- 2200 kcal. Dus dat is al best weinig. Maar ik heb niet zoveel khs nodig voor energy enzo. Dit is zonder lijnzaadolie Wil er weer lijnzaadolie bij nemen maar ben steeds vergeten om een nieuw flesje te kopen.


dus antwoord??

1: stackers (1,2,3?)
2. Xena
3. Clen
4. Niets
5. Anders ???

Voor/Nadelen???

Persoonijke ervaringen???
 
Ik gebruik nu stackII en merk er lichamelijk weinig van... ik word niet hyper ofzo. In stackII zitten geen chemische toevoegingen (hoewel chemisch niet altijd slechter is dan natuurlijk), en de inhoud is bekend en voldoet aan wettelijke richtlijnen enzo.

Ik zeg dus niet dat stackII wel of niet goed werkt, dat hoor je over een maandje wel :D Ik let alleen zo goed op mijn gezondheid dat een beetje stack weinig schade doet lijkt me.
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik gebruik nu stackII en merk er lichamelijk weinig van... ik word niet hyper ofzo. In stackII zitten geen chemische toevoegingen (hoewel chemisch niet altijd slechter is dan natuurlijk), en de inhoud is bekend en voldoet aan wettelijke richtlijnen enzo.

Ik zeg dus niet dat stackII wel of niet goed werkt, dat hoor je over een maandje wel :D Ik let alleen zo goed op mijn gezondheid dat een beetje stack weinig schade doet lijkt me.

http://www.mdoubleyou.com/NL/index.html

ik heb het gelezen en het klinkt toch best wel goed in mijn oren,
Maar moet je Stack II i.c.m. met iets nemen om toch zo min mogelijk spiermassa te verliezen?? en nog iets anders erbij voor optimale prestatie? (CLA 1000???)

Of toch Xenadrine RFA-1 ????

Ik ben gewoon bang dat het allemaal Bullshit is.
Je moet natuurlijk toch ook je eiwitten naar binne werken en vooral niet te weinig eten. Maar helpt het dan wel, want het stopt je honger gevoel. (ik prop het er toch wel in).
 
Laatst bewerkt:
Moet je bij gebruik van Xena of stackers naast je cardio en voedingsaanpassing ook lijnzaadolie nemen??
En gewoon Xena of Stackers 7 dagen per week innemen en na een maand weer ff stoppen 2 weken en dan weer verder???
 
Originally posted by Elmar


http://www.mdoubleyou.com/NL/index.html

ik heb het gelezen en het klinkt toch best wel goed in mijn oren,
Maar moet je Stack II i.c.m. met iets nemen om toch zo min mogelijk spiermassa te verliezen?? en nog iets anders erbij voor optimale prestatie? (CLA 1000???)

Of toch Xenadrine RFA-1 ????

Ik ben gewoon bang dat het allemaal Bullshit is.
Je moet natuurlijk toch ook je eiwitten naar binne werken en vooral niet te weinig eten. Maar helpt het dan wel, want het stopt je honger gevoel. (ik prop het er toch wel in).

Idd je hongergevoel drukken heb je echt niet nodig, ik eet volgens schema. Maar wat moet je dan nemen met StackII?

Originally posted by Elmar
Maar om droger te worden heb ik 2 dingetjes in gedachten.



1. Xenadrine RFA-1
2. Stack II
3. Clenbuterol

:rolleyes:
 
Ja een emns kan zo snel van gedachten veranderen :D
mijn gevoel gaat nu uit naar Xena
 
Stacker zijn geen chemische producten, dan zou je op ephidrine hcl komen.. er zit het kruid ephedra in wat gestandariseerd is voor een bepaald % ephidrine, de chemische/synthetische variant is sterker.. clen is een 100% chemisch/synthetisch product wat vele malen sterker is maar ook meer risico's kent.

Maak een dieet op basis van de verhoudingen 40/40/20. dus 40% koolhydraten, 40% eiwitten en 20% vetten. Vetten heb je nodig, probeer voornamelijk onverzadigde bronnen te nemen en beper verz. vet erg. lijnzaadolie is een goede gezonde bron van onverz. vetten

Bereken globaal je dagelijkse calorie inname en ga daar zo'n 500 cals onder zitten, zo ga je beginnen. drink 5 liter water per dag, neem multi vit. evt extra c. houdt de spiegel, weegschaal, meetlint goed in de gaten, en kijk of je aan het afvallen bent.. als het goed is dus wel, zo niet dan zak je 500 cals.. dan moet je afvallen anders kloppen je berekeningen niet. ga dan na een aantal weken 500 cals zakken en die beperking haal je voornamelijk uit je kh, dus minder kh op een dag, zo zak je telkens zo'n 500 cals, heel geleidelijk aan, niet te snel. ga je te snel zakken dan zal je in het begin afvallen, daarna niet meer en ben je nog niet waar je wilt zijn..

manieren om je cal. verbruik op te schroeven:
- cardio invoegen
- stackers nemen

zo moet je gaan beginnen, stackers e.d. kunnen extra bijdragen, maar ze moeten niet de basis zijn. houdt als basis ten allen tijde je dieet aan. je kan erg laag komen met een goed dieet en dat zonder stackers en cardio.. je dieet is de sleutel tot succes.
 
Originally posted by soulreaver
Stacker zijn geen chemische producten, dan zou je op ephidrine hcl komen.. er zit het kruid ephedra in wat gestandariseerd is voor een bepaald % ephidrine, de chemische/synthetische variant is sterker.. clen is een 100% chemisch/synthetisch product wat vele malen sterker is maar ook meer risico's kent.

Maak een dieet op basis van de verhoudingen 40/40/20. dus 40% koolhydraten, 40% eiwitten en 20% vetten. Vetten heb je nodig, probeer voornamelijk onverzadigde bronnen te nemen en beper verz. vet erg. lijnzaadolie is een goede gezonde bron van onverz. vetten

Bereken globaal je dagelijkse calorie inname en ga daar zo'n 500 cals onder zitten, zo ga je beginnen. drink 5 liter water per dag, neem multi vit. evt extra c. houdt de spiegel, weegschaal, meetlint goed in de gaten, en kijk of je aan het afvallen bent.. als het goed is dus wel, zo niet dan zak je 500 cals.. dan moet je afvallen anders kloppen je berekeningen niet. ga dan na een aantal weken 500 cals zakken en die beperking haal je voornamelijk uit je kh, dus minder kh op een dag, zo zak je telkens zo'n 500 cals, heel geleidelijk aan, niet te snel. ga je te snel zakken dan zal je in het begin afvallen, daarna niet meer en ben je nog niet waar je wilt zijn..

manieren om je cal. verbruik op te schroeven:
- cardio invoegen
- stackers nemen

zo moet je gaan beginnen, stackers e.d. kunnen extra bijdragen, maar ze moeten niet de basis zijn. houdt als basis ten allen tijde je dieet aan. je kan erg laag komen met een goed dieet en dat zonder stackers en cardio.. je dieet is de sleutel tot succes.

Erg mooi gezegt! :D ik zit nu ook ongeveer op 40 40 20
dus dat vind ik wel ok cardio doe ik ook alleen zit nu op ongeveer 2200 kcal dat is toch best weinig?? dus moet ik over paar weken weer 500 kcal minderen? Khoop dat je dan geen spierverlies lijdt.
 
he elmar ik denk dat wij ong tegelijk zijn begonnen met de cut en bij mij gaat het juist de andere kant op, ik ben veel vet verloren maar ik heb dan ook een ander eetschema en trainschema en gebruik een andere fatburner(ribbed van mucsle science). woog 104 met denk 19% vet en nu 93 met 12%, ik zit dan ook in een ander klimaat en doe cardio sochtends en savonds de gewichten en heb een fatburner waarbij je af en toe nog wel weg wil draaien in het begin, dus ik heb de dosis maar verlaagt en bouw het nu langzaam op.
verder eet ik maar 3 keer per een maaltijd met carbs en voor de rest alleen maar eiwitten en vet, zit op ong 2400 cal
kun je niet sochtends cardio doen???
 
Nee!! Want meot gewoon om 8 uur op me stage zijn anders was het wel makkelijk. Maarre gaat wel goed met je zie ik! :D damn PROUD!! :D maar goed ik doe het rustig aan ik houd dit ff vol met toc veel cardio en ik ga eeens kijken wat Xena erbij doet.
MAar wat heb je aan je schema (voeding en training) veranderd???

maar damn goed!! ik wil ook naar die 12 % liever lager!! :D
Maar dalijk in de vakantie kan ik 's ochtend ook cardio doen.

In hoeveel maanden tijd ben je die 104 - 93 = 11 kg kwijtgeraakt???
 
begonnen in februrie met de voeding en de training en op 17 februari met de fatburner, en toen ging het wel rap.
ik ben echt iemand die alles echt opschrijft, doe het allemaal meer op gevoel.
maar de veranderingen die ik heb doorgevoerd zijn de volg:
-dagen afwisselen met je carb inname, kijk hoe je je voelt en wat je lichaam zegt, soms zat ik te laag en had ik geen puf voor de weights workout savonds
-hoger in de eiwitten om de calorieen op te vangen die je verleist met je carbbeperking(+ vetten, bij my nuts, lijnzaad en olve oil)
-heb me weightschema omgegooid een paar keer en een week alles ' geschockt' , voelde wel goed en nu neem ik een week rust(geen weights + cardio) wel goed eten + suppl, want hier heb ik ga een week op vakantie vandaar, en daarna wer pyr sets + supersets, 4x cardio en 4x weights
-zit nu op 350 eit, carb=225 en vet 60 weet niet helmaal zeker

krijg wel veel reacties dat ik afgevallen ben, had echt een bulk kop en klein randje bij de buik, nu zit meeste vet nog boven me kont maar nog 2mnd en dan wel klaar denk
maarrre succes verder
 
Thx!! maar ik ga maar eens kijken wat ut word.
Ik ga denk ik als ik mijn Xena heb beginnen denk volgende week en zal een logboek bij gaan houden.
 
Normaal gezien wordt er met Xena goeie resultaten behaald. En omdat je het hier op het board tegen gereduceerd tarief krijgt is het nog betaalbaar.

Gebruik zonder AS geen clen. Daar is veel te catabool voor.
 
Back
Naar boven