XXL Nutrition

xenadrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Kent iemand die supplement?
Xenadrine van CytoDyne Technologies?

Ik vraag me af of dit nou werkt. Zou wel mooi zijn :D
Het breekt vetcellen af en laat je spiercellen met rust dus je verliest vet en vocht maar behoudt je spiermassa.

www.xenadrine.com

Kijk hier maar is.
 
Als je het op een goede manier gebruikt (aangepast dieet, juiste dosis,..) dan werkt het zeker.
Het enige wat me altijd stoord is de veel te hoge prijs.
 
Xenadrine en mijn verhaal

Hallo allemaal

Ok jongens houd jullie vast want ik ga nu tegen alle gevestigde huizen schoppen hier..... dus ik denk dat ik veel commentaar krijg aangezien er ook hier verkopers zitten van Xenadrine en dit site deels gesposerd wordt door Xenadrine. MAAR dit kan ik zeg niet dat het per se zo is of hoeft te zijn maar goed ik wil wel mijn verhaal kwijt...

Elmar : ongeveer 4 a 5 weken geleden ben ik met een pot Xenadrine begonnen. Omdat ik daarvoor van 96kg naar 90kg was gezakt in een week of 3 en niet meer afviel (de stop duurde een week ) besloot ik maar om Xenadrine te gebruiken. Dus ik paste mijn dieet nog eens aan (oude dieet : http://geocities.com/ssaadatm ).
Dit is mijn nieuwe dieet : http://geocities.com/salar1979 .

Nou kan ik je vertellen in die 5 weken dat ik het middel gebruikte heb ik ook elke dag gerend (s'ochtends een half uur). Kijk maar op mijn nieuwe dieet.

Resultaat: 0 kg afgevallen, sterker nog 1 kg bijgekomen! Dus stopte ik maar vorige week zondag. En heb ik het zonder geprobeerd. VRIJWEL ONMIDDELIJK reageert mijn lichaam hierop door weer een kilo af te vallen!
MIJN Conclusie: XENADRINE SUCKS VOOR MIJ! LET WEL VOOR MIJ!

Positieve bijwerking:! bijna / geen honger gevoel. Ik ben weinig (zeg maar gerust normaal eten, want ik at erg veel vroeger) eten nu wel goed gewend.

Dus hier is mijn advies: doe het lekker op eigen kracht want Xenadrine vind ik echt niet werken en dus ook troep IN MIJN OGEN ! DUS MIJN MENING!
Het kost je trouwens wel 50 euro en dat vind ik echt duur voor een produkt die niet werkt! Ik heb trouwens nog wel wat pillen over :D

Succes,

Xerxes
 
Misschien was je dossering en/of tijdstip van inname niet correct.
Of was je stofwisseling vertraagd door een te arm dieet?
Welke xenadrine was het want er zijn nog soorten in ook.
 
Hoi Xerves,

Was je vetpercentage ook niet gedaald?
Ik ben zelf ook bezig met Xenadrine, maar tot nu toe zie ik ook nog geen resultaat, kom ook alleen bij. 61=> 61.9 kg. Voel me wel strakker en geen honger gevoel. Ik maak wel eerst het potje op, misschien dat ik nog afval.

Groetjes Daffy
 
Als ik dit lees dan komt er één ding in me op: je bent genept ! Je hebt waarschijnlijk valse Xenadrine RFA-1 gekocht.

Muscle & Fitness nr. 4
Je kunt de echte Xenadrine aan de volgende kenmerken herkennen.

1) Op het etiket, direct onder de Supplement Facts, zie je een zilverkleurig hologram met het Cytodyne hologram.

2)Op de bovenkant van het deksel staat het woord Xenadrine in goed leesbare reliëfletters.

3)het veiligheidszegel onder het deksel obven de tekst "Sealed for your protection" verschillende malen voorzien van het woord Xenadrine.

4)Iedere afzonderlijke capsule is gemerkt met het woord Xenadrine en RFA-1.

Als je denkt dat je een nepproduct hebt kun je contact opnemen met Stibbe Advocaten t.a.v. Kurt Stopetie via telnr. 0205460469
 
Re: Xenadrine en mijn verhaal

Originally posted by xerxes
Hallo allemaal


Elmar : ongeveer 4 a 5 weken geleden ben ik met een pot Xenadrine begonnen. Omdat ik daarvoor van 96kg naar 90kg was gezakt in een week of 3 en niet meer afviel (de stop duurde een week ) besloot ik maar om Xenadrine te gebruiken. Dus ik paste mijn dieet nog eens aan (oude dieet : http://geocities.com/ssaadatm ).
Dit is mijn nieuwe dieet : http://geocities.com/salar1979 .

Nou kan ik je vertellen in die 5 weken dat ik het middel gebruikte heb ik ook elke dag gerend (s'ochtends een half uur). Kijk maar op mijn nieuwe dieet.

Resultaat: 0 kg afgevallen, sterker nog 1 kg bijgekomen! Dus stopte ik maar vorige week zondag. En heb ik het zonder geprobeerd. VRIJWEL ONMIDDELIJK reageert mijn lichaam hierop door weer een kilo af te vallen!
MIJN Conclusie: XENADRINE SUCKS VOOR MIJ! LET WEL VOOR MIJ!


Xerxes
Je bent van 96 naar 90 gegaan in 3 weken met je eerste dieet. Ik denk dat je je koolhydraten verminderd hebt? Dus waarschijnlijk zal er een aardig gedeelte van dat gewicht gewoon vocht zijn.

Heb je je dieet aangepast toen je Xenadrine ging gebruiken en heb je je dieet aangepast toen je ermee gestopt was? Het is me niet helemaal duidelijk wanneeer je je dieet veranderd hebt.
 
Originally posted by Elmar
Kent iemand die supplement?
Xenadrine van CytoDyne Technologies?

Ik vraag me af of dit nou werkt. Zou wel mooi zijn :D
Het breekt vetcellen af en laat je spiercellen met rust dus je verliest vet en vocht maar behoudt je spiermassa.

www.xenadrine.com

Kijk hier maar is.

Bespaar jezelf €€€

Lees m'n thread,

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=1786

Werkt optimaal bij 3 x dosis per dag...., bij Xenadrine betaal je voor de vele €€€ die ze bij Cytodyne aan die nep advertenties besteden. Xenadrine is geen revolutionair wonderpilletje, de meest werkzame delen van een fatburner zijn cafeine en efedrine, daar hoef je niet perse zoveel €€€ voor te betalen.

Greetz,

Man_of_Magic
 
Re: Xenadrine en mijn verhaal

Originally posted by xerxes
Hallo allemaal

Ok jongens houd jullie vast want ik ga nu tegen alle gevestigde huizen schoppen hier..... dus ik denk dat ik veel commentaar krijg aangezien er ook hier verkopers zitten van Xenadrine en dit site deels gesposerd wordt door Xenadrine. MAAR dit kan ik zeg niet dat het per se zo is of hoeft te zijn maar goed ik wil wel mijn verhaal kwijt...

Elmar : ongeveer 4 a 5 weken geleden ben ik met een pot Xenadrine begonnen. Omdat ik daarvoor van 96kg naar 90kg was gezakt in een week of 3 en niet meer afviel (de stop duurde een week ) besloot ik maar om Xenadrine te gebruiken. Dus ik paste mijn dieet nog eens aan (oude dieet : http://geocities.com/ssaadatm ).
Dit is mijn nieuwe dieet : http://geocities.com/salar1979 .

Nou kan ik je vertellen in die 5 weken dat ik het middel gebruikte heb ik ook elke dag gerend (s'ochtends een half uur). Kijk maar op mijn nieuwe dieet.

Resultaat: 0 kg afgevallen, sterker nog 1 kg bijgekomen! Dus stopte ik maar vorige week zondag. En heb ik het zonder geprobeerd. VRIJWEL ONMIDDELIJK reageert mijn lichaam hierop door weer een kilo af te vallen!
MIJN Conclusie: XENADRINE SUCKS VOOR MIJ! LET WEL VOOR MIJ!

Positieve bijwerking:! bijna / geen honger gevoel. Ik ben weinig (zeg maar gerust normaal eten, want ik at erg veel vroeger) eten nu wel goed gewend.

Dus hier is mijn advies: doe het lekker op eigen kracht want Xenadrine vind ik echt niet werken en dus ook troep IN MIJN OGEN ! DUS MIJN MENING!
Het kost je trouwens wel 50 euro en dat vind ik echt duur voor een produkt die niet werkt! Ik heb trouwens nog wel wat pillen over :D

Succes,

Xerxes

Als je zoiets gebruikt mag je dan niet meer bulken?
want ze zeggen dat je spiermassa niet afneemt. Maar dna meot je toch wel genoeg je eiwtitten en koolhydraten bijhouden?
 
Originally posted by Gamer
Als ik dit lees dan komt er één ding in me op: je bent genept ! Je hebt waarschijnlijk valse Xenadrine RFA-1 gekocht.



Als je denkt dat je een nepproduct hebt kun je contact opnemen met Stibbe Advocaten t.a.v. Kurt Stopetie via telnr. 0205460469

Genept in je onderbroek oen!
 
Echt een logische verklaring is er niet voor als je er niet mee afvalt. De meeste mensen hebben er goeie resulaten mee, dat kan hier op het board ook wel terug vinden. Dus je bent o totaal ongevoelig voor de ingredieten...of je doet nog iets fot met training en/of voeding...
 
Re: Xenadrine en mijn verhaal

Originally posted by xerxes
Hallo allemaal

Ok jongens houd jullie vast want ik ga nu tegen alle gevestigde huizen schoppen hier..... dus ik denk dat ik veel commentaar krijg aangezien er ook hier verkopers zitten van Xenadrine en dit site deels gesposerd wordt door Xenadrine. MAAR dit kan ik zeg niet dat het per se zo is of hoeft te zijn maar goed ik wil wel mijn verhaal kwijt...

Elmar : ongeveer 4 a 5 weken geleden ben ik met een pot Xenadrine begonnen. Omdat ik daarvoor van 96kg naar 90kg was gezakt in een week of 3 en niet meer afviel (de stop duurde een week ) besloot ik maar om Xenadrine te gebruiken. Dus ik paste mijn dieet nog eens aan (oude dieet : http://geocities.com/ssaadatm ).
Dit is mijn nieuwe dieet : http://geocities.com/salar1979 .

Nou kan ik je vertellen in die 5 weken dat ik het middel gebruikte heb ik ook elke dag gerend (s'ochtends een half uur). Kijk maar op mijn nieuwe dieet.

Resultaat: 0 kg afgevallen, sterker nog 1 kg bijgekomen! Dus stopte ik maar vorige week zondag. En heb ik het zonder geprobeerd. VRIJWEL ONMIDDELIJK reageert mijn lichaam hierop door weer een kilo af te vallen!
MIJN Conclusie: XENADRINE SUCKS VOOR MIJ! LET WEL VOOR MIJ!

Positieve bijwerking:! bijna / geen honger gevoel. Ik ben weinig (zeg maar gerust normaal eten, want ik at erg veel vroeger) eten nu wel goed gewend.

Dus hier is mijn advies: doe het lekker op eigen kracht want Xenadrine vind ik echt niet werken en dus ook troep IN MIJN OGEN ! DUS MIJN MENING!
Het kost je trouwens wel 50 euro en dat vind ik echt duur voor een produkt die niet werkt! Ik heb trouwens nog wel wat pillen over :D

Succes,

Xerxes

Als ik je stats zo een beetje bekijk heb je volgens mij een trage stofwisseling net als ik.

Bij mij beginnen doe burnertjes nu pas te werken (3e 'kuur'), het kost bij de 1 meer tijd dan de ander.

Een andere tip is probeer na 17.00 behalve je post workout shake, Kh. te vermijden. Dit kan ook effect hebben.
 
Waarom kh vermijden na 17:00?

Verder xenadrine kan je helpen bij het afvallen, maar het gaat om je dieet! Een regel kun je niet ontwijken en dat is dat je meer moet verbranden dan je eet. Xenadrine verhoogt je verbranding en onderdrukt de honger die met een dieet gepaard gaat. Gewoon een hulpmiddel dus en geen wondermiddel.
 
Laatst bewerkt:
Hi

KH na 17:00 omdat je dan minder verbrandt .... vergleken met overdag...

Maare jongens :

1>> ik ben niet genept want de xenadrine is afkomstig van Robin en ik heb tot nu toe ALLEEN maar Kwaliteitprodukten van hem gekregen!
2>> Mijn voedingsschemais erg goed kijk er maar na. Ik heb het met behulp van de mensen hier op de lijst samengesteld.

3>> IK deed ook voldoende cardio kijk maar naar mijn 2e dieet schema!

Kortom ik had alles goed voorbereid. Xenadrine werkte gewoon niet voor mij. Ik ga wel stack4 proberen denk ik, een vriend van me had dezelfde ervaringen met Xenadrine hoore ik gisteren maar hij zei dat Stack 2 of was het 4 van NVE ?? wel erg goed werkte .... een van de twee had hij gebruikt want hij besprak beide met mij maar ik ben nou vergeten welke hij nou precies had gebruikt....
Maar anyway ik zelf zou echt nooit meer mijn 50 euro aan Xenadrine uitgeven ! Zonde van mijn geld! ECht ! Maar goed het schijnt bij sommigen wel erg goed te werken dus ik zou zeggen probeer maar van 50 euro ga je ook niet bankroet ....


Xerxes
 
Originally posted by xerxes
Hi

KH na 17:00 omdat je dan minder verbrandt .... vergleken met overdag...

Maare jongens :

1>> ik ben niet genept want de xenadrine is afkomstig van Robin en ik heb tot nu toe ALLEEN maar Kwaliteitprodukten van hem gekregen!
2>> Mijn voedingsschemais erg goed kijk er maar na. Ik heb het met behulp van de mensen hier op de lijst samengesteld.

3>> IK deed ook voldoende cardio kijk maar naar mijn 2e dieet schema!

Kortom ik had alles goed voorbereid. Xenadrine werkte gewoon niet voor mij. Ik ga wel stack4 proberen denk ik, een vriend van me had dezelfde ervaringen met Xenadrine hoore ik gisteren maar hij zei dat Stack 2 of was het 4 van NVE ?? wel erg goed werkte .... een van de twee had hij gebruikt want hij besprak beide met mij maar ik ben nou vergeten welke hij nou precies had gebruikt....
Maar anyway ik zelf zou echt nooit meer mijn 50 euro aan Xenadrine uitgeven ! Zonde van mijn geld! ECht ! Maar goed het schijnt bij sommigen wel erg goed te werken dus ik zou zeggen probeer maar van 50 euro ga je ook niet bankroet ....


Xerxes


Xerxes, neem de stacker4 zit geen White Willow en Chroom Pic. in. Koop een paar Body Vitaal groene thee caps. en L-tyrosine caps. (zie 'homemade fatburner post). Neem 3 keer per dag een stacker 4 cap. / 2 Groene Thee Caps / 1 L-Tyrosine Cap. en er zullen resultaten zijn. Laat me het zo zeggen het werkt bij mij(Xenadrine zette bij mij ook niet echt zoden aan de dijk), en je zou een medisch wonder zijn als je niet iets van resultaten zou merken.

Neem alleen de derde dosis niet te laat anders wordt je een nightstalker :)


(de groene thee/tyrosine caps kan je alletwee bij bodyvitaal bestellen

http://www.bodyvitaal.nl/retail/product.asp?catalog_name=Producten&category_name=&product_id=29553

http://www.bodyvitaal.nl/retail/product.asp?catalog_name=Producten&category_name=&product_id=440316
)
 
Aan : Man of magic

Hi M.o.m.

thnx joh. Ja ik ga het proberen dan.

Groetjes, Xerxes
 
MSN

Hoi Man of Magic

he man heb jij niet een MSN adres?

Xerxes
 
PM

Hoi
ik heb je al een PM gestuurd
check maare effe


Doei

Xerxes
 
Originally posted by xerxes
Hi

KH na 17:00 omdat je dan minder verbrandt .... vergleken met overdag...


Xerxes

Het gaat toch om het totaal aantal kcal dat je binnenkrijgt....
 
Re: Re: Xenadrine

Originally posted by burn


Het gaat toch om het totaal aantal kcal dat je binnenkrijgt....

Ja maar Kh worden eerder omgezet in vet door mensen met een trage stofwisseling.

Bij eiwitten is deze kans veel kleiner. Bovendien verbruikt het lichaam ook weer meer kc om eiwitten te verbranden. (2 vliegen in 1 klap).

Het is een 'truukje' wat niet bij iedereen effect heeft.

Op de onderstaande link staat wat nuttige info.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven