Fitness Seller

xenadrine

Bezoekers in dit topic

Re: Re: Re: Xenadrine

Originally posted by man_of_magic


Ja maar Kh worden eerder omgezet in vet door mensen met een trage stofwisseling.

Bij eiwitten is deze kans veel kleiner. Bovendien verbruikt het lichaam ook weer meer kc om eiwitten te verbranden. (2 vliegen in 1 klap).

Het is een 'truukje' wat niet bij iedereen effect heeft.

Op de onderstaande link staat wat nuttige info.

[Link niet meer beschikbaar]
Kcal maken mensen eerder dik met een trage stofwisseling, niet alleen KH doen dit.

En KH worden verbrand door eiwitten? Eiwit heeft wel een hogere thermogenische werking dan KH ja, maar wat bedoel je?
 
Re: Re: Re: Re: Xenadrine

Originally posted by burn

Kcal maken mensen eerder dik met een trage stofwisseling, niet alleen KH doen dit.

En KH worden verbrand door eiwitten? Eiwit heeft wel een hogere thermogenische werking dan KH ja, maar wat bedoel je?

Om eiwitten te verbranden verbrand je lichaam mee Kcal dan bij bij Kh.

Als een ecto. een bord brinta voor het slapengaan neemt komt ie geen grammetje (vet) aan als ik als endo/meso dit doe kan binnen een week nieuwe broeken gaan kopen.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Xenadrine

Originally posted by man_of_magic


Om eiwitten te verbranden verbrand je lichaam mee Kcal dan bij bij Kh.

Als een ecto. een bord brinta voor het slapengaan neemt komt ie geen grammetje (vet) aan als ik als endo/meso dit doe kan binnen een week nieuwe broeken gaan kopen.

Toch niet als je onder je kcal behoefte blijft. Je kunt in principe zelfs de hele dag nix eten en dan ' s avonds voor 2000 kcal aan brinta eten en nog vet verliezen(ook veel spieren, maarja). Uiteindelijk gaat het toch om kcal in vs kcal uit.
 
Raar

Hi
volgens mij klopt dit toch niet helemaal.

Ten eerste s'avonds verbrand je minder omdat je niet actief bent en je gaat meestal s'avonds slapen!
Ten tweede : ALs je echt heel veel tegelijk binnenwerkt raakt je snel oververzadigd en slaat hij de rest op.
Ten derde: Het hele punt is juist het eten gedurende dag te verdelen om de stofwisseling (lees verbranding ) hoog te houde zodat je lichaam geen vetten opslaat!
Ten vierde : als je in een keer teveel eet krijg je hierdoor een grotere maag. :D
Ten vijfde: Als je hele dag niets eet en dan vervolgens heel veel eet slaat je lichaam dit sneller op in vet. Omdat ie "zuinig" wilt omgaan met de "schaarse" voedsel / energie.

Xerxes
 
Re: Raar

Originally posted by xerxes
Hi
volgens mij klopt dit toch niet helemaal.

Ten eerste s'avonds verbrand je minder omdat je niet actief bent en je gaat meestal s'avonds slapen!
Ten tweede : ALs je echt heel veel tegelijk binnenwerkt raakt je snel oververzadigd en slaat hij de rest op.
Ten derde: Het hele punt is juist het eten gedurende dag te verdelen om de stofwisseling (lees verbranding ) hoog te houde zodat je lichaam geen vetten opslaat!
Ten vierde : als je in een keer teveel eet krijg je hierdoor een grotere maag. :D
Ten vijfde: Als je hele dag niets eet en dan vervolgens heel veel eet slaat je lichaam dit sneller op in vet. Omdat ie "zuinig" wilt omgaan met de "schaarse" voedsel / energie.

Xerxes
Ik raad het ook niet aan, was alleen een v.b.

Ik wou gewoon aangeven dat het om een balans gaat. Stel je eet gedurende een periode drie kleine maaltijden(200 kcal per drie uur). Dan zal je lichaam niet genoeg kcal krijgen om in energie te voorzien en dus vetten (en spierweefsel) gaan afbreken. Je valt dus een x aantal gram in vet af. Aan het eind van de dag eet je 1 grote maaltijd(1000 kcal aan koolhydraten), de koolhydraten zullen de vetverbranding stoppen en eerst je glucogeen voorraden aanvullen en daarna omgezet worden in vet(heel simpel bekeken). Dus kom je een x aantal gram in vet aan. Als je dan totaal kijkt dan ben toch meer grammen vet kwijtgeraakt dan je bent aangekomen(mits je onder je dagelijkse kcal behoefte bent gebleven), dus ben je dan die dag aangekomen?
Is natuurlijk niet effectief en erg dom als je dit zo zou doen, maar is gewoon een voorbeeld.
 
Back
Naar boven