Fitness Seller

Xenadrine! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fatalspeed1

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
141
Waardering
0
Na er veel over gelezen te hebben wil ik Xenadrine aanschaffen alleen ben ik er niet uit of ik de efedrine versie RFA-1 of de efedrine vrije versie RFX moet nemen.

Voor zover ik weet ben ik niet overgevoelig voor efedrine, en het lijkt me dat de RFA-1 beter werkt?

Ik wil trouwens 2x in de week aan cardio doen (30min) en natuurlijk op de voeding letten, ik zal jullie achteraf op de hoogte stellen van de behaalde resultaten.

Alvast bedankt
 
Spit effe het board na er is ergens nog een post over Xenadrine RFA-1.

Over het algemeen goede resultaten !!!

Zou alleen voor meer vetverbrandende aerobische tijd kiezen 2 x 30 min/week is een beetje weinig in een cutting-fase.

Groet Smalluser :thumb:
 
neem NIET de efedrine vrije, die werkt niet of beduidend minder, het is juist de caffeine-efedrine combo die voor de verbranding zorgt in het product.. voor de rest had ik top resultaten met xenadrine
 
Weer dode door efedrine


De baseballspeler Steve Bechler, pitcher bij de Baltimore Orioles, is in het ziekenhuis overleden. Hij werd duizelig tijdens een training en begon te ijlen. Hulpverleners brachten hem naar het ziekenhuis - maar hulp mocht niet meer baten.


Bij 42 graden koorts gaven zijn organen het één voor één op, terwijl zijn vrouw Kiley naast hem zat. Kiley en Steve zouden in april hun eerste kind krijgen.


De oorzaak van Bechlers dood zat in zijn locker: een flesje Xenadrine RFA-1, een op efedrine gebaseerd afslankmiddel. Beechler kampte met overgewicht en zijn coach klaagde over zijn slechte conditie.


Bij de lijkschouwing ontdekten de onderzoekers dat Bechler weinig vast voedsel in zijn ingewanden had, waarschijnlijk omdat hij zichzelf op dieet had gezet. Hij had daarnaast een vergroot hart, een verhoogde bloeddruk en een lever die niet goed functioneerde. Die lever was misschien mede-oorzaak van Bechlers dood, omdat beschadigde levers efedrine minder goed afbreken zodat de concentratie van de stof in het lichaam stijgt.


Bechler nam drie capsules per dag, allemaal 's morgens. Fabrikant Cytodyne Technologies adviseert vier capsules per dag te nemen, twee pillen 's morgen en twee in de middag. In een persbericht zei de supplementenfabrikant in verdekte termen dat Bechler was gestorven omdat hij teveel efedrine gebruikte. 'Artsen waarschuwen dat veel van de ongelukken met efedra gebeuren omdat mensen de doses verhogen', zei Cytodyne. 'Xeandrine is uitvoerig onderzocht, en volgens dat onderzoek is Xenadrine veilig als je het goed gebruikt.'




Bronnen

1. Glen Colbourn, Mark Zwolinski. Drug link probed in death of Orioles pitcher. Toronto Star via WayMoreSports.com, 18-2-2003.
2. Murray Chass. Varied Factors Caused Pitcher's Death. The New York Times, 19-2-2003.
3. Daniel de Vise, George Richards. Pitcher took diet pills, coroner says. Stimulant probably combined with other factors to cause death. The Miami Herald, 19-2-2003.
 
Is wel een speciaal geval he Elmar over het algemeen zal efedrine alleen niet voor problemen zorgen.
 
Originally posted by admin
Is wel een speciaal geval he Elmar over het algemeen zal efedrine alleen niet voor problemen zorgen.

haha nee weet ik hoor, maar goed wat is nu tegenwoordig wel goed voor je?


:who:
 
100% goed? Bijna niets.
 
Tsja, zoals ik al gezegd heb, zorg dat je 100% gezond bent, geen hoge bloeddruk, hartklachten, medicijngebruik, enz. Wie zegt dat zijn overlijden daardoor komt? Had hij geen bestaande aandoeningen. Gebruikte hij drug of anabolica?? Zo'n artikel is leuk, maar als de auteur tegen ECA is zal het een andere wending krijgen als een voorstander ervan, enz.. Ik ga nooit zo af een zo'n artikel..

Let wel, zet tegen het aantal ECA doden het aantal verkeersdoden of doden door roken, dan is ECA gebruik nog honderden malen veiliger als roken of autorijden.. Het is allemaal zo relatief.
 
Originally posted by admin
100% goed? Bijna niets.

Mijn vriendin is 100% goed voor mij :D maargoed, ik zal niet sentimenteel doen haha :)
 
Is dit te vergelijken met stackII??
Daar heb ik nl nog een pot van thuisstaan en wilde binnenkort gaan cutten dmv cardio en een lichte dosis stackII.
 
Originally posted by soulreaver


Mijn vriendin is 100% goed voor mij :D maargoed, ik zal niet sentimenteel doen haha :)
Ik dacht meer in de richting van voeding/suppletie :)
 
EFX bedoel je?! RFA-1 als je tegen de combi EC kunt.. anders EFX.

Zolang je je aan devoorschriften houd gebeurd er niets ernstigs. Enkel misschien wat hyper als je er gevoelig voor bent...
 
Back
Naar boven