Fitness Seller

xenadrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martok

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
184
Waardering
0
heeft iemand hier ervaring met het gebruik van xenadrine? ben van plan om het zelf te gaan gebruiken voor de zomer maar kan geen touw vastknopen aan al die verhalen die ik hoor.ik weet dat zelf proberen het beste middel is om er achter te komen of het werkt,maar waarom onnodig geld uitgeven als het bijv.drek is moet nog +/-14 kg kwijt.
 
Kan je helpen net als een E/C stack. Dieet blijft toch het belangrijkst.
 
Xenadrine werkt goed... maar wel pas als je voeding oke is. :thumb:
 
Bij mij heeft het uitstekend gewerkt, wel heb ik ook mijn voeding aangepast toen ik het gebruikte.
 
Vind het alleen zo duuuur!
Ik ga wel voor de zelfbouw EC stack. Denk niet dat de andere hulpstoffen zoveel extra bieden. Efedrine en caffeine is goed, maar dieet is toch de belangrijkste factor zoals de anderen zeggen
 
Xenadrine werkt. Je moet alleen zoals iedereen hier zegt je voeding ook aan passen, en er op letten dat je genoeg eet zodat je niet teveel spieren kwijtraakt.
Je bent spieren namelijk sneller kwijt als je lief is. Zelf heb ik vorig jaar zo'n 7 tot 10 kg spier verloren met dieeten, ik was ze in 3 maanden kwijt doordat ik door de xenadrine geen honger had en daardoor te weinig at. Na 7 maanden heb ik 4 a 5 kilo terug........

Sterkte.
 
Originally posted by Robin
Xenadrine werkt goed... maar wel pas als je voeding oke is. :thumb:

Totally agreed.
Voeg er nog wat 'nuchtere maag cardio' aan toe en .... burn that blurry.

Groet Smalluser :thumb:
 
Meeste mensen vinden het idd erg duur. Maar toch zijn de reacties er veel positiever op als andere eca variaten. Minder hyper en last van bijwerkingen. Zit ook meer in dan alleen eca. Groene thee tyrosine e.d
 
overal zitten nadelen aan! Ik zou gewoon eerst net als was T zegt nuchtere maag cardio doen, voeding aanpassen en nog nix gebruiken, en zie je dat het echt neit opschiet dan voor de stack gaan.

The choose is yours!
 
overal zitten nadelen aan! Ik zou gewoon eerst net als was T zegt nuchtere maag cardio doen, voeding aanpassen en nog nix gebruiken, en zie je dat het echt neit opschiet dan voor de stack gaan.

ik ben u ook een beetje aan het cutten, probeer het eerst zonder burner, omdat ik gewoon wil weten wat hoe het zeg maar zonder gaat en dan evt als het idd niet snel genoeg gaat of volgend jaar een burner erbij gebruiken
 
Zou ik ook doen, alleen gewoon lekker je zomer om je kop houden en "natuurlijk" cutten. Iedergeval suc6
 
Originally posted by dennis80
Bij mij werkte het niet.

Heb je toevallig ooit shit als XTC gebruikt? (of doe je het nog steeds)... ik hoor namelijk wel vaker dat het bij dergelijke personen niet of nauwelijks werkt. Hun CNS schijnt hier min of meer immuun voor te zijn.
 
ik heb nog nooit xtc of aanverwanten gebruikt.wat dat betreft ben ik "redelijk"clean
 
Originally posted by Elmar
.... Ik zou gewoon eerst net als was T zegt nuchtere maag cardio doen ....

Huh ??? jij haalt er een paar door elkaar ???

Groet Smalluser :thumb:
 
Ja denk ut ook! :)

admin bedoelde ik .
 
Ik wil dit ook gaan gebruiken maar het zinnetjes komt steeds naar boven "zolang je voeding maar voldoende is"

Wat verstaan jullie onder voldoende??
 
Calorisch tekort van ongeveer 500 kcal. + genoeg eiwitten en vetten(zeker EFA's).
 
Back
Naar boven