AndroidHealthClinic

Xenadrine

  • Topic starter munk
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 2K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

munk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
2.220
Waardering
2
een maat van me wil xenadrine gebruiuken om te cutten, bevelen jullie dit aan? Is dit een goed product, is het effectief?
 
Xenadrine staat op zich wel goed aangeschreven. Veel mensen gebruiken dit ook.

Kweet alleen niet of het nog te krijgen is, want volgens mij hebben ze een nieuw produkt op de markt gebracht bij cytodyne.

Zoek anders een op xenadrine binnen dit forum. Valt genoeg over te vinden
 
De versie met ephedrine scheen goed te werken , de nieuwe zonder zou ik niet weten.
Je kan wel nog steeds stackers met eph kopen in smartshops in Nederland
 
Mijn broer gebruikt op dit moment de nieuwe zonder ephedrine de EFX oid, maar hij boekt nog geen superresultaten, maar dat komt ook wel omdat hij geen goede schema's heeft...

Ik heb iig wel goede verhalen gehoord over Xendrine an sich...
 
xenadrine rfa is nog volop te krijgen, en ja is de beste stacker, heb er een paar geprobeerd. heb 10 kg in 2 maanden erop verloren.

grtz
 
RendezVous zei:
Mijn broer gebruikt op dit moment de nieuwe zonder ephedrine de EFX oid, maar hij boekt nog geen superresultaten, maar dat komt ook wel omdat hij geen goede schema's heeft...

Ik heb iig wel goede verhalen gehoord over Xendrine an sich...


Zonder efedrine is die waardeloos, het is juist de combi caffeine-efedrine waar het om draait.
 
munk zei:
een maat van me wil xenadrine gebruiuken om te cutten, bevelen jullie dit aan? Is dit een goed product, is het effectief?


Ik heb zelf de Xenadrine RFA-1 versie gebruikt. Zeer goede resultaten meegehaald. Vindt het zeker zijn geld waard, maar je voedingsschema moet ook kloppen.
 
efx versie sucks
 
anders de animal cuts van universal, is ook wel ok!
en beetje time released.. daarnaast ook met efedrine en nor-efedrine ofzo..
 
en yohimbine? ik hen nu yohimbine gekocht bij de apotheker. ga het een paar weken proberen. ik heb enkel een beetje vet rond mijn middel en ga zien of ik het daarmee weg krijg. ik neem 3xper dag 6mg. maar waarschijnlijk zal xenadrine met efedrine wel veel effectiever zijn. alleen weet ik niet of ik dan nog zou kunnen slapen 's nachts.
 
Als je het niet te laat op de dag neemt en geen koffie 's avonds neemt kan het best wel. je zou het uiteraard eens moeten proberen..
 
indien yohimbine niet effectief is, zal ik het uiteraard ook is probreren. het opwekkend effect van efedrine is natuurlijk goed meegenomen om te trainen.
 
Zonde van je geld al die produkten. Als je slim cut dan kan dat zonder vetverbranders e.d.

De eerste 4 weken ga je 500 kcal lager in koolhydraten, na die 4 weken is je dieet uit gewerkt, dan ga je cardio-en en nadien nog meer met kcal spelen, vervolgens een dag laden, enz enz.........
 
Xenadrine staat toch aangeschreven als een van de beste vormen samen met dematadrine extreme.

Als je een fat burner wil zonder efedra is tight van san erg goed.

Idd kan je cutten zonder burner maar tis toch fijn als je rust stof wisseling hoger is.
 
Eh, ik heb zuivere ephedrine 6 maanden gebruikt vanaf februari. Ik heb zeker resultaat gezien, maar spectaculair waren ze niet. Het beste was vooral dat ik geen koude handen meer heb.
Er is me verteld dat wanneer ik elke dag 2 lepels visolie inneem ik mijn stofwisseling ook omhoog kan jagen.. en dat staat voorlopig NIET op de zwarte lijst. Ik ben nu gestopt omdat ik niet afhankelijk van een of andere stof wil zijn, maar vooral omdat ik me moet sensitiveren voor caffeïne ivm PBP (nonstop rit van 1200km).

Ik heb voorlopig een voorraadje efedrine voor de komende 2 jaar als ik er van uitga dat ik 3 maanden achter elkaar gebruik. Ik zag de bui in mei al hangen....

Espi
 
waar kan je die xenadrine rfa nog krijgen dan?
 
Gnegne Amilo......mijn avatar wordt bijna bang van je ;)
 
op nutriplaza is xenadrine nog steeds te verkrijge, nu zelfs in voordeligere bulk vanwege verbod
 
Esperantisto zei:
Eh, ik heb zuivere ephedrine 6 maanden gebruikt vanaf februari. Ik heb zeker resultaat gezien, maar spectaculair waren ze niet. Het beste was vooral dat ik geen koude handen meer heb.
Er is me verteld dat wanneer ik elke dag 2 lepels visolie inneem ik mijn stofwisseling ook omhoog kan jagen.. en dat staat voorlopig NIET op de zwarte lijst. Ik ben nu gestopt omdat ik niet afhankelijk van een of andere stof wil zijn, maar vooral omdat ik me moet sensitiveren voor caffeïne ivm PBP (nonstop rit van 1200km).

Ik heb voorlopig een voorraadje efedrine voor de komende 2 jaar als ik er van uitga dat ik 3 maanden achter elkaar gebruik. Ik zag de bui in mei al hangen....

Espi

ja visolie heb ik laatst ook iets over gelezen. Avant labs heeft een product ontwikkeld dat op visolie is gebaseerd (sesathin). Geen idee of het werkt, maar Avant labs staat er om bekend dat ze alleen maar goede producten maken. (makers van o.a. S1+)
 
Back
Naar boven