Fitness Seller

XLS medical voor gezonde mensen?

Bezoekers in dit topic

vetteswa

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2013
Berichten
301
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Een vraagje van m'n vriendin.

Is misschien een domme vraag, maar:

Kan je niet gedurende een maand XLS medical nemen ipv dure fatburners?
Kan dat meer kwaad dan cafeïne, DMAA, ... ?


PS: ze is niet obees. Ze heeft een normaal gewicht. (ongeveer 65 - 70 kg)
 
Een vraagje van m'n vriendin.

Is misschien een domme vraag, maar:

Kan je niet gedurende een maand XLS medical nemen ipv dure fatburners?
Kan dat meer kwaad dan cafeïne, DMAA, ... ?


PS: ze is niet obees. Ze heeft een normaal gewicht. (ongeveer 65 - 70 kg)
Beter meer sport of minder eten en XLS is ook niet goedkoop
 
Dure fatburners? Ik dacht dat XLS medical heel duur was? En het heeft maar een klein effect, dus ik zou er de prijs niet voor over hebben. Afvallen gaat alleen i.c.m. een goed dieet. Daarnaast zou je kunnen denken aan een fatburner, om het je wat gemakkelijker te maken. Bijv. Fat Attack van XXL.
 
Je kan ook Xenical overwegen. Na één keer in je broek gekakt te hebben zonder dat je het zelf doorhebt leer je snel minder / vetloos te eten. Even een onbewaakt moment en een scheet laten betekent zowiezo een vuile onderbroek. Leuk, zeker voor de dames met string.....:D
 
dexaprine erin :)
 
Minder eten/meer sporten.

Blijf toch bij die troep weg :S
 
Ik zag het laatst op tv en ik lachte met kapot, ik dacht echt wie koopt dat nou die onzin. Blijf er dus ver van weg, want dit soort producten kosten je alleen maar geld en leveren je op de lange termijn niks op. ;)
 
Dus volgens jullie zal fat attack meer helpen dan XLS medical?
 
Dus volgens jullie zal fat attack meer helpen dan XLS medical?
Dat durf ik niet te zeggen, ik weet alleen dat een burner zoals Fat Attack meer waard voor je geld is (XLS medical kost 150 eu toch?)
 
Dus jullie vinden het niet de moeite waard? Sorry dat ik zo'n oud topic nog naar boven breng, maar ik weet niet goed of ik het zou proberen of niet. Het is natuurlijk niet goedkoop, maar ik krijg echt die overtollige kilo's niet kwijt. Er zijn ook tegenstrijdige berichten op het internet. Heeft er iemand het daadwerkelijk uitgeprobeerd?
 
Dus jullie vinden het niet de moeite waard? Sorry dat ik zo'n oud topic nog naar boven breng, maar ik weet niet goed of ik het zou proberen of niet. Het is natuurlijk niet goedkoop, maar ik krijg echt die overtollige kilo's niet kwijt. Er zijn ook tegenstrijdige berichten op het internet, kijk hier bijvoorbeeld. Heeft er iemand het daadwerkelijk uitgeprobeerd?
Maak gewoon eens een topic aan in het voedingsgedeelte en post eens wat je eet.
De tips zijn gratis en zullen je wss meer effect opleveren dan zoiets.
 
Als kilos niet weggaan is je voeding niet optimaal.
 
Troep. Gewoon niet je geld aan besteden.
 
Waarom blijven mensen toch denken dat je ripped/kunt afvallen van pillen? Als het zo makkelijk was zou iedereen shredded zijn! Onder je behoefte eten en minimaal 3x in de week sporten!!
 
Elke dag een paar puntjes pep weg nakken help ook
 
On the counter fatburners gaan niks uithalen. Goed voedingsschema daarentegen wel.
 
Dus jullie vinden het niet de moeite waard? Sorry dat ik zo'n oud topic nog naar boven breng, maar ik weet niet goed of ik het zou proberen of niet. Het is natuurlijk niet goedkoop, maar ik krijg echt die overtollige kilo's niet kwijt. Er zijn ook tegenstrijdige berichten op het internet, kijk hier bijvoorbeeld. Heeft er iemand het daadwerkelijk uitgeprobeerd?
Ben je echt zo debiel dat je in dat soort sites trapt? Hoe functioneer jij in het dagelijks leven? Word je 24/7 genaaid door iedereen omdat je te dom bent om te poepen? Dan verdien je het ook wel.
 
Of het is zijn site. Dat kan natuurlijk ook.
 
Ik snap zelf uiteraard het belang van een fatsoenlijk vodingsschema en sporten en geloof dat dit veel belangrijker is dan dit soort sites.

Is er iemand bekend met herbalife?
Mijn moeder is in de ban van herbalife sinds een maand en omdat ze ook mensen eraan heeft geholpen is ze nu member (wat dat ook mag betekenen)

Vrouwke is 60 inmiddels en heb geen zin om haar het belang van een goed voedingschema uit te leggen want ze gelooft hier heilig in.
Is dit het zoveelste crashdieet of heeft het daadwerkelijk nut om het te volgen?
Opstaan met een kopje thee en dan wat crackers eten wordt haar aangeraden want tja het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. :eating:
 
Back
Naar boven