XXL Nutrition

XLS medical voor gezonde mensen?

Bezoekers in dit topic

Ik snap zelf uiteraard het belang van een fatsoenlijk vodingsschema en sporten en geloof dat dit veel belangrijker is dan dit soort sites.

Is er iemand bekend met herbalife?
Mijn moeder is in de ban van herbalife sinds een maand en omdat ze ook mensen eraan heeft geholpen is ze nu member (wat dat ook mag betekenen)

Vrouwke is 60 inmiddels en heb geen zin om haar het belang van een goed voedingschema uit te leggen want ze gelooft hier heilig in.
Is dit het zoveelste crashdieet of heeft het daadwerkelijk nut om het te volgen?
Opstaan met een kopje thee en dan wat crackers eten wordt haar aangeraden want tja het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. :eating:
Das een sekte....
 
Ik snap zelf uiteraard het belang van een fatsoenlijk vodingsschema en sporten en geloof dat dit veel belangrijker is dan dit soort sites.

Is er iemand bekend met herbalife?
Mijn moeder is in de ban van herbalife sinds een maand en omdat ze ook mensen eraan heeft geholpen is ze nu member (wat dat ook mag betekenen)

Vrouwke is 60 inmiddels en heb geen zin om haar het belang van een goed voedingschema uit te leggen want ze gelooft hier heilig in.
Is dit het zoveelste crashdieet of heeft het daadwerkelijk nut om het te volgen?
Opstaan met een kopje thee en dan wat crackers eten wordt haar aangeraden want tja het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. :eating:
Alle diëten waar je bepaalde producten niet mag eten en/of dat je producten/supplementen van hun moet kopen zijn shit. Leer haar beter hoe ze het wel moet doen, en dat ze per direct met die onzin moet stoppen. Mijn moeder is niet bepaald het meest heldere qua voeding, en al helemaal niet over wetenschap, maar zelfs dan heb ik het haar nog wijs kunnen maken niet al die onzin in blogs en op tv te geloven.

Het beste dieet is van alles een beetje, eiwitten, vetten, koolhydraten, ook verzadigde vetten zijn erg belangrijk, beetje kristalsuiker ga je ook niet dood aan. Vaak zie je dan nog in die shit diëten dat ze suiker vervangen voor honing, wat eigenlijk gewoon suiker opgelost in water is met een vrijwel net zo hoge GI. Geen dure onzin supplementen voor nodig, het enige waar vrijwel iedereen baat bij zou hebben is vit D3.
 
Herbalife nier en leverschade incoming dikke piramid scam ook ...
Luiheid om gewoon te dieeten zit in de familie blijkbaar.
 
Dus jullie vinden het niet de moeite waard? Sorry dat ik zo'n oud topic nog naar boven breng, maar ik weet niet goed of ik het zou proberen of niet. Het is natuurlijk niet goedkoop, maar ik krijg echt die overtollige kilo's niet kwijt.
Je gaat van XLS echt geen kilo's afvallen. Het grappige is dat de reclame wel klopt "raak tot 3 keer meer gewicht kwijt. Ze hebben een onderzoek gedaan waarbij de groep die XLS gebruikte 600 gram was afgevallen na een paar maanden en de groep die een placebo gebruikte 200 gram.:grinny: Dat is ongeveer het effect wat je kunt verwachten.

Ik snap zelf uiteraard het belang van een fatsoenlijk vodingsschema en sporten en geloof dat dit veel belangrijker is dan dit soort sites.

Is er iemand bekend met herbalife?
Mijn moeder is in de ban van herbalife sinds een maand en omdat ze ook mensen eraan heeft geholpen is ze nu member (wat dat ook mag betekenen)

Vrouwke is 60 inmiddels en heb geen zin om haar het belang van een goed voedingschema uit te leggen want ze gelooft hier heilig in.
Is dit het zoveelste crashdieet of heeft het daadwerkelijk nut om het te volgen?
Opstaan met een kopje thee en dan wat crackers eten wordt haar aangeraden want tja het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. :eating:
Jouw moeder krijgt geld van HerbaLife als ze die troep aan anderen aansmeert, daarom is ze waarschijnlijk zo enthousiast. Jammer dat ze dat ook haar eigen familie voor misbruikt :eek!: Ver vandaan blijven, tenzij je er graag geld wilt verdienen met het oplichten van familie en vrienden! https://geldgorilla.nl/mlm/

Na deze verhalen ben ik toch wel benieuwd. Hoe vaak heb jij bij Tell-sell gekocht?:eyes: Jij laat je volgens mij zelfs nog een naaimachine aansmeren na een mooi verkooppraatje:
 
En nee van die overpriced yokebe shakes met honing en whey in val je ook niet af zonder een kcal tekort ...
Voor je dat vraagt
 
Das een sekte....
En bodybuilding niet? Tientallen volwassen mannen en vrouwen die in een schuur in Hilkuttenbeek in strings en bruiningscreme op een verhoging gaan staan. De meesten geven licht in het donker en eten rijst met kip en groenten uit tupperware.

Op die verhoging worden ze vervolgens toegejuiched door andere mensen die de week erna hetzelfde doen. Na de wedstrijd klaagt iedereen die niet eerste is geworden dat de jury er totaal niks van begrijpt.

Ik heb er op zich niks tegen, maar een beetje zelfbewustzijn is hier wel op zijn plek lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
En bodybuilding niet? Tientallen volwassen mannen en vrouwen die in een schuur in Hilkuttenbeek in strings en bruiningscreme op een verhoging gaan staan. De meesten geven licht in het donker en eten rijst met kip en groenten uit tupperware.

Op die verhoging worden ze vervolgens toegejuiched door andere mensen die de week erna hetzelfde doen. Na de wedstrijd klaagt iedereen die niet eerste is geworden dat de jury er totaal niks van begrijpt.

Ik heb er op zich niks tegen, maar een beetje zelfbewustzijn is hier wel op zijn plek lijkt me.
Zeker nooit een prep volgehouden jij ?
 
Zeker nooit een prep volgehouden jij ?
De prep? Inclusief podiumkuur? Nee das alleen voor de echte dedicated mensen die leven voor "de sport". Ik ben maar normaal iemand die aan gewichten trekt voor de lol om er wat fyieke voordelen uit te halen.
 
En bodybuilding niet? Tientallen volwassen mannen en vrouwen die in een schuur in Hilkuttenbeek in strings en bruiningscreme op een verhoging gaan staan. De meesten geven licht in het donker en eten rijst met kip en groenten uit tupperware.

Op die verhoging worden ze vervolgens toegejuiched door andere mensen die de week erna hetzelfde doen. Na de wedstrijd klaagt iedereen die niet eerste is geworden dat de jury er totaal niks van begrijpt.

Ik heb er op zich niks tegen, maar een beetje zelfbewustzijn is hier wel op zijn plek lijkt me.

Drink jij je herbalife shakeje maar.
 
Drink jij je herbalife shakeje maar.
Hahaha. Dit is de JohnnyJordaan equivalent van op de grond stampen en drammen: "Je bent zelluf stom!!". Mensen moeten lachen om je kleine gekke cultgebeuren, ach jongen toch. Komt allemaal wel goed, later als je boven boven de eetkamertafel uitkomt met je hoofd.
 
Hahaha. Dit is de JohnnyJordaan equivalent van op de grond stampen en drammen: "Je bent zelluf stom!!". Mensen moeten lachen om je kleine gekke cultgebeuren, ach jongen toch. Komt allemaal wel goed, later als je boven boven de eetkamertafel uitkomt met je hoofd.

Dit is anders ook niveau. LOL
 
Back
Naar boven