Fitness Seller

Xpand - Dymatize

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Krachttoename en een Volle pomp met meer uithoudings vermogen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2,5 weken nu and counting...
  • Hoe is de smaak van dit supplement? zorg dat je de tropical berry smaak hebt en zeker niet de pinacolade die is vreselijk.
  • Welke dosis heb je gebruikt? de aanbevolen dosis
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutriplaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:

Ik heb het nu zo'n 2,5 weken gebruikt en ik moet zeggen het werkt bij mij heel goed.

Velen spreken over een verhoogt placebo effect, echter werkt het bij mij gewoon prima.
Ik heb er meer uithoudings vermogen door net als bij gewone crea (minder snelle verzuring),de pomp is vooral bij borst, triceps en biceps enorm.
En de vooruitgang is ook een beetje zichtbaar. (verwacht geen omtovering).
Voor mij een prima product en doet wat het beloofd, ik zal het zeker nog eens gebruiken.
Kleine tip, als je het gaat gebruiken zorg dan dat je de tropical berry smaak hebt en zeker niet de pinacolade die is vreselijk.

xpand.jpg
 
Ben het niet met je eens, maar ieder lichaam reageert anders op supplementen natuurlijk.

Ik gebruik het nu een week of 2 en geen spectaculaire zaken hier. Beetje pomp en geen extra kilos of zo. Vandaag wel 140 op de bank, maar dat is waarsch door mijn nieuwe schema.

Het enige dat ik ervan merk is dat ik nu regelmatig hartkloppingen heb, ik ben al over de helft dus maak het gewoon af en kijk dan wat ik voor progressie, of regressie heb geboekt. Ik begon met 98 kg en zit nu op 101.1. Dus wel iets gepakt, maar k vindt er niet veel aan.

Ik ging veel beter op V12 en vendetta als combo met Satur8.

Mijn cijfer, een 6sje
 
Klopt idd bij ieder lichaam werkt het anders wel raar is dat mensen hierboven de v12 turbo van SAN wel goed vinden terwijl de samenstelling van Xpand en V12 Turbo hetzelfde zijn :

Samenstelling Xpand (Per serving 15.5 gr)
ADH*
XPansion Matrix: Glycocyamine, Glucuronolactone, L-Citrulline, Guanidinopropionic Acid, MCT (medium chain triglycerides), Vinpocetine 99%, Vincamine 99% 3000 mg
N-Acetyl-L-Carnitine 1 gr
Taurine (micronized) 2 gr
Betaine-Anhydrous 2 gr
Arginine Alpha-Ketoglutarate (A-AKG) 3 gr
TriCreatine Malate 4 gr

*ADH = aanbevolen dagelijkse hoeveelheid

Echter zit er bij Xpand Arginine Alpha-Ketoglutarate 3gr in en bij V12 Turbo 2gr.
Dat is wel strange.... ?

Gr.
Nick
 
Ik kan ook niet zeggen dat Xpand goed werkte voor mij, een paar keer dacht ik iets te merken maar uiteindelijk was het allemaal niets.
 
ik vind wel aardig, heb er eens 4kg mee gewonnen, had ook een goeie pomp tijdens het trainen.
 
Ikzelf heb niks van Xpand gemerkt, zit nu aan de gewone CEE van bulknutrition en daar ga ik wel heel goed op gelukkig.
 
Back
Naar boven