XXL Nutrition

Xpand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Killah

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2005
Berichten
220
Waardering
0
Hallo luitjes,

Ik wil volgende week beginnen met Xpand van Dymatize en wilde graag eens weten of iemand hier al ervaring mee heeft ?
Ik hoor namelijk alleen maar positieve dingen over Xpand maar ik kan weinig tot geen reviews vinden ?
Alvast bedankt !

Grtz.
Nick
 
[Link niet meer beschikbaar]

41 reviews :)
 
Thx man ..... :hornyna:
 
ik neem het op dit ogenblik ook en heb er vooral goeie pomp mee, kracht is ook vooruitgegaan.
 
ik ging er ook wel goed op, maar hield er wel behoorlijk vocht van vast!
ondanks dat mn watergebruik in orde was!
 
G21 zei:
ik ging er ook wel goed op, maar hield er wel behoorlijk vocht van vast!
ondanks dat mn watergebruik in orde was!

Ik hoorde laatst juist dat je er minder vocht van zou vasthouden dan gewone creatine. Ik dacht al BS.
 
heb het laatst nog gebruikt en niet super tevreden over,heb nu terug celltech sinds vorige week en het werkt gewoon super voor me na een week al een superpomp en krachttoename
 
Ik heb helemaal niks gemerkt van xpand, op v12 turbo ging ik wel super
 
dream warrior zei:
heb het laatst nog gebruikt en niet super tevreden over,heb nu terug celltech sinds vorige week en het werkt gewoon super voor me na een week al een superpomp en krachttoename

celltech is en blijft een knaller :D
 
Ik ben er gisteren mee begonnen en moet zeggen dat het toch behoorlijk goed werkte.
Pomp was super en in plaats van 8 herhalingen kon ik er nu hendig 10.
Dus voor mij werkt het behoorlijk goed, vooral omdat het ook pas dag 1 was.
goed spul :thumbup:
 
Killah zei:
Ik ben er gisteren mee begonnen en moet zeggen dat het toch behoorlijk goed werkte.
Pomp was super en in plaats van 8 herhalingen kon ik er nu hendig 10.
Dus voor mij werkt het behoorlijk goed, vooral omdat het ook pas dag 1 was.
goed spul :thumbup:


Dus jij trekt reeds zo'n conclusies na één dag gebruik? :rolleyes:


Wat mij betreft is Xpand crap, lucht in zakken en ik heb hier nog niet veel goeds gelezen over dat supp.
 
The rebel zei:
Dus jij trekt reeds zo'n conclusies na één dag gebruik? :rolleyes:

Yepz, en puur omdat ik dat nog niet eerder heb gehad met een supplement....
Hoelang heb jij het gebruikt dan omdat je het crap vind ?
 
ik ben ook vandaag begonnen
 
Killah zei:
Ik ben er gisteren mee begonnen en moet zeggen dat het toch behoorlijk goed werkte.
Pomp was super en in plaats van 8 herhalingen kon ik er nu hendig 10.
Dus voor mij werkt het behoorlijk goed, vooral omdat het ook pas dag 1 was.
goed spul :thumbup:
Dit zie ik als placebo effect... :cool:
 
Ik vind het altijd nog ongekend, dat men dit soort supplementen koopt. Wellicht hopen ze op een placebo effect. Als je daar tevreden mee bent, kun je beter gaan mediteren en dat kost alleen tijd. :rolleyes:
 
Remco - 1977 zei:
Ik vind het altijd nog ongekend, dat men dit soort supplementen koopt. Wellicht hopen ze op een placebo effect. Als je daar tevreden mee bent, kun je beter gaan mediteren en dat kost alleen tijd. :rolleyes:


Dat slaat dus echt nergens op......
 
Ik ben er net klaar mee. Werkt goed, vooral goede pump tijdens het trainen maar ook de rest van de dag meer als normaal. Ik vroeg me eigenlijk af of het verstandig is om gelijk nog een pot te kopen of om er een weekje of zes mee te wachten ivm de creatine die er in zit??
 
Volgens mij is het om de 4 weken, dus 4 weken gebruiken en dan weer 4 weken rust, i.v.m. de creatine aanmaak van jezelf.
 
Killah zei:
Volgens mij is het om de 4 weken, dus 4 weken gebruiken en dan weer 4 weken rust, i.v.m. de creatine aanmaak van jezelf.
Je kan gewoon jaar in jaar uit creatine gebruiken.
 
Back
Naar boven