XXL Nutrition

xtc in de kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shadow

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
116
Waardering
0
Momenteel zit ik een een kuur (deca/sus) en de betere feesten komen er aan. :D Zit er een vergroot gevaar aan het nemen van xtc tijdens de kuur, ipv in een "cleane" periode???
(Volgens mij is er al eens zo een topic geweest, maar ik kan er geen threat meer van vinden. Dus aub reacties en/of een link!)
 
Niet doen! ik zo wachten tot na de kuur, tijdens je kuur moet je gewoon geen xtc gebruiken.
 
ik zou het niet doen. Punt een het beinvloed je gains en punt twee je krijgt er minder honger door ook de dagen erna punt drie het is slecht voor je lever nieren en maag al heb je geen 17 AA's in je kuur toch zijn AS een aanslag op je lichaam. Punt vier je bloedruk stijgt aanzienlijk van een kuur en ook xtc (MDMA of speed of wat ze er ook doorheen gegooid hebben dat kun je tegenwoordig maar moeilijk achterhalen) doet je bloedruk behoorliojk stijger met dus meer kans op hartritme stroornissen en verstoppingen van bloedvaten . Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik denk dat je de dagen na de feesten er wel spijt van krijgt. Zowieso voel je je tijdens de kuur al een stuk beter waardoor je het op die feesten zowieso misschien al naar je zin kan hebben zonder MDMA. Ik zou het als ik jou was niet doen je moet rekening houden met de gevaren en die zijn er meer dan zat.
 
niet doen!!! je lever krijgt zo een klap voor zen kiezen...
 
Zijn er geen alternatieven die minder slecht zijn voor je eetlust, misschien GHB ofsow..... mdma-poeder. Ik wil je niet aan de sjit helpen, maar je gaat waarschijnlijk toch wel v/d kaart. Dus dan maar de schade voor je kuur beperken. En je lever?.... Ik kan me niet voorstellen dat die het na een avondje pillen al begeeft. Je zit ook aan injects dus zal dat wel meevallen..... (1 avondje maar)

beter helemaal niet gaan en anders nuchter. Maar tjah, das moeilijk dat weet ik.

succes bro
 
pak dan ghb is na 6 uur oid al uit je bloed. maar beste is natuurlijk clean!!!
 
Ik zou het niet doen tijdens je kuurtje. Het is chemisch spul en je weet niet echt hoe het gaat samenwerken in de combinatie met je kuur... Als je het doet zou ik echt heel veel water drinken omdat je lever het nu sowiezo al zwaar te verduren heeft.
Misschien een portie paddo's eten om naar het feest te gaan? Is ook erg leuk en niet zo schadelijk, volgens mij.
Bovendien pik je dan nog een extra maaltijd mee en als de paddotrip uitgewerkt is kan je gewoon terug eten, wat (bij mij) na XTC niet het geval is.
 
Originally posted by Floyd
Zijn er geen alternatieven die minder slecht zijn voor je eetlust, misschien GHB ofsow..... mdma-poeder. Ik wil je niet aan de sjit helpen, maar je gaat waarschijnlijk toch wel v/d kaart. Dus dan maar de schade voor je kuur beperken. En je lever?.... Ik kan me niet voorstellen dat die het na een avondje pillen al begeeft. Je zit ook aan injects dus zal dat wel meevallen..... (1 avondje maar)

beter helemaal niet gaan en anders nuchter. Maar tjah, das moeilijk dat weet ik.

succes bro


Of twee stackers naar binnen werken:D
 
2 stackers?.... dan ken je net zo goed speed snuiven...haha. Je eetlust is dan ook wel verdwenen en je verbrand ook veel. Die ghb is nog zo'n slecht idee niet. Mag je absoluut geen alchol bij drinken. Ook dat scheelt, want met xtc begin ik meestal te drinken als een tierelier. Kost je een hoop knaken en zat worden doe je wel, maar je voelt het niet, dus heb je niks aan.
 
GHB verhoogd je aanmaak van groeihormoon dus dat is wel positief, XTC breekt spierweefsel af en geeft een klap op je lever, je hongergevoel is meestal een paar dagen minder dus dat zou ik zeker niet doen.

Ik denk dat je niet verstandig hebt gepland voor deze kuur. Als je weet dat je naar feesten toe wilt gaan moet je wachten met kuren of het feesten laten. Ik zat midden in een kuur met Trance Energy en dan moet je gewoon lekker clean blijven en kan het evengoed gezellig zijn.
 
Originally posted by Diver2000
GHB verhoogd je aanmaak van groeihormoon dus dat is wel positief, XTC breekt spierweefsel af en geeft een klap op je lever, je hongergevoel is meestal een paar dagen minder dus dat zou ik zeker niet doen.

Ik denk dat je niet verstandig hebt gepland voor deze kuur. Als je weet dat je naar feesten toe wilt gaan moet je wachten met kuren of het feesten laten. Ik zat midden in een kuur met Trance Energy en dan moet je gewoon lekker clean blijven en kan het evengoed gezellig zijn.

jup ghb verhoogt idd de aanmaak van groeihormoon maar ik geloof dat dit alleen het geval is als je een grote dosis neemt zodat je tijdelijk "out" gaat, en dat is denk ik ook nie zo goed voor je hersencelletjes:p
 
Originally posted by Diver2000
Ik denk dat je niet verstandig hebt gepland voor deze kuur. Als je weet dat je naar feesten toe wilt gaan moet je wachten met kuren of het feesten laten. Ik zat midden in een kuur met Trance Energy en dan moet je gewoon lekker clean blijven en kan het evengoed gezellig zijn.

precies, en dan heb je net zo goed een leuke avond. alhoewel, daar ga ik dus niet van uit want ik ken t verschil. vroeger nooit wat gebruikt en met is toch een stuk gezelliger en mooier. Maar als je zon feest gebruikt als "excuus" om te gebruiken kan je beter niet gaan idd. Ik neem aan dat de kuur voorrang heeft p een leuke avond. Maar hoe dan ook, sterkte met je keuze
 
slechte timing:( voor de feesten en de zomer:cool: moet je al klaar zijn zodat je wat je van de winter met kuren goed eten hard trainen van de zomer naar de kloten kan helpen met sliken snuiven en zuipen:D
 
Moeilijk, over welke feesten hebben we het eigenlijk. Misschien zijn ze uberhaupt niet de moeite om naartoe te gaan :D .

Van mdma poeder schijn je je ook niet verrot te voelen, misschien dat een idee.
 
ik heb tijdens een kuur een paar keer XTC gebruikt, maar waar ik dan wel op letten is om gewoon ook tijdens het feesten te eten. Ook gelijk na het feesten eiwitten en koolhydraten eten, dit had ik al klaar liggen in mijn auto. Je hebt inderdaad geen honger, maar blijf gewoon eten dus.

En het is logisch dat het niet goed is om 6 uur lang te stuiteren zonder te eten, dat gooi je een stukje terug.
Ook heb je die dagen erna minder zin om te trainen.
verdere bijwerkingen heb ik niet gehad.
 
Originally posted by Shadow
Momenteel zit ik een een kuur (deca/sus) en de betere feesten komen er aan. :D Zit er een vergroot gevaar aan het nemen van xtc tijdens de kuur, ipv in een "cleane" periode???
(Volgens mij is er al eens zo een topic geweest, maar ik kan er geen threat meer van vinden. Dus aub reacties en/of een link!)

you're joking, right???
 
Re: Re: xtc in de kuur

Originally posted by f*cking ecto


you're joking, right???


I don't think so. Welcome in the real world... :p :(
 
Hoezo is hij aan het 'joken'? ??? :rolleyes:
 
Re: Re: Re: xtc in de kuur

Originally posted by Olimantado



I don't think so. Welcome in the real world... :p :(
Jezelf vol met drugs steken is de echte wereld? Druggebruikers leven juist in een droomwereld :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven