AndroidHealthClinic

xtc in de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Floyd
Hoezo is hij aan het 'joken'? ??? :rolleyes:
Ik begreep die opmerking wel, wie tijdens het kuren aan xtc ed. denkt moet zich dringend eens laten nakijken.

Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om je lever nog meer te gaan belasten, alleen een dwaas zou dat doen.
 
Ag gut,

Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om je lever nog meer te gaan belasten, alleen een dwaas zou dat doen.

je zou bijna denken dat de wereld vergaat......poehpoeh...een keer een pilletje nemen tijdens je injectskuur. Gezond is het ook niet, maar laten we nu niet gaan doen alsof xtc de doodschop is voor je lever. Het wordt volgens mij allemaal zwaar overdreven hier. Als je lever dat plotseling niet kan hebben, maar jaren van zuipen gecombineerd met af en toe een pilletje..... dat wel......lijkt me niet erg logisch!
 
Man als je gaat kuren dan doe je dat omdat je meer resultaten wil gaan behalen. Je bent bezig met je hormonen! Als je gaat kuren moet je alles op alles zetten, je bent toch gek als je dat niet doet??
 
Originally posted by f*cking ecto
Als je gaat kuren moet je alles op alles zetten, je bent toch gek als je dat niet doet??


Ach, iedereen heeft wel eens naast de pot gepist... :p
 
mdma moeper is gewoon xtx! alleen in poedervorm dus net zon grote aanslag op je lever! ik zou zowie zo niks gebruiken tijdens een kuur! ik heb en redelijk verleden achter de rug wat betreft feesten partys en drugs en geloof me..negen van de 10 keer zit er in dat pilletej of poeder niet wat je wil..voorbeeld? in een tablet xtc hoort mdma te zitten wat zit er vaak in?? mda mdea speed atropine koop je cocaine blijkt er lidocaine in te zitten! dus zeker wanneerje kkurt is het verstandig om gen risico te nemen omdat je toch al een aanslag doet op je lichaam
 
Als je meer info over xtc en dergelijke wilt hebben check dan eens op www.bluelight.nu en www.pillreports.nu . Er zijn daar zat mensen die er veel verstand en ervaring mee hebben.

Trouwens dit is mijn eerste post op dit forum jullie zullen me wel vaker zien.
 
Goede eerste post man.
staat al in mn favolijst

maar t lijkt me om op de topci terug te komen niet verstandig gezien de hedendaagse rotzooi die je naar binne werkt
 
Laatst bewerkt:
Het spijt me echt zeer dat ik dit moet zeggen maar ik heb zo'n hekel aan drugs! Hoe kan je drugs gebruiken en jezelf bodybuilder vinden? (Ik heb het hierbij niet over AS).

En vooral tijdens een AS kuur, ik bedoel, zitten je hersens wel op de juiste plaats?
 
Originally posted by Dr. Worf
Het spijt me echt zeer dat ik dit moet zeggen maar ik heb zo'n hekel aan drugs! Hoe kan je drugs gebruiken en jezelf bodybuilder vinden? (Ik heb het hierbij niet over AS).

En vooral tijdens een AS kuur, ik bedoel, zitten je hersens wel op de juiste plaats?

Volledig mee eens, je moet keuzes maken.
Ofwel ben je bodybuilder, ofwel ben je een nietsnut die drugs pakt en zijn leven en lichaam naar de zak helpt.
 
haha, mooi dit. Ik ben een 'bodybuilder' die ook weleens (is alweer 5mnd geleden terug) een pilletje slikt. Dat maakt mij echt niet minder bodybuilder. In mijn leven zijn er gelukkig nog een hele hoop andere dingen die ik leuk vind. Dat het niet goed is voor je groei, tjah ik weet het, maar ik doe geen wedstrijden dus is het voor mezelf duidelijk.

Maar ieder z'n eigen voorkeur natuurlijk :D
 
Ik zou ze niet de kost willen geven, de pro bodybuilders die drugs nemen om harder te kunnen trainen, snachts te kunnen slapen, en soctends fris uit het bed te geraken...

Natuurlijk ben ik wel tegen overdreven druggebruik maar als iemand het in de hand kan houden dan kan iemand best én BB zijn én af en toe wat extra gebruiken.
 
Originally posted by Homer
Ik zou ze niet de kost willen geven, de pro bodybuilders die drugs nemen om harder te kunnen trainen, snachts te kunnen slapen, en soctends fris uit het bed te geraken...

Natuurlijk ben ik wel tegen overdreven druggebruik maar als iemand het in de hand kan houden dan kan iemand best én BB zijn én af en toe wat extra gebruiken.

Ik denk dat je wat dingen met mekaar verward, pro bodybuilders nemen (normaal gezien) geen drugs.
 
Er zijn nog aardig wat mensen (ook op dit board) die EN heel serieus met bodybuilding bezig zijn en weleens drugs gebruiken. Ik vind dat dit ook wel samen kan gaan (dan heb ik het over verantwoord drugsgebruik, dus bijvoorbeeld 1x in de 2 maanden).
 
Originally posted by Geoffke


Ik denk dat je wat dingen met mekaar verward, pro bodybuilders nemen (normaal gezien) geen drugs.
Ik verwar juist niets. Ik ken persoonlijk mensen in competitie die drugs nemen om harder te trainen, meer te kunnen eten, dieper te slapen, s' ochtends wakker te worden etc etc.

Jij kent duidelijk het pro wereldje nog niet, die gasten doen ALLES om groter te worden.

RC zou bijv pepmiddelen gebruiken voor zijn training en eetlust verwekkers nemen alle pros gewoon.
 
Originally posted by Homer

Ik verwar juist niets. Ik ken persoonlijk mensen in competitie die drugs nemen om harder te trainen, meer te kunnen eten, dieper te slapen, s' ochtends wakker te worden etc etc.

Jij kent duidelijk het pro wereldje nog niet, die gasten doen ALLES om groter te worden.

RC zou bijv pepmiddelen gebruiken voor zijn training en eetlust verwekkers nemen alle pros gewoon.

Ten eerste zijn eetlustopwekkers geen drugs.
ten tweede zijn as uitstekende eetlustopwekkers van zichzelf.
Ik vermoed dat je spreekt over uppers en downers.

Daar train je inderdaad harder van, maar is ouderwets en wordt niet meer gebruikt door de hedendaagse pro.
Wat bedoel je met drugs om 's morgens wakker te worden? Daar
heb ik nog nooit van gehoord.

Ik ken enkele pro's persoonlijk via het internet, die heb ik nog nooit horen spreken over die shit.

Weet dat niet alles wat je leest op het internet de waarheid is.
;)
 
Laatst bewerkt:
der wordt hier altijd heel erg moeilijk over recreatieve drugs gepraat, maar alles wat goed is voor je groei (ook al loop je later met weet ik hoeveel kankergezwellen rond) wordt toegestaan en zelfs bewonderd. Dat is toch vreemd.....
 
Originally posted by Floyd
der wordt hier altijd heel erg moeilijk over recreatieve drugs gepraat, maar alles wat goed is voor je groei (ook al loop je later met weet ik hoeveel kankergezwellen rond) wordt toegestaan en zelfs bewonderd. Dat is toch vreemd.....

Het gebruik van rec. drugs maakt je naar de kloten,
het gebruik van as niet, het misbruik wel.
 
Originally posted by Geoffke


Het gebruik van rec. drugs maakt je naar de kloten,
het gebruik van as niet, het misbruik wel.

duidelijk een BB-mening :p

ik kan me nochtans wel inbeelden dat xtc sterker werkt dan ECA om vet te verliezen en bescheiden druggebruik maakt je heus nt naar de kloten hoor. (denk nu nt dat ik er voorstander van ben want dat is echt nt het geval)

en iemand die op zijn 19de al aan de AS zit, lijkt me AS eerder te misbruiken of zie ik dit verkeerd?
 
Originally posted by Geoffke


Ten eerste zijn eetlustopwekkers geen drugs.
ten tweede zijn as uitstekende eetlustopwekkers van zichzelf.
Ik vermoed dat je spreekt over uppers en downers.

Daar train je inderdaad harder van, maar is ouderwets en wordt niet meer gebruikt door de hedendaagse pro.
Wat bedoel je met drugs om 's morgens wakker te worden? Daar
heb ik nog nooit van gehoord.

Ik ken enkele pro's persoonlijk via het internet, die heb ik nog nooit horen spreken over die shit.

Weet dat niet alles wat je leest op het internet de waarheid is.
;)
Jongen luister nou ff goed

De eetlustopwekkers waar ik het over heb zijn WEL drugs. (nee niet die kruiden dingetjes) Ze moeten ook altijd met voorschrift verkocht worden. De grotere eetlust erbij is een nevenverschijnsel. Het is dus een medicijn maw een drug. (en nog niet zon zwakke ook)

Van uppers en downers spreek ik niet maar ik had het over speed, amfetaminen, etc etc echte harddrugs waar je harder, geconcentreerder ed mee traint.

Drugs om wakker te worden is niet nieuw, je hoort het op het nieuws zelfs dat atleten dit doen. Het is al meerdere malen bewezen en ontdekt.


Ik ken enkele pro's persoonlijk via het internet, die heb ik nog nooit horen spreken over die shit.

Weet dat niet alles wat je leest op het internet de waarheid is.
Die is goed, jij hebt het van het internet van een pro gehoord, ik in het echte leven. Maar ik mag niet alles geloven wat men zegt op het internet? Misschien moet je zelf je ogen maar eens open doen en de waarheid durven zien.
Jou beeld over bodybuilding is zeer beperkt en je beseft niet eens hoe het er aan toe gaat. De IFBB bijv. doet alsof er niets aan de hand is, ze zijn tegen drugs en alle vormen van doping, aan de andere kant kan iedereen zien dat BB overlopen van de anabolen en drugs. Stel voor dat je wat minder naïef bent en eens wat rondhangt tussen pros zoals ik dan zal je nog raar opkijken denk ik.
 
Originally posted by Homer

Jongen luister nou ff goed

De eetlustopwekkers waar ik het over heb zijn WEL drugs. (nee niet die kruiden dingetjes) Ze moeten ook altijd met voorschrift verkocht worden. De grotere eetlust erbij is een nevenverschijnsel. Het is dus een medicijn maw een drug. (en nog niet zon zwakke ook)

Van uppers en downers spreek ik niet maar ik had het over speed, amfetaminen, etc etc echte harddrugs waar je harder, geconcentreerder ed mee traint.

Drugs om wakker te worden is niet nieuw, je hoort het op het nieuws zelfs dat atleten dit doen. Het is al meerdere malen bewezen en ontdekt.



Die is goed, jij hebt het van het internet van een pro gehoord, ik in het echte leven. Maar ik mag niet alles geloven wat men zegt op het internet? Misschien moet je zelf je ogen maar eens open doen en de waarheid durven zien.
Jou beeld over bodybuilding is zeer beperkt en je beseft niet eens hoe het er aan toe gaat. De IFBB bijv. doet alsof er niets aan de hand is, ze zijn tegen drugs en alle vormen van doping, aan de andere kant kan iedereen zien dat BB overlopen van de anabolen en drugs. Stel voor dat je wat minder naïef bent en eens wat rondhangt tussen pros zoals ik dan zal je nog raar opkijken denk ik.

Je hebt mijn vraag nog altijd niet goed begrepen, ik spreek niet over medicijnen, maar over recreatieve drugs...
Enne wat denk je dat "uppers" zijn?? Dat zijn amphetamines.
Je weet niet waarover je praat knul.
En welke pro ken je dan? In België zijn er echt veel moet ik zeggen.
Vertel mij eens de naam van drug om "wakker" te worden, wat voor voordelen heeft het?

En nog nogmaals, pro's nemen geen speed om harder te trainen.
Speed is dodelijk voor de spiermassa...
lol, je lult maar uit je nek.
Veel succes in je droomwereld,

:nut:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven