Fitness Seller

xtc in de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Geoffke


Je hebt mijn vraag nog altijd niet goed begrepen, ik spreek niet over medicijnen, maar over recreatieve drugs...
Enne wat denk je dat "uppers" zijn?? Dat zijn amphetamines.
Je weet niet waarover je praat knul.
En welke pro ken je dan? In België zijn er echt veel moet ik zeggen.
Vertel mij eens de naam van drug om "wakker" te worden, wat voor voordelen heeft het?

En nog nogmaals, pro's nemen geen speed om harder te trainen.
Speed is dodelijk voor de spiermassa...
lol, je lult maar uit je nek.
Veel succes in je droomwereld,

:nut:

PRO's nemen wel degelijk harddrugs !
Een pro die speed gebruikt is ECHT geen uitzondering.
PRO's nemen groeihormonen, dagelijks AAS....maar dit is een
eitje vergeleken bij het insuline-gebruik e.d.
Hun lichamen worden ZWAAR uitgeput door de "medicijnen"
die ze nemen.
Als ze wat zwaarder willen trainen zullen ze gerust speed pakken,
hun test-spiegels worden dagelijks kunstmatig al zo hoog gehouden dat het speed-gebruik geen inbreuk meer maakt op de
testosteronspiegel.

Ik durf zelfs te zeggen dat iedere dag een kleine hoeveelheid speed gebruiken veel minder schadelijk is dan de "medicijnen"
die PRO's gebruiken.

Ik heb trouwens eerder een link geplaatst:

http://sites.onlinemac.com/balanced1/ironmanmagazine/statecompete.htm


MZZL.

B-12
 
Originally posted by Geoffke
Je hebt mijn vraag nog altijd niet goed begrepen, ik spreek niet over medicijnen, maar over recreatieve drugs...
Nope..drugs is drugs, alle medicijnen kunnen als drugs worden beschouwd. Zelfs recreatiedrugs worden nog altijd gebruikt als medicijnen om mensen te genezen/behandelen. En wat denk je dat amfetaminen zijn?

Enne wat denk je dat "uppers" zijn?? Dat zijn amphetamines.
Je weet niet waarover je praat knul.
Integendeel, ik weet heel goed waarover ik praat, de vraag is weet jij dat wel?

En welke pro ken je dan? In België zijn er echt veel moet ik zeggen.
Ik ken er een paar zowel in nl als belgie die aan de top staan waarvan ik de namen niet ga noemen. Ze doen het heus niet alleen met anabolen zoals jij denkt.

Vertel mij eens de naam van drug om "wakker" te worden, wat voor voordelen heeft het?
Wat voor nut? Simpel, pros kunnen bijna niet slapen van de anabolen en drugs die ze dagelijks nemen en de spier/groeipijn dus moeten ze slaapmiddelen en pijnstillers nemen, om wakker te worden en fris te zijn nemen ze dan weer middelen die hen actiever maken. Gevallen van atleten die speed nemen zijn reeds ontdekt.

En nog nogmaals, pro's nemen geen speed om harder te trainen.
Speed is dodelijk voor de spiermassa...
lol, je lult maar uit je nek.
Veel succes in je droomwereld,

:nut:
Een niet te grote dosis speed is helemaal niet dodelijk voor spiermassa, je moet alleen goed blijven eten en anabolen blijven gebruiken.
Droomwereld? Jij bent degene die in een droomwereld leeft, hopelijk word je ooit nog eens wakker...
 
Originally posted by B-12


PRO's nemen wel degelijk harddrugs !
Een pro die speed gebruikt is ECHT geen uitzondering.
PRO's nemen groeihormonen, dagelijks AAS....maar dit is een
eitje vergeleken bij het insuline-gebruik e.d.
Hun lichamen worden ZWAAR uitgeput door de "medicijnen"
die ze nemen.
Als ze wat zwaarder willen trainen zullen ze gerust speed pakken,
hun test-spiegels worden dagelijks kunstmatig al zo hoog gehouden dat het speed-gebruik geen inbreuk meer maakt op de
testosteronspiegel.

Ik durf zelfs te zeggen dat iedere dag een kleine hoeveelheid speed gebruiken veel minder schadelijk is dan de "medicijnen"
die PRO's gebruiken.

Ik heb trouwens eerder een link geplaatst:

http://sites.onlinemac.com/balanced1/ironmanmagazine/statecompete.htm


MZZL.

B-12
Precies!! TNX B-12
 
Originally posted by Geoffke


Het gebruik van rec. drugs maakt je naar de kloten,
het gebruik van as niet, het misbruik wel.

Pure onzin, rec. drugs kan wel degelijk goed gebruikt worden. Ik ken genoeg mensen die weleens gebruiken en die succesvol zijn op (bijvoorbeeld) universiteiten of in het bedrijfsleven. Het zijn de zwakke figuren die zichzelf ermee naar de klote helpen. En als jij zegt dat rec. drugs je naar de klote helpt, dan zegt dat wel wat over jou.. :wave:
 
Originally posted by LeanderFCU


Pure onzin, rec. drugs kan wel degelijk goed gebruikt worden. Ik ken genoeg mensen die weleens gebruiken en die succesvol zijn op (bijvoorbeeld) universiteiten of in het bedrijfsleven. Het zijn de zwakke figuren die zichzelf ermee naar de klote helpen. En als jij zegt dat rec. drugs je naar de klote helpt, dan zegt dat wel wat over jou.. :wave:

Ik word hier zo moe van... typisch een mening van iemand die totaal niet weet hoe harddrugs in mekaar zitten.
Als ex-harddrugverslaafde weet ik maar al te goed wat die rotzooi met je lichaam doet.
Alle ex-drugverslaafden zullen dit bevestigen.

Het is door onwetenden zoals jij dat mensen beginnen denken dat harddrugs geen kwaad kunnen, diezelfde mensen beseffen pas te laat hoe het eigenlijk allemaal in mekaar.

Denk daar maar eens over na.
 
Originally posted by Geoffke


Ik word hier zo moe van... typisch een mening van iemand die totaal niet weet hoe harddrugs in mekaar zitten.
Als ex-harddrugverslaafde weet ik maar al te goed wat die rotzooi met je lichaam doet.
Alle ex-drugverslaafden zullen dit bevestigen.

Het is door onwetenden zoals jij dat mensen beginnen denken dat harddrugs geen kwaad kunnen, diezelfde mensen beseffen pas te laat hoe het eigenlijk allemaal in mekaar.

Denk daar maar eens over na.

Jammer, dat je altijd zo snel iemand als onwetend bestempeld (zoals je ook in deze thread weer een aantal keer hebt gedaan), als iemand het niet met je eens is, maar oke.

Ik weet wel degelijk waarover ik praat. Naar mijn mening kan harddrugs wel verantwoord gebruikt worden (dan heb ik het over bijvoorbeeld 1 keer in de 2 maanden op een houseparty).

Zoals jijzelf zegt, je was verslaafd, dan is het een andere zaak en helpt het je naar de klote. Zo bekeken, snap ik ook wel waarom je zo fel tegen (rec.) drugsgebruik bent.

Maar ach, ik als onwetende weet toch niet waarover ik praat :rolleyes: Groeten
 
Originally posted by LeanderFCU



Zoals jijzelf zegt, je was verslaafd, dan is het een andere zaak en helpt het je naar de klote. Zo bekeken, snap ik ook wel waarom je zo fel tegen (rec.) drugsgebruik bent.


PRECIES !!!

Als je verslaafd bent aan AAS ga je ook gauw naar de kloten !

MZZL.

B-12
 
Ik weet wel degelijk waarover ik praat. Naar mijn mening kan harddrugs wel verantwoord gebruikt worden (dan heb ik het over bijvoorbeeld 1 keer in de 2 maanden op een houseparty).

Laten we even eerlijk blijven, er bestaat geen 'verantwoord' drugsgebruik! Hoe weinig je het ook neemt en met welke bedoelingen ook, het is gewoon troep wat nooit ten goede kan komen aan de gezondheid van je lichaam!

Wat ik dus bedoelde in eerste instantie was het feit dat recreatief gebruik (dus op feesten e.d) gewoon niet ten goede komt aan je spiergroei! Gebruik jij 1x per 2mnd een xtc pilletje, een lijntje speed of whatever dan zal dat niet zorgen voor betere resultaten die maandag erop in de gym, of wel soms?
 
Originally posted by Dr. Worf



Wat ik dus bedoelde in eerste instantie was het feit dat recreatief gebruik (dus op feesten e.d) gewoon niet ten goede komt aan je spiergroei! Gebruik jij 1x per 2mnd een xtc pilletje, een lijntje speed of whatever dan zal dat niet zorgen voor betere resultaten die maandag erop in de gym, of wel soms?

Ben ik het natuurlijk mee eens. Ik eet minder de dag na een feest en het trainen kan wat minder goed gaan de maandag erop. Dat is voor mij ook geen punt van discussie. Maar een (kleine)belemmering van de spiergroei is wat anders dan naar de klote gaan.
 
Naar de klote ga je er ook zeker van. Als jij een jaar of 60 bent en je gebruikt laten we zeggen gem. 5x xtc per jaar dan ben jij een heel stuk ongezonder, minder vitaal en fitter als ik. Ik durf zelfs te beweren dat jij na zoveel jaar ontsettend veel koppijn, geheugen verlies, depressies en weet ik wat allemaal kan hebben. En dat komt echt wel door de Xtc.

Het gaat gelijdelijk en niet in een keer daarom lijkt het zo onschadelijk..
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Dr. Worf
Naar de klote ga je er ook zeker van. Als jij een jaar of 60 bent en je gebruikt laten we zeggen gem. 5x xtc per jaar dan ben jij een heel stuk ongezonder, vitaler en fitter als ik. Ik durf zelfs te beweren dat jij na zoveel jaar ontsettend veel koppijn, geheugen verlies, depressies en weet ik wat allemaal kan hebben. En dat komt echt wel door de Xtc.

Het gaat gelijdelijk en niet in een keer daarom lijkt het zo onschadelijk..

En dan zit jij misschien met een kapote lever of iets dergelijks. Ik denk niet dat je AS met drugs moet of kunt vergelijken.
De ene persoon vind een leuke avond en plezier maken belangrijk, de ander wil liever meer spieren. Bij beide loop je de kans om schade aan te richten en dat risico heb je ervoor over. Je kunt bij beide de schade waarschijnlijk ook wel beperkt houden als je de controle erover houdt en weet wat je doet. Als je verslaafd ben is het weer een heel ander verhaal.
 
Originally posted by B-12


PRECIES !!!

Als je verslaafd bent aan AAS ga je ook gauw naar de kloten !

MZZL.

B-12

Dat is het nu het verschil...
Met as beslis je zelf of je verslaafd geraakt, net zoals gok of eetverslaving.
Maar met harddrugs beslis je daar zelf niet over, maar je lichaam.
Eens je verslaafd geraakt kan je maar moeilijk voor jezelf uitmaken wat goed is en slecht.
Wat ik als laatste wil zeggen tegen iedereen:

BEGIN ER GEWOON NIET MEE: het zal je veel zorgen besparen
 
En dan zit jij misschien met een kapote lever of iets dergelijks..

Waarom? Gebruik ik 3x per jaar AS ofzo? Ik denk het niet! Ik heb nog maar een keer gekuurd in een paar jaar tijd..
 
Luister, als jij vier keer in het jaar xtc gebruikt, en dat 4 jaar lang, totaal 16x...... me reet dat je daar later veel last van gaat ondervinden. Hoe mensen daarbij komen is mij trouwens een raadsel, want dat is nog niet bepaald bewezen, aangezien xtc nog lang geen halve eeuw wordt gebruikt.

En Geof, het spijt me dat ik je weer altijd moet corrigeren omdat je blijkbaar nog steeds geen goede robuuste ruggegraat hebt aangeschaft, maar stop nu eens met al die spookverhalen over drugs jongen. Bahbah, dat jij verslaafd bent geweest aan speed ligt aan jou jongen en niet aan die zooi. Ik heb redelijk wat gebruikt de afgopen jaren, en nu alweer 5 mnd niet, ook geen behoefte aan. Met een beetje gezond verstand en zelfs dat is nog overdreven raak je niet verslaafd. Dat mensen dit nog tegenspreken dat snap ik echt niet. enfin.

En daarbij, medicijn (anabolen) gebruik voor bodybuilding is altijd gekkenwerk. Als jij naar je dokter loopt en je zegt tegen hem, ik gebruik 500mg test/300mg deca/40mg dianabol....... dan vraagt hij je toch of je he-le-maal waus bent. Medisch gezien zijn dat toch asociaal hoge dosissen, waarom anders al die kleine hoeveelheden 5mg diana, 2,5 stano en 50mg/ml boldenone. Voor de handigheid zeker......

ps.
harddrugs verslaving? zucht..... Dan moet je daar niet aan beginnen, waarom allemaal zo moeilijk. De cocaine komt niet via de lucht aangewaaid zo m'n neus in........
 
Laatst bewerkt:
En daarbij, medicijn (anabolen) gebruik voor bodybuilding is altijd gekkenwerk..

Dus jij vind anabolen gebruik voor Bodybuilding gekkewerk, maar harddrugs (coke, speed, xtc etc) voor je plezier geen gekkewerk?

Beetje hypocriet denk je niet?
 
Als een dokter ziet welke dosis er vaak wordt gebruikt in een kuur, is dat medische gezien absoluut gekkenwerk. Maar aan de andere kant, als ik 5pillen op een avond slik, en zuip gedurende zo'n feest ook een hele hoop bier is dat ook ziek, absoluut. Maar ik ben niet zo hypocriet om te zeggen dat het 1 slechter is dan het ander.
 
Dat zeg ik ook niet. Mij heb je niet horen zeggen dat AS minder slecht is dan harddrugs. Ik vind het alleen niet passen in een BB leefsT.
 
Dat ben ik ook met je eens, maar ik vind het wel onzin dat je jezelf geen bodybuilder mag noemen als je af en toe iets slechts neemt. De een is minder fanatiek dan de ander. Maar de vergelijking tussen AAS en drugs was meer gericht aan geof.... Die dramatiseerd recreatief drugsgebruik en doet alsof AAS kattepis is vergeleken met drugs.
 
Ach, je moet een gulden middenweg kiezen. Gebruik gewoon AS voor je sport en recreatieve drugs voor de lol.
(zo denk ik erover)
 
Ach, je moet een gulden middenweg kiezen. Gebruik gewoon AS voor je sport en recreatieve drugs voor de lol.


:headbang:

zit jij wel op te letten oli?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven