Fitness Seller

xtc in de kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is wel zo dat bepaalde recreatieve drugs fysiek gezien zeer verslavend zijn, terwijl anabolen enkel psychisch verslavend kunnen zijn.

Ik ben wel heel zeker dat je van rec. drugs, sigaretten en alcohol sneller kapot gaat, het aantal doden of patienten onder anabolen gebruik zijn veel kleiner dan bij druggebruik terwijl er bijna net zoveel as gebruikt word als drugs.
Dit wil niet zeggen dat je met een sterk karakter zoiezo altijd een vogel voor de kat bent omdat je een paar keer drugs hebt gebruikt.
Om een voorbeeld te geven: veel mensen weten niet dat je kan overhitten/ uitdrogen van xtc, maar de kans dat iemand zijn lever kapot maakt van 1 kuurtje dianabol is zeer gering. Het gevaar bij drugs is bij onvoorzichtige mensen dus waarschijnlijk groter.
Ik denk dat de boodschap hier is: verantwoord gebruik.
Verder moet je voor jezelf uitmaken of je met drugs blijft rotzooien, persoonlijk heb ik nog nooit iemand er positief mee zien evolueren.
Mijn broer is verslaafd geraakt en heeft zwaar moeten afkicken. Een maat die een hoog IQ had, heeft 2 huizen verspeeld aan drugs, hij dacht ook te weten waarmee hij bezig was, maar de drugs nam de situatie blijkbaar over.
Dit ging dan natuurlijk niet over een pilletje xtc, daarom denk ik dat je stevig in je schoenen moet staan, en als niet-prof BB zou je toch ergens moeten streven naar een gezonde geest in een gezond lichaam, je kan je dan afvragen of xtc daar wel in thuis hoort.
 
Mooi gezegd, en zou ook best kunnen kloppen.

Maar dat wat jij zegt oververhitten en uitdroging dat kan, al weet je dat tenminste wel diezelfde avond. Das ongeveer hetzelfde risico als wanneer jij je injectienaald vol in een bloedvat zet en vervolgens meteen spuit. Klein maar wel aanwezig die kans. Verder zijn er idd een hele hoop mensen kapot gegaan aan drugs (letterlijk en figuurlijk), zekers. Maar ik denk dat het aantal mensen dat genotsmiddelen gebruikt ook wel een stuk hoger ligt dan het aantal mensen dat stimulerende(AAS) middelen gebruikt.
En daarbij zijn drugs nog altijd veel vrijer verkrijgbaar dan AAS.
 
Ik geef Admin volledig gelijk hierin.

De eigenaar van mn oude sportschool zat ook zwaar veel aan de as, maar ook aan de coke. uiteindelijk kon hij t niet meer in de hand houden en ging de verkeerde kant op. binnen no-time was hij zwaar verslaafd aan de coke. dit ging ten koste van zn BB.
een kerel die daar ok trainde zag m laatst nog lopen en zei dat hij een stuk magerder was geworden..zonde, maar waar.

en wat floyd al aangeeft klopt ook. veel mensen gebruiken drugs, al dan niet met veel besef waar ze mee bezig zijn.
daarbij lijkt t wel of AS een negatiever denkbeeld oplevert dan xtc of coke. gewoonweg omdat mensen dit normaler vinden omdat ze er meer over horen, of meer (in)direct in aanraking mee komen
 
Klopt wel dandy, maar mensen die zeggen dat ze verantwoord kuren, maar drugsgebruik gekkenwerk vinden, hebben een kronkel in de kop. Het is allebei toch gevaarlijk, en onverantwoord. Dat onderscheid maken klopt niet helemaal.
 
Heb hetzelf wel gedaan toch 11 kilo aangekomen verder geen bijwerkingen gehad, neem gewoon je shakes de volgende dag en toch gewoon eten al heb je gaan honger! :)
 
Originally posted by Floyd
Klopt wel dandy, maar mensen die zeggen dat ze verantwoord kuren, maar drugsgebruik gekkenwerk vinden, hebben een kronkel in de kop. Het is allebei toch gevaarlijk, en onverantwoord. Dat onderscheid maken klopt niet helemaal.

Heb je Lou Ferringno al gezien dezer dagen, in de 50 en in topvorm.
Hij heeft ook aardig wat as gesnoept, maar niet extreem veel.
Een regelmatige druggebruiker ligt gewoon al jaren onder de grond op die leeftijd.
 
Ik denk dat het grote verschil hem zit in dat verantwoord drugsgebruik veel moeilijker is als verantwoord steroiden gebruik. Vele drugs hebben een grote lichamelijk verslaving, nog afgezien van het psychische. AS hebben in feite alleen het psychische wat verslavend is. Dit is denk ik makkelijker verantwoord te gebruiken. Ook omdat vele BB een hoop dingen laten om goed vooruit te gaan. Geen alcholol, op tijd naar bed, voldoende gezonde voeding, vitaminen, de juiste vetten. De AS werken dan wellicht niet direct gezondheidsbevorderend, maar het getrainde gespierde lichaam, wat toch hopelijk het gevolg is, is dat wel. Veel drugsgebruikers gaan juist vaak slechter eten, ongezonder eten, tekorten aan voedingsstoffen, enz. verantwoord drugsgebruik zal de schade beperken evenals verantwoord as gebruik. Alleen waar verantwoord as gebruik zal resulteren in een getraind, musculair, gezond lichaam, zullen drugs daar nooit in resulteren, deze worden enkel voor vermaak genomen en hebben geen positieve gevolgen, enkel negatieve. Ik denk dat daar het grote verschil zit. Ik denk ook dat mensen die 1 kuurtje per jaar doen, gezond leven, gezond eten, ouder worden dan dan gemiddelde mens die rookt, drinkt, niet beweegt en verkeerd eet. Het is gewoon maar net wat maatschappelijk getolereerd wordt. Alcohol is maatschappelijk geaccepteerd, iemand die 2x per week veel drinkt is geaccepteerd en ouders zeggen, ach we zijn ook jogn geweest... Maar iemand die 1 a 2 kuurtjes per jaar neemt, daarvan zeggen ze dat ze geschift zijn.. Zelfde met iemand die tov die drinker nooit drinkt maar 1x per week een joint rookt.. Die word als een drugsgebruiker/junk gezien, terwijl de alcohol vele malen meer schade aanricht.. Het is allemaal een kwestie van acceptatie. Men heeft het recht dat AS gebruiker als slecht, geschift en onverantwoord te bestempelen, maar de mensen die wekelijks 15-20 bier weg zetten zijn wel geaccepteerd..
 
Originally posted by soulreaver
Ik denk dat het grote verschil hem zit in dat verantwoord drugsgebruik veel moeilijker is als verantwoord steroiden gebruik. Vele drugs hebben een grote lichamelijk verslaving, nog afgezien van het psychische. AS hebben in feite alleen het psychische wat verslavend is. Dit is denk ik makkelijker verantwoord te gebruiken. Ook omdat vele BB een hoop dingen laten om goed vooruit te gaan. Geen alcholol, op tijd naar bed, voldoende gezonde voeding, vitaminen, de juiste vetten. De AS werken dan wellicht niet direct gezondheidsbevorderend, maar het getrainde gespierde lichaam, wat toch hopelijk het gevolg is, is dat wel. Veel drugsgebruikers gaan juist vaak slechter eten, ongezonder eten, tekorten aan voedingsstoffen, enz. verantwoord drugsgebruik zal de schade beperken evenals verantwoord as gebruik. Alleen waar verantwoord as gebruik zal resulteren in een getraind, musculair, gezond lichaam, zullen drugs daar nooit in resulteren, deze worden enkel voor vermaak genomen en hebben geen positieve gevolgen, enkel negatieve. Ik denk dat daar het grote verschil zit. Ik denk ook dat mensen die 1 kuurtje per jaar doen, gezond leven, gezond eten, ouder worden dan dan gemiddelde mens die rookt, drinkt, niet beweegt en verkeerd eet. Het is gewoon maar net wat maatschappelijk getolereerd wordt. Alcohol is maatschappelijk geaccepteerd, iemand die 2x per week veel drinkt is geaccepteerd en ouders zeggen, ach we zijn ook jogn geweest... Maar iemand die 1 a 2 kuurtjes per jaar neemt, daarvan zeggen ze dat ze geschift zijn.. Zelfde met iemand die tov die drinker nooit drinkt maar 1x per week een joint rookt.. Die word als een drugsgebruiker/junk gezien, terwijl de alcohol vele malen meer schade aanricht.. Het is allemaal een kwestie van acceptatie. Men heeft het recht dat AS gebruiker als slecht, geschift en onverantwoord te bestempelen, maar de mensen die wekelijks 15-20 bier weg zetten zijn wel geaccepteerd..

Zo denk ik er ook over, goede post!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven