AndroidHealthClinic

Xto's Foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jezus! Wat een monster :eek: En dat met een ruim jaartje trainen.. Mischien volgend jaar maar een wedstrijd meepakken ;)?
 
Ziet er goed uit :thumb:, heb je ook foto's van je benen.?
 
Je ziet laatste tijd hier allemaal jonge jongens met goede fysieken. Bruut voor je leeftijd. Armen zijn flink groot. Let wel op je bf. Deadlift :thumbup:
 
Goeie fysiek Xto !!!!
 
Je ziet laatste tijd hier allemaal jonge jongens met goede fysieken. Bruut voor je leeftijd. Armen zijn flink groot. Let wel op je bf. Deadlift :thumbup:

idd, dit is een prachtige basis om op voort te bouwen, stel je voor wat dit binnen 5 jaar zal geven als je ernaar traint en eet!! :p
 
Thx mensen! geeft me een hoop motivatie!
 
Heel netjes voor je leeftijd. Zowel kracht als massa. Geen plannen om eens te gaan cutten?

Ja volgende zomer ga ik ripped! nu gaak ff FB doen..daarna ga ik weer in een split trainen...dus volgend jaar Cut pics van Xto :D

Thx iedereen.
 
gaat goed kerel ... blijven gaan ! ! !

Hopelijk boek je massa's succes met je FB
 
Nice! Schouders mogen idd een stuk meer hebben. Armen/borst/traps zijn je sterkste punten. Ga zo door!
[edit] 17 jaar!! Super
 
Nog niet cutten man, goed bezig zo!
 
beest! En inderdaad wat alex zegt, nog niet cutten. Met welk bw begon je?
 
beest! En inderdaad wat alex zegt, nog niet cutten. Met welk bw begon je?

69/71kg ongeveer... :D dus ben flink gegained... ik moet nu wel op mijn BF gaan letten maar het is nog niet schrikbarend...maar moet wel oppassen dat het niet te hard gaat...:p
 
Nice! Schouders mogen idd een stuk meer hebben. Armen/borst/traps zijn je sterkste punten. Ga zo door!
[edit] 17 jaar!! Super

Thx Kale! Ooit hoop ik zo groot te zijn als jij bent :D
 
kick:windup:
 
zeer goed bezig, heb er spyt van dat ik zo vroeg niet begonnen ben :p
 
Verdomde netjes kerel , had je eerst op 2 jaar trainen geschat
 
Volgende week waarschijnlijk Benen pics!
 
Bruuutttt voor iemand van 17 jaar!!!!!!! Ik ben jaloers:P
 
Back
Naar boven