XXL Nutrition

Xtreme GH 2.0 - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Vitaminen / mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
Xtreme GH 2.0 de compleetste booster op de markt. Samengesteld door pure professionals. Nog nooit zaten er in één mix zoveel stoffen allemaal in de perfecte verhouding. Geen gevaarlijke externe hormonen, maar gewoon veilige natuurlijke stoffen. Dat is Xtreme GH. De meest complete GH Mix ooit •L-Glycine •L-Arginine HCL •Glutamine Peptide •Phenibut •L-Ornithine •Fenugriek •Magnesiumcitraat •L-Tryptofaan •Ashwaganda (10:1 Withania Somnifera) •L-Theanine •Mucuna Pruriens Extract •5-HTP •Vitamine B3 & B6 •Zink Glycinaat
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Drinkt prima weg, zie review
  • Welke dosis heb je gebruikt? 9 gram vlak voor slapengaan
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrion.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, eerlijk advies, gratis samples/goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37.50 voor een pot van een maand http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/xtreme-gh-2-0
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie review
Mijn review:

Ik heb al vrij lang slaapproblemen, slaap slecht..onrustig en word vaak wakker. Dus ben ik dit gaan proberen of het mijn slaap zou verbeteren.

Je mixed 1 scoop met een half glas water en neemt dat voor het slapen in, het product is in 1 smaak verkrijgbaar: kiwi-framboos. Het heeft een prima smaak en drinkt snel weg, de smaak zelf deed mij denken aan mango smaak maar dan minder zoet.

Na het gebruik ervan merkte ik dat ik dieper sliep en minder vaak wakker werd, en ook vitter opstond. Doet dus wat het beloofd, aanrader!

xtreme_gh_2_0.jpg
 
Laatst bewerkt:
vitter opstaan willen we allemaal wel!
 
Heb na 1.0 deze versie aangeschaft, gebruik deze met name in de cut voor beter herstel als ik slaap, slaap er goed door smaakt prima.
 
Heb na 1.0 deze versie aangeschaft, gebruik deze met name in de cut voor beter herstel als ik slaap, slaap er goed door smaakt prima.

:thumbs: Beter slapen is toch wel een groot pluspunt van dit supplement :zzz:
 
Back
Naar boven