XXL Nutrition

Xtreme GH 2.0 XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sander83

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
331
Waardering
20
Na Xtreme Test te hebben gebruikt van XXL, waar de resultaten niet waren wat ik ervan had verwacht (zal ook voornamelijk door mijn leeftijd komen van 34 jaar en ik nog genoeg testosteron aanmaak ;) ) is mijn oog nu gevallen op Xtreme GH 2.0:

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand ervaring met dit product?
 
Na Xtreme Test te hebben gebruikt van XXL, waar de resultaten niet waren wat ik ervan had verwacht (zal ook voornamelijk door mijn leeftijd komen van 34 jaar en ik nog genoeg testosteron aanmaak ;) ) is mijn oog nu gevallen op Xtreme GH 2.0:

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand ervaring met dit product?

Zonde van je geld. L-Tryptofaan verhoogd je serotonine wat je GH iets zou boosten maar dat is niet eens benoemswaardig.
 
Na Xtreme Test te hebben gebruikt van XXL, waar de resultaten niet waren wat ik ervan had verwacht (zal ook voornamelijk door mijn leeftijd komen van 34 jaar en ik nog genoeg testosteron aanmaak ;) ) is mijn oog nu gevallen op Xtreme GH 2.0:

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand ervaring met dit product?
Wat waren je verwachting van de test booster en van dit product? Grote kans dat deze gewoon veel te hoog zijn, over the counter supplementen gaan gewoonweg niet veel effect hebben, want hadden ze dit wel dan zouden ze onder de geneesmiddelen-wet vallen ;)
 
Na Xtreme Test te hebben gebruikt van XXL, waar de resultaten niet waren wat ik ervan had verwacht (zal ook voornamelijk door mijn leeftijd komen van 34 jaar en ik nog genoeg testosteron aanmaak ;) ) is mijn oog nu gevallen op Xtreme GH 2.0:

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand ervaring met dit product?
Met je leeftijd heeft dat niets te maken. Ik ben ouder dan 50 en bij mij werken die middelen ook niet en bij mannen met een te lage testosteron ook niet. Je was alleszins toch gewaarschuwd, herinner ik mij. Geen enkel van die middelen (testbooster, GH booster) zullen je geven wat je ervan verwacht. Maar ja, niemand houdt je tegen om het te proberen en je geld eraan uit te geven. Ik moet toegeven dat ik mij daar vroeger ook door heb laten vangen. Nu weet ik wel wat werkt en wat niet.
 
Borstkas Is dit een beter product dan?

[Link niet meer beschikbaar]
Heb je nu nog altijd niet door dat dit maar supplementen zijn en dat die niet te vergelijken zijn met de middelen die echt werken en daarom ook illegaal zijn.
 
Progressiv overload+ calorie surplus = gains.

Vergeet al die test boosters. Zoalng het geen aas is, is het niks.

Hard trainen + goed eten.
 
Je hebt al vaker een topic over test boosters geopend en toen heb ik ook al gezegd dat het je niet ging helpen.

Bespaar je geld nou gewoon voor goede voeding.
 
Laatst bewerkt:
Heb je nu nog altijd niet door dat dit maar supplementen zijn en dat die niet te vergelijken zijn met de middelen die echt werken en daarom ook illegaal zijn.
Ik heb de ervaring met Xtreme GH dat erg snel inslaap en de nacht beter doorkomt. Ik vind het jammer dat deze supp zo duur is, want zou het zo weer aanschaffen!
 
Ik heb de ervaring met Xtreme GH dat erg snel inslaap en de nacht beter doorkomt. Ik vind het jammer dat deze supp zo duur is, want zou het zo weer aanschaffen!

Ja en daarvoor doe ik het ook! Want een lange, diepe en uitgeruste nacht maken = ook gains ;)
 
Ja en daarvoor doe ik het ook! Want een lange, diepe en uitgeruste nacht maken = ook gains ;)
Dat zal waarschijnlijk het effect van de phenibut zijn, als het je om dat effect gaat zou ik het gewoon los kopen
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven