XXL Nutrition

Xtreme Po Whey Banana (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Johnny83

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
114
Waardering
0
Ik had altijd whey van M Double You, bananen smaak, maar las hier en daar dat de meeste hier gewoon de goedkoopste whey namen....mijn pot was bijna leeg dus ik dag **** it ik neem ook goedkope...
Nu heb ik Xtreme Pro Whey met bananensmaak besteld op Hercules http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=840
Gelijk maar even een pot van 4,5 kg, want dat is het voordeligste, en die was bovendien nog eens extra in de aanbieding...
Maar nu ik 'm heb kan ik mijzelf wel voor mijn kop slaan :S
"had ik maar....."
Als ik er een shake van neem, dan gaat ie kokhalsend naar binnen zo ontzettend goor! En daar zit je dan een half jaar aan vast :( (maaaaaaaar 't was wel goedkoop)

Zometeen maar ff op het forum zoeken 'hoe maak ik mijn shake lekkerder' =)
Wat een drama dit....
Maar goed als nog iemand een overweging had om van M Double You whey bananensmaak, naar een ander merk bananensmaak over te stappen, doe dat dan NIET naar Xtreme Pro Whey BAHHHHHHHHH!
 
Sorry maar mij maakt het bijna niet uit hoe het smaakt!
Hoe goor ze ook zijn ze gaan naar binnen ikzelf heb een jaarvoorraad nu van Optimum Nutrition ik heb 3 4,5kg zakken en een 909gr pot!
De aardbei is niet te zuipen evenals de choco, maar het komt op!
En wat is een haljaar nou wou je ruilen met mij :D
Soms is het neus dicht en zuipen op een gegeven moment leer je het wel drinken ;)
Succes
 
Qua wei gaat het wel om het effect. Maar een goede smaak is wat mij betreft wel een randvoorwaarde waar je rekening mee dient te houden. Als je toch kunt kiezen.. Sommige wei gaat er bij mij ook echt niet in hoor...

@Johnny83: waar mix je je wei mee? Gewoon met melk? Heb eens een post gelezen dat kaneel toevoegen de eiwit-opname versterkt. Daarnaast doet het wonderen voor de smaak.
 
Wie neemt dan ook bananen smaak :rolleyes: Ik heb de Xtreme pro vanille whey van hercules, smaakt heerlijk. :lick:
 
Heb altijd de xtreme pro whey aardbei heerlijk is die man. En de peach is ook erg lekker.
 
ik gebruik de extreme pro mass aardbei, in het begin was het ook zoiets van WTF is dit voor een smaak maar nu ben ik er echt verlekkerd op !! :eek:
 
lionel zei:
@Johnny83: waar mix je je wei mee? Gewoon met melk? Heb eens een post gelezen dat kaneel toevoegen de eiwit-opname versterkt. Daarnaast doet het wonderen voor de smaak.
Ik mix het puur en alleen met water...
die kaneel is inderdaad wel een goeie, morgenochtend gelijk ff proberen...
ben nu gewoon een paar uur misselijk van die shake geweest vet vaag, nooit gehad :) Thanks!
 
Johnny83 zei:
Ik mix het puur en alleen met water...
die kaneel is inderdaad wel een goeie, morgenochtend gelijk ff proberen...
ben nu gewoon een paar uur misselijk van die shake geweest vet vaag, nooit gehad :) Thanks!
Gooi er eens echte banaan door in de blender(en niet komen met van:''dat zijn allemaal extra koolhydraten'' ;) )
 
Als je die van SNI niet lekker vind dan moet je jezelf idd voor je kop slaan!
 
SNI heeft de lekkerste smaken maar banaan is idd iets minder ja.
 
S0m30n3 zei:
Gooi er eens echte banaan door in de blender(en niet komen met van:''dat zijn allemaal extra koolhydraten'' ;) )
Dit was de beste tip, met die banaan erdoor is het gewoon te drinken :D Thanks!
 
Zal wel een andere smaak hebben als de meeste hier want vind juist extreme pro whey banaan goed te drinken terwijl ik gister een pot vanille heb gekregen die ik minder vond om maar niet over de peach te spreken die ik vorige keer had. Die was echt te zoet. Volgende keer gewoon weer banaan :brew:
 
rogierv zei:
Zal wel een andere smaak hebben als de meeste hier want vind juist extreme pro whey banaan goed te drinken terwijl ik gister een pot vanille heb gekregen die ik minder vond om maar niet over de peach te spreken die ik vorige keer had. Die was echt te zoet. Volgende keer gewoon weer banaan :brew:
Bij mijn bestelling zat een klein zakje met xtreme pro vanille...
ik vond m wel ok :)
 
Johnny83 zei:
Dit was de beste tip, met die banaan erdoor is het gewoon te drinken :D Thanks!
No prob! :D
 
Back
Naar boven