MuscleMeat

Xtreme Test - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
xtreme_test.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? * Helpt overmatig oestrogeen in toom te houden
    * Laat je explosiever trainen
    * Prikkelt de spieren om harder te groeien
    * Verhoogt de vetverbranding
    * Gunstig effect op het libido
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? niet van toepassing (capsules)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 keer per dag (zoals aanbevolen)
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering, binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37.50 euro per potje
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja ik zou het opnieuw kopen omdat het toch een merkbaar verschil geeft voor een redelijke prijs.

Mijn review:

De booster is na ongeveer een maandje echt voelbaar, hoe ik dit heb gemerkt:
-Ik had meer energie, lust om dingen te ondernemen
-Mijn (van nature toch al hoge) libido is toegenomen
-Ik had meer trainingsagressiviteit : het gevoel dat je harder kan gaan
-Meer zelfvertrouwen

Smaak is niet van belang aangezien het capsules zijn, toch even dit:
Bij andere testo-boosters die ik al genomen heb had ik soms een rare na smaak (wanneer ik bijvoorbeeld boerde) dit heb ik niet gehad met xtreme test

Het enige nadeel voor sommige mensen is de grootte van de capsules. Ikzelf heb hier geen last van maar ze zijn toch tamelijk groot wat het voor sommige mensen lastig kan maken.

Dat het de vetverbranding verhoogt weet kan ik niet goed beoordelen omdat ik niet goed op mijn voeding heb gelet de laatste tijd.

Alles bij elkaar een top product voor een zeer redelijke prijs!
 
Waarschijnlijk is dit de beste (legale) test. booster op de markt na veel test. boosters te hebben geprobeerd in het verleden. Bij inname merk ik dat de zaadproductie is toegenomen en een verhoogd libido. Ik persoonlijk heb aan twee pillen van de aanbevolen drie genoeg. Wat weer mooi in de portemonnee scheelt. Ook is het aan te raden om dit product te cycle zodat je de voordelen blijft merken - dat is mijn ervaring tenminste. Bij veel andere test. boosters, zo niet alle raakt mijn lichaam gewend aan de stoffen ondanks dat ik ze cycle. Bij dit product dus niet.

Cijfer: 8
 
Via welke objectieve test kunt ge zelf meten dat u zaadproductie is verhoogd?
 
Zijn de effecten veel beter dan "pure bulk dmaa" die slechts 10€ per maand kost?
 
Waarschijnlijk is dit de beste (legale) test. booster op de markt na veel test. boosters te hebben geprobeerd in het verleden. Bij inname merk ik dat de zaadproductie is toegenomen en een verhoogd libido. Ik persoonlijk heb aan twee pillen van de aanbevolen drie genoeg. Wat weer mooi in de portemonnee scheelt. Ook is het aan te raden om dit product te cycle zodat je de voordelen blijft merken - dat is mijn ervaring tenminste. Bij veel andere test. boosters, zo niet alle raakt mijn lichaam gewend aan de stoffen ondanks dat ik ze cycle. Bij dit product dus niet.

Cijfer: 8

We krijgen enorm veel goed reacties ook van mensen met kinderwensen dat het sperma ineens goed is.

Via welke objectieve test kunt ge zelf meten dat u zaadproductie is verhoogd?

Dat kan denk alleen via de arts die het sperma bekijkt.

Zijn de effecten veel beter dan "pure bulk dmaa" die slechts 10€ per maand kost?

DMAA? dat is toch totaal iets anders?
 
Deze binnenkort ook maar eens testen. Ben benieuwd of het wat voor mij doet.
 
Gewoon legaal op wedstrijden (België) of niet ?
 
IS het wat voor een leuk weekendje te hebben met de vriendin?
 
Dus het effect van dit supplement te nemen is meer zaad en meer erecties? Ik begrijp niet goed wat dit voor voordeel heeft voor 'bodybuilders'? Of mis ik iets? ???
 
Back
Naar boven