AndroidHealthClinic

Xtreme Test XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

sander83

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
331
Waardering
20
Gisteren begonnen met Xtreme Test en het lijkt wel of ik al meteen verschil merk in focus en zelfzekerheid!
Lijkt dus echt een topproduct XXL Nutrition!!!!!

@ Iedereen: Zou Xtreme Test na 1 dag gebruik al zoveel verschil kunnen maken?
 
1 dag lijkt mij extreem.
maar met 1 a 2 weken merk ik vooral positief effect aan mijn huid namelijk.
 
Ben acne gevoelig. Als ik een week ermee stop merk ik dat mijn huid een stuk onrustiger word, paar keer een stop week gehad en het was overduidelijk, vooral toen ik ermee begon bijna een jaar geleden.
Ik weet niet precies hoe, maar hormoonhuishouding?
 
Ben acne gevoelig. Als ik een week ermee stop merk ik dat mijn huid een stuk onrustiger word, paar keer een stop week gehad en het was overduidelijk, vooral toen ik ermee begon bijna een jaar geleden.
Ik weet niet precies hoe, maar hormoonhuishouding?

Oh dat klinkt wel heel raar, je zou juist denken dat testosteronverhogende middelen je huid juist kunnen verslechteren......
 
Oh dat klinkt wel heel raar, je zou juist denken dat testosteronverhogende middelen je huid juist kunnen verslechteren......

Ik denk dat het ermee te maken heeft dat xtreme test kan zorgen voor een betere hormoonbalans. Er zitten ook stoffen in die oestrogeen verlagen.
 
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat xtreme test kan zorgen voor een betere hormoonbalans. Er zitten ook stoffen in die oestrogeen verlagen.

Kijk! Dat zou idd goed kunnen wat je zegt!

Klinkt positief, aangezien ik ook een erg vette en soms dagen heb dat mijn huid echt heel onrustig is...
 
Kijk! Dat zou idd goed kunnen wat je zegt!

Klinkt positief, aangezien ik ook een erg vette en soms dagen heb dat mijn huid echt heel onrustig is...

Hmm.. jij bent er ook 1 uit '83..

IN!
 
@ Iedereen: Zou Xtreme Test na 1 dag gebruik al zoveel verschil kunnen maken?
Zo snel? Placebo effect waarschijnlijk.

Maar goed, dan werkt het dus. Het gewenste resultaat is toch al bedijkt!
 
Gewoon placebo.
 
1 dag is inderdaad placbo.. geef het even een week de tijd en laat dan nog even weten wat je ervan merkt. Ben benieuwd naar je ervaring
 
1 dag is inderdaad placbo.. geef het even een week de tijd en laat dan nog even weten wat je ervan merkt. Ben benieuwd naar je ervaring

Ook al gebruik je het 10 jaar, dan nog ga je er helemaal niks van merken.
 
Back
Naar boven