MuscleMeat

Xtreme Workout - Clean Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Eindelijk is er een eerlijk product waarin ook de dure ingrediënten in een hoge dosering aanwezig zijn. In veel pre-workout producten kan je uit de opgegeven samenstelling van ingrediënten niet opmaken hoeveel je nu inneemt per ingredient. Xtreme Workout is daar helder in, alles is uitgeschreven, je weet exact wat je inneemt!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goede, frisse smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 Serving van 20g (3 schepjes) ongeveer 20min voor de training ingenomen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? PerfectBody.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Korting bij hogere aantallen. Vorige keer bij mijn bestelling een gratis sample van een nieuwe eiwitsmaak en ook een keer een shakebeker gekregen.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 44,90 euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker, zeer sterke pre-workout. Een stuk beter dan ik gewend ben (zoals de traditionele Amerikaanse merken).

Mijn review:

Ik koop meestal alleen mijn standaard eiwit en creatine voor na de training bij PerfectBody.
Ik heb in het verleden andere pre-workouts gebruikt zoals Jack3d, Noxipro en No Xplode etc. maar op een gegeven moment ben ik daar mee gestopt aangezien ik af en toe last had van de zogenaamde 'crashes' na de training en ook de gezondheidsrisico's vond ik het niet waard.

Nu zag ik bij toeval vorige week Xtreme Workout op de site staan en aangezien de zomer voor de deur staat vond ik het weer eens tijd voor een extra duwtje in de rug:) Ik wil nog even lekker knallen voordat ik naar het strand ga:p

Voordat ik mijn geld zomaar uitgeef aan supplementen wil ik natuurlijk wel weten wat er precies in zit dus las ik op de site het etiket en ik zag dat het echt een hoog gedoseerde pre-workout was, zonder toegevoegde suiker of andere onzinstoffen die je niet in je pre-workout wil hebben!!

Xtreme Workout heeft bijvoorbeeld 400mg cafeïne per serving! Dat is dus 2x zoveel als de meeste pre-workouts die ik hiervoor heb gebruikt. Ook creatine en beta-alanine zijn hoog gedoseerd en voor een goede pomp zit er zowel arginine en citrulline in, daar ga je dus sowieso je aders goed van zien tijdens het trainen zoals ik gemerkt heb:D:p

Nou, de gok genomen, pot besteld en een dag later had ik m in huis zodat ik m kon gaan testen.
Er zit een klein schepje in zodat de wat lichtere jongens (ik weeg zelf 112 kilo) een kleinere dosering (1 of 2 schepjes) kunnen nemen, wel handig want 400mg cafeïne is echt zeer sterk. Ikzelf nam 1 serving, 3 schepjes.

Heerlijke training gehad, lekker fris en fel. Ik was bang dat ik weer jeuk zou krijgen van de hoge hoeveelheid beta-alanine waar ik in het verleden weleens last van heb gehad maar dit was gelukkig niet het geval:)
Lekker knallen tijdens de trainingen en s'avonds slapen en groeien.

Een product waar gelukkig geen 'proprietary blend' op staat zodat je niet weet hoeveel werkzame bestanddelen er eigenlijk in zitten, nee, gewoon een duidelijk etiket zodat je weet waarvoor je betaald.
Ik neem 10x liever een pot waarmee ik lekker kan rammen in de gym dan 1 of ander iets goedkoper huismerk die uiteindelijk helemaal niet werkt, zonde van het geld.

clean-nutrition_xtreme-workout..jpg
 
Laatst bewerkt:
Zijn er helemaal geen side-effects bij deze pre-workout?
 
Wat mij betreft niet.
Ik neem Xtreme Workout meestal 3x per week. Misschien went je lichaam er meer aan als je m elke dag neemt maar kijk even naar de doseringen: van alle belangrijke stoffen zoals creatine, beta-alanine, caffeine, taurine, tyrosine etc zit er echt een hoge dosis in Xtreme Workout dus ik vind het niet zo gek dat ik elke keer weer als een beest ga! :D
Ik heb verschillende pre-workout's gehad maar als ik dit neem merk ik altijd effect ipv af en toe bij andere pre's....
Ik zou m niet om 22uur innemen want dan komt er van slapen natuurlijk niks terecht, en dat is een positief punt.
Soms als ik me fit voel neem ik bijvoorbeeld ook maar 1 schepje, dat komt overeen met een normale dosis van veel andere pre-workout's en dan heb ik alsnog voldoende focus en pomp. Dat is de grootste reden voor mij om Xtreme Workout te gebruiken: makkelijk te doseren en supersterk spul! Een aanrader!
 
Back
Naar boven