MuscleMeat

Xtreme_BODY Cutting pics 7wo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is zekers een mooi resultaat :thumb: . Deze lijken inderdaad nog beter dan die uit de wedstrijd. Hoe lang train je al hiervoor, en hoeveel kuren (of kuurtjes) heb je in die tijd gehad?
 
vraag me ook af wat je bedoelt met 7 weeks out.
over 7 weken is toevallig of niet de nationals 1 te bastogne
 
ik haat je
echt waar ik haat je met een passie je bent zo gespierd dat ik er van walg!!!
en op een dag zal ik dat ook bereiken
mark my words!!!
 
Ik vind dat iedereen negatieve karma aan Xtreme Body moet geven omdat hij ervoor zorgt dat wij een minderwaardigheidscomplex krijgen:D
 
Die benen zijn zo slecht nog niet man!
 
wowww ziet er echt uber uit man, van jou gaan we nog veel horen denk ik.
 
jonge.. die borst van je... pfff geen woorden voor! ik geloof dat jij een van de beste fysieken hebt van dbb... VIND IK... smaken verschillen natuurlijk.
 
gaat lekker Henk!

nog een paar jaar en dan ;)
 
spiertje16 zei:
ik haat je
echt waar ik haat je met een passie je bent zo gespierd dat ik er van walg!!!
en op een dag zal ik dat ook bereiken
mark my words!!!

Ga der voor :) :thumbs:
 
superfysiek, respect, alleen wel jammer van die groeistriemen op je borst!
 
Heel mooi Henk, echt super.
 
Ziet er zoals gewoonlijk weer geweldig uit, vooral die borst blijf ik bruut vinden.
En die bovenbenen zijn zo slecht nog niet, OK, je kunt nu niet squatten, maar lopen nog redelijk in verhouding.
Enige echte min zijn je kuiten, daar moet veel meer massa op.
 
Xtreme_BODY zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De buren zullen ook wel denken: "Daar staat die nymphomaan weer".
:D
 
Xtreme_BODY zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net hetzelfde soort benen als die van mij, bovenbenen groeien en kuiten blijven klein, ben ik toch niet de enige :D Voor de rest ben je natuurlijk een stuk groter... hele mooie fysiek :thumbs:
 
ja....wat moet ik daar nu op zeggen?... ziet er super uit he!... :D keep up the good work :cool:

grt eddy
 
Champ zei:
met of zonder kuren? waarom blijven mensen daar altijd over lullen....
Iedereen die een beetje lezen kan, kan hier op het forum lezen dat Xtreme_body zeker meer aan voeding en sport doet als 90% van het forum!


Idd :thumb:
 
bovenlichaam is ERG goed. Benen lopen achter, maar toch aardig ferm, kuiten zijn in het verband niet goed genoeg.

DOORGAAN!
 
Back
Naar boven