AndroidHealthClinic

Xtreme_BODY Cutting pics 7wo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wow petje af, super vette borst alleen op de foto lijkt het alsof je een beetje dunne polsjes hebt maar dit kan ook gezichtsbedrog zijn.
 
netjes henk, netjes!
 
builderB zei:
bovenlichaam is ERG goed. Benen lopen achter, maar toch aardig ferm, kuiten zijn in het verband niet goed genoeg.

DOORGAAN!

Weet dat me kuiten lachwekkend zijn. Die krengen lijken maar niet te willen groeien. Train die k*t dingen helemaal kapot zodat je bijna hele week niet normaal kan lopen en toch groeien ze niet :mad:
 
RonnieW zei:
wow petje af, super vette borst alleen op de foto lijkt het alsof je een beetje dunne polsjes hebt maar dit kan ook gezichtsbedrog zijn.

Ik heb dunne polsen ecto bouw. Was 60kg toen ik begon met trainen met zelfde lengte als nu 1,92.
 
Heb je eigelijk podium ambities Xtreme?
 
O MY GOD!!!!!!!!!!!!

je hebt echt een super mooi lichaam..... :clap: :lick:
daar kunnen veel jongens nog iets van leren.
heb je al een fanclub? hihi.
 
Extreme, je kan beter in je sig vermelden "Ooit word ik groter dan nu ";)
 
Xtreme_BODY zei:
Ik heb dunne polsen ecto bouw. Was 60kg toen ik begon met trainen met zelfde lengte als nu 1,92.

Shiiiit goed gedaan man! Prachtige fysiek! Hoelang train je al eigenlijk?
 
jaapie zei:
Shiiiit goed gedaan man! Prachtige fysiek! Hoelang train je al eigenlijk?

Als ik me niet vergis 4,5 jaar.
 
Schijt aan die polsen en kuiten :P:P Ziet er geweldig uit!!! Post eens een keertje je borstschema, want dat ziet er echt geweldig uit! Ga zo door, voor mij is dit echt wedstrijd material :D

Greetz Juniormob
 
Hij gaat ook naar een wedstijd toe :P dus het is wedstrijd materiaal
 
Xtreme_BODY zei:
Ik heb dunne polsen ecto bouw. Was 60kg toen ik begon met trainen met zelfde lengte als nu 1,92.
jeetje ben jij eigenlijk ecto?? nee man echt? wowooww
 
Verdomme Xtreme, na 8 pagina's replies blijven ze op je geilen!! Nou dat zou mij wel motiveren om nog beter te worden!!

Langleven popcorn ;)
 
Ik heb maar 3 pagina's... ;)
 
hahahahaha... maar wel 3 hele lange pagina's.. RIGHT?
 
die ken ik ergens van :D
 
gruwelijk als een huwelijk!
Hoe lang train jij dude?
 
en nu kerel? we zitten ong op 4-5 weeks out zeker, wat is de stand van zaken?
 
Back
Naar boven