XXL Nutrition

Xtreme_BODY

Bezoekers in dit topic

bolle22

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
113
Waardering
0
weet in iemand hoe het Xtreme_BODY
 
??? :scratch: of ie wat??
 
laten we raden wat hij bedoeld, leuk spelletje:D
 
ik bedoel hoe het met hem gaat hij is er toch een tijd uit geweest
 
Ah dat, ja lang niet meer gezien.
 
Af en toe duikt Extreme even onder als ie zich wat 'minder' voelt, ik denk dat dat het geval is. ;)
 
Meld zich op msn nog wel eens aan. Heeft momenteel verkering dus zal wel wat beter met hem gaan. Niet meer zo in zijn isolement!
 
Beter voor hem!
 
van wat ik gehoord heb is Henkie dr weer boven op en weer aan de ijzers om dat schitterende fysiek terug te krijgen:D
 
Meld zich op msn nog wel eens aan. Heeft momenteel verkering dus zal wel wat beter met hem gaan. Niet meer zo in zijn isolement!

Tijd dat er meer verkering krijgen hier. Allemaal hoopjes isolement bij elkaar brengt niet veel goeds voort. :D
 
Wat was nou eigenlijk het verhaal achter Xtreme? Ik had gehoord dat hij lang in het ziekenhuis had gelegen en een zelfmoordpoging had gedaan, maar verder was het voor mij 1 groot wazig verhaal.
 
Tijd dat er meer verkering krijgen hier. Allemaal hoopjes isolement bij elkaar brengt niet veel goeds voort. :D

Als jij nou gewoon vrouwen van je eigen leeftijd pakt, he ouwe. Dan hebben wij tenminste meer om uit te zoeken!
 
idd, ben niet voor niets helemaal uitgeweken naar snorrenland voor een schapenk*tje!
 
Back
Naar boven