MuscleMeat

Xtreme_BODY (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik weet het wel, en hij heeft het in het verleden ook wel gepost hiero... als hij het nog een keer aan wil halen zal hij het vast zeggen... ik denk niet dat dat mijn taak is ...
 
ff zoeken en ze kunnen het zelf lezen. Lekker laten zo dus
 
Inderdaad heeft Xtreme een hele moeilijke periode achter de rug en heeft ie tijdens die periode inderdaad een poging gedaan tot zelfmoord.

Lijkt me niet dat hier echt lollige reacties over gemaakt kunnen worden....

sorry dat ik het zeg, maar ik ken mensen die een zelfmoord poging gedaan hebben en waarvan het mislukte, en ik had heeeeeeeeeel sterk het vermoeden dat het aandachtstrekkerij was van deze personen (en nooit van plan waren zichzelf echt van kant te maken) 1 persoon verzon btw even later ook dat ze verkrachts was??? en werd hier vreslijk om gepest en een halfjaar later was ze dus echt dood??? (suicide) maargoed, wil niet zeggen dat dit bij Xtreem ook zo was natuurlijk. maar als je echt dood wil, dan lukt dat zoiezo
 
gebruik de zoekfunctoe zou ik zeggen voordat je met vooroordelen komt
 
sorry dat ik het zeg, maar ik ken mensen die een zelfmoord poging gedaan hebben en waarvan het mislukte, en ik had heeeeeeeeeel sterk het vermoeden dat het aandachtstrekkerij was van deze personen (en nooit van plan waren zichzelf echt van kant te maken) 1 persoon verzon btw even later ook dat ze verkrachts was??? en werd hier vreslijk om gepest en een halfjaar later was ze dus echt dood??? (suicide) maargoed, wil niet zeggen dat dit bij Xtreem ook zo was natuurlijk. maar als je echt dood wil, dan lukt dat zoiezo

Vaak is het ook zo. Om toch een beetje aandacht te krijgen. Als men het echt wil dan lukt het ze ook.
 
sorry dat ik het zeg, maar ik ken mensen die een zelfmoord poging gedaan hebben en waarvan het mislukte, en ik had heeeeeeeeeel sterk het vermoeden dat het aandachtstrekkerij was van deze personen (en nooit van plan waren zichzelf echt van kant te maken) 1 persoon verzon btw even later ook dat ze verkrachts was??? en werd hier vreslijk om gepest en een halfjaar later was ze dus echt dood??? (suicide) maargoed, wil niet zeggen dat dit bij Xtreem ook zo was natuurlijk. maar als je echt dood wil, dan lukt dat zoiezo

Duidelijk ken je hem niet ...
 
Xtreme Body, als je dit leest. Sterkte kerel! Hou vol, aan alles komt een eind, ook je slechte periode zal straks aan je voorbij gaan. Hou je vast aan de leuke dingen, je familie en vrienden. Je medeforumleden e.d.
 
shit, lees nu pas wat hij gedaan heeft, echt sick, als je gewoon geen uitweg meer weet
 
shit, lees nu pas wat hij gedaan heeft, echt sick, als je gewoon geen uitweg meer weet

Toch denk ik dat als hij echt dood wou hij wel het dubbele aantal had gepakt, met eventueel een hoop andere drugs erbij.

Hij wilde het waarschijnlijk wel, maar niet 100% zeker.
 
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet dood te krijgen, neem Chuck Norris bijv.
Of Arnold Shwarzenegger in The Terminator, die blijft maar komen en gaat niet neer.
 
Toch denk ik dat als hij echt dood wou hij wel het dubbele aantal had gepakt, met eventueel een hoop andere drugs erbij.

Hij wilde het waarschijnlijk wel, maar niet 100% zeker.

Inderdaad en hij had dan ook niemand een berichtje gestuurd.
 
Ik wens Xtreme ook veel sterkte.
zo te horen gaat het wel weer beter met hem.
dat is goed om te horen.
al ken ik hem voor de rest niet zo goed
 
sterkte xtreme... hopelijk komt ie nog s poste
 
Ik heb een behoorlijke slechte periode gehad. Nog niet alles is weer helemaal ok en op orde. Maar ik heb weer positieve dingen in me leven. Ben met de opleiding fysiotherapie begonnen wat mij erg goed bevalt. Financieele zorgen zijn zo goed als opgelost. En ik kan weer goed slapen dat scheelt heel erg! Had ongeveer een half jaar lang ook slaap problemen sommige nachten sliep ik niet en soms een paar uur. Dat in combi met veel stress piekeren verkeerede medicatie en alles wat fout ging was teveel.

Ben niet zo heel vaak meer online omdat ik thuis geen toegang tot internet meer heb. En heb helaas erg weinig tijd voor sporten. Omdat ik van klazienaveen naar groningen moet reizen ben ik een paar dagen pas rond 8 uur thuis. Dus kan momenteel maar zon 2x per week trainen. Ben wel opzoek naar een sportschool hier in de buurt zodat ik in een tussen uur kan gaan trainen. Nog suggesties? Iemand die weet of de aclo wat is? Die harimau zit vlak bij me school dat lijkt me ook wel wat.

Wil ook even iedereen bedanken die me heeft gesteund of gereageerd! Ik ben nog wel een beetje ziek maar ben genezende. En mijn leven gaat eindelijk de goede kant weer op.

Door alles wat het laatse half jaar gebeurt is is er helaas weinig meer van me lichaam over. Maar ik ga straks weer vol trainen om weer huge te worden dat komt allemaal wel goed. Ik zal ook proberen weer wat vaker online te komen en van me te laten horen.

Henk
 
aclo is wel aardig, vooral goedkoop (geloof 150 voor een jaar ofzo).
harimau is relaxt, betaal je wel meer maar voor een sportschool nog steeds niet al te veel (75 per 3 maanden voor studenten).

sterkte
 
Back
Naar boven