MuscleMeat

Xtreme_BODY (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben wel opzoek naar een sportschool hier in de buurt zodat ik in een tussen uur kan gaan trainen. Nog suggesties? Iemand die weet of de aclo wat is? Die harimau zit vlak bij me school dat lijkt me ook wel wat.

Aclo is wel relaxed en niet duur. Goede sfeer, alleen maar studentjes.
Dumbbells gaan maar tot 34, maar je kunt zelf bouwen. Je kunt er verder alles wel doen.
 
Ik heb over Harimau veel positieve dingen gehoord, schijnt erg goed te zijn...
 
Haha je bent echt te simpel Marc.


@Henk: Mooi dat het beter gaat!:D

Kerel, je wordt 100x uitgeluld door iemand die stukken jonger is dan jijzelf en dat kun je gewoon niet velen. Je komt alleen maar met bullshit replies, en grappig zijn ze al helemaal niet :')
 
Anders verleg jij je zoekgebied naar 30+ om dat te compenseren. :thumbup:
Goed idee :P Karma.

/edit: ow, karma verspreiden bladiebla...
 
dankje Mr. J, maar ben ondertussen verknocht geraakt aan dat vlassige bovenlipje :)
 
Ik heb een behoorlijke slechte periode gehad. Nog niet alles is weer helemaal ok en op orde. Maar ik heb weer positieve dingen in me leven. Ben met de opleiding fysiotherapie begonnen wat mij erg goed bevalt. Financieele zorgen zijn zo goed als opgelost. En ik kan weer goed slapen dat scheelt heel erg! Had ongeveer een half jaar lang ook slaap problemen sommige nachten sliep ik niet en soms een paar uur. Dat in combi met veel stress piekeren verkeerede medicatie en alles wat fout ging was teveel.

Ben niet zo heel vaak meer online omdat ik thuis geen toegang tot internet meer heb. En heb helaas erg weinig tijd voor sporten. Omdat ik van klazienaveen naar groningen moet reizen ben ik een paar dagen pas rond 8 uur thuis. Dus kan momenteel maar zon 2x per week trainen. Ben wel opzoek naar een sportschool hier in de buurt zodat ik in een tussen uur kan gaan trainen. Nog suggesties? Iemand die weet of de aclo wat is? Die harimau zit vlak bij me school dat lijkt me ook wel wat.

Wil ook even iedereen bedanken die me heeft gesteund of gereageerd! Ik ben nog wel een beetje ziek maar ben genezende. En mijn leven gaat eindelijk de goede kant weer op.

Door alles wat het laatse half jaar gebeurt is is er helaas weinig meer van me lichaam over. Maar ik ga straks weer vol trainen om weer huge te worden dat komt allemaal wel goed. Ik zal ook proberen weer wat vaker online te komen en van me te laten horen.

Henk
Blij je weer op het forum te zien en veel succes!
 
Kerel, je wordt 100x uitgeluld door iemand die stukken jonger is dan jijzelf en dat kun je gewoon niet velen. Je komt alleen maar met bullshit replies, en grappig zijn ze al helemaal niet :')

Hehe en wie is die persoon dan wel?
Langzaam maar zeker ga je naar de ignore kant. Scheelt weer veel dom ecto gelul:D
 
Hehe en wie is die persoon dan wel?
Langzaam maar zeker ga je naar de ignore kant. Scheelt weer veel dom ecto gelul:D

Negeer me maar, dat zou beter voor je zijn. Schijnbaar kun je niet overweg met discussies.

Als ik je een tip mag geven: ga eens werken aan je geest, ipv je lichaam alleen maar groter en groter te maken. Dat zou eens goed voor je zijn.
 
jongens, jongens toch
 
Negeer me maar, dat zou beter voor je zijn. Schijnbaar kun je niet overweg met discussies.

Als ik je een tip mag geven: ga eens werken aan je geest, ipv je lichaam alleen maar groter en groter te maken. Dat zou eens goed voor je zijn.

Kerel, ik ben 10 keer verder geestelijk als jou.
En lichamelijk ook. Dus quit the wining:D
 
suces kerel, en dat je weer een huge mofo gaat worden:D
 
Kerel, ik ben 10 keer verder geestelijk als jou.
En lichamelijk ook. Dus quit the wining:D

Ja jongen, je bent ontzettend geweldig. Nou happy? Jezus, wat ben jij een kinderachtig persoon zeg. Geestlijk verder? Toen ik in de wieg lag misschien ja.

Oja, het is trouwens: "dan jij", net "als jou". Misschien toch maar eens terug naar school, ouwe metselaar.
 
Kinderen, dit topic gaat over Henk. Als jullie het willen uitvechten op een veldje, ik zet mijn geld op Richard.
 
Kinderen, dit topic gaat over Henk. Als jullie het willen uitvechten op een veldje, ik zet mijn geld op Richard.

Vechten is voor barbaren.
 
Kinderen, dit topic gaat over Henk. Als jullie het willen uitvechten op een veldje, ik zet mijn geld op Richard.

Je hebt weer een sgroot gelijk. Op beide items. Maar ik zal hem verder met rust laten.
 
Back
Naar boven