AndroidHealthClinic

XXL Glucosamine Pro - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Blessure hulp
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Glucosamine draagt bij tot de aanmaak en het behoud van gezond kraakbeen. Tevens zorgt het voor soepele gewrichten, onder meer door betere gewrichtssmering.

    Chondroïtine beschermt het gewrichtskraakbeen net zo sterk als glucosamine. Dat doet het alleen op andere wijze. Hierdoor vullen de supplementen elkaar uitstekend aan. XXL Glucosamine Pro bevat de wetenschappelijk bewezen doseringen van beide stoff en in slechts 2 capsules per dag.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? neutraal, capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 capsules per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, bestelling is al weer binnen

Mijn review:

Al jaren heb ik last van een ontstoken slijmbeurs in de rechterheup.
Dit is een paar jaar terug begonnen na overbelasting. Hardlopen met overgewicht is dus geen goed idee.. Heb door de pijn heen proberen te lopen maar dit resulteerde in slijtageverschijnselen in de heup en dus de ontsteking die telkens de kop weer opsteekt.
Bij de kleinste overbelasting de afgelopen jaren direkt pijn en in "extreme" situaties (bijv. een dag lang lopen op een beurs) begon dit ook uit te stralen naar de andere heup en uiteindelijk zelfs schouders.
Ook trainen (cardio en KT) leverde steevast een dag later weer hevige pijn op.
Na wat zoeken op internet kwam ik bij het supplement Glucosamine uit. Nadat ik ontdekte dat XXL (mijn favoriete whey leverancier) dit in het assortiment had direkt besteld.
Na 1 dag gebruik voelde ik al verschil, pijn die er eigenlijk op de achtergrond altijd was trok snel weg. Eerst dacht ik aan toeval maar na een week wist ik wel beter. Voor mij werkt dit supplement gewoon perfect. Pijn is nu al 2 maanden zo goed als weg. Ook na belasting geen pijnklachten meer in heupen. Pijn in schouders die ik met name na KT had is ook zo goed als verdwenen.
Het lijkt erop dat het kraakbeen en/of smering van de probleemgewrichten een stuk soepeler is geworden wellicht ook door de combinatie met Chondroitine.

Voor mij dus een uitkomst en dat is een understatement.

N.B. Ik sprak afgelopen week iemand op de sportschool wiens moeder na het periodiek gebruik van Glucosamine haar knie-operatie af heeft kunnen zeggen..

Conclusie: bij gewrichtsproblemen zeker het proberen waard !

xxl-nutrition-groot-1191.jpg
 
Goeie dag,

Een maatje van mij heeft Roaccutane gebruikt en is te gelijker tijd wezen bulken. Nu heeft hij last gekregen van zijn gewrichten (wat kan kloppen want Roaccutane droogt het kraakbeen ook uit). Zou dit middel hier ook bij werken?

mvg
 
Goeie dag,

Een maatje van mij heeft Roaccutane gebruikt en is te gelijker tijd wezen bulken. Nu heeft hij last gekregen van zijn gewrichten (wat kan kloppen want Roaccutane droogt het kraakbeen ook uit). Zou dit middel hier ook bij werken?

mvg

Probleem is dat je dat van tevoren nooit kan zeggen helaas. Het is een kwestie van proberen.
 
Ik heb al een tijdje last van mijn schouders (peesontsteking) denk je dat dit zal helpen? Of niet?
 
Ik heb al een tijdje last van mijn schouders (peesontsteking) denk je dat dit zal helpen? Of niet?

Ik wist niet dat je last had van je schouders ? Ik moet echt eens wat meer door de spam in je log pluizen :D
 
Ik wist niet dat je last had van je schouders ? Ik moet echt eens wat meer door de spam in je log pluizen :D

Al een hele tijd bro :o heb gisteren nog aan raf gevraagd. Tijdelijk front squat ipv back squat
En ik heb een peesontsteking in mijn pols (niet door teveel te fappen :P slechte rep met ohp)
Je was dus niet de enige die geblesseerd was gisteren!
 
Al een hele tijd bro :o heb gisteren nog aan raf gevraagd. Tijdelijk front squat ipv back squat
En ik heb een peesontsteking in mijn pols (niet door teveel te fappen :P slechte rep met ohp)
Je was dus niet de enige die geblesseerd was gisteren!

Is het alweer wat beter ondertussen ?
 
Al een hele tijd bro :o heb gisteren nog aan raf gevraagd. Tijdelijk front squat ipv back squat
En ik heb een peesontsteking in mijn pols (niet door teveel te fappen :P slechte rep met ohp)
Je was dus niet de enige die geblesseerd was gisteren!

Is het alweer wat beter ondertussen ?

Ja ben ook benieuwd..
 
Goed product dit, duidelijk minder last van m'n gewrichten.
 
Vroeg me af. Sinds een paar maanden kan ik al niet trainen door een nekhernia met zenuwbeknelling maar tevens ook slijtage in mijn nek en een vernauwing. De pijn die ik nu continu heb zou zijn van de slijtage. Zou joint support hierbij kunnen helpen?
 
Vroeg me af. Sinds een paar maanden kan ik al niet trainen door een nekhernia met zenuwbeknelling maar tevens ook slijtage in mijn nek en een vernauwing. De pijn die ik nu continu heb zou zijn van de slijtage. Zou joint support hierbij kunnen helpen?

Ik durf dat echt niet te zeggen. Het is wel de meeste complete formule die ik ken op dit gebied. Het probleem is dat je helaas nooit vooraf weet of het helpt of niet. We krijgen heel vaak blijde mensen aan de telefoon dat ze van blessures geen of vrijwel geen last meer hebben. Maar ook horen we wel van mensen waarbij het vrijwel niets heeft geholpen :dunno:
 
Oke. Thanks René.
Zal het morgen eens aan mijn fysio vragen ook.
 
Vroeg me af. Sinds een paar maanden kan ik al niet trainen door een nekhernia met zenuwbeknelling maar tevens ook slijtage in mijn nek en een vernauwing. De pijn die ik nu continu heb zou zijn van de slijtage. Zou joint support hierbij kunnen helpen?

Lijkt me het proberen waard Marina.
 
weet wel zeker dat het in het geval van marina niet zal werken. Stenosering van de zenuwkanalen tussen de wervels is alleen op te lossen door redelijk ingrijpende chirurgie
 
Lijkt me het proberen waard Marina.
Ik dacht het ook.. zit nog in twijfel. omdat ik ook hoor dat het niet werkt...

weet wel zeker dat het in het geval van marina niet zal werken. Stenosering van de zenuwkanalen tussen de wervels is alleen op te lossen door redelijk ingrijpende chirurgie
Ik zit met een hernia en zenuwbeknelling, vernuawing en artrose op alle niveau's. Ik dacht dat dat geen stenosering van het zenuwkanaal was. Maar hoe dan ook os al gezegd dat er geen operatie volgt omdat er teveel dingen door elkaar spelen.
 
Back
Naar boven