XXL Nutrition

xxl huismerk wg

Bezoekers in dit topic

SanderM

Huge Freak
10 jaar lid
Waardering
1
XXL no nonsense nutrition

ik maak zelf ook wel eens een wg met havermout, brinta, banaan, honing enz enz maar als ik dan savonds tijdens de film ff snel shake wil maken dan kost dat zoiezo 10 minuten en zo'n poedershake kost maar paar minuutjes.

iemand ervaring mee? wat deed het met je? en hoeveel nam je er op een dag dan?

ik wil deze 4 kilo gaan kopen omdat het redelijk goedkoop is, voor de eiwitten doe ik het niet want ik heb 2 potten whey staan.

ja dat wil ook wel eens weten,ben van plan die ook binnekort te gaan bestellen.

ik ben hem net aan het gebruiken sinds 2 weken
is makkelijk als je elke morgen om half zes moet eten
doe er nog 2 scheppen whey bij en shaken maar
neem 100 gram per dag verdeeld in 2 porties
een om half zes en eentje om half acht
resultaat is eigenlijk nog niet bekend dus;smaak is wel goed:)

khep niks tegen xxl ofzo maar een weightgainer is gewoon zwaar overbodig als je geen zware ecto bent, en dan nog zijn de zelfgemaakte weightgainers 10x beter qua voedingsstoffen.!

Weight gainer is ook overbodig. Zijn zoveel makkelijkere manieren om koolhydraten binnen te krijgen en veel goedkoper ook nog.

als je dan een wheight gainer neemt neem er dan 1 met kwaliteit
zoals real gains, lean gainer, cytogainer en dergelijke...

Inderdaad een koopje. Ik denk dat ik de komende keren bij XXL alles ga bestellen qua shakes enzo. Scheelt enorm

Inderdaad een koopje. Ik denk dat ik de komende keren bij XXL alles ga bestellen qua shakes enzo. Scheelt enorm

Valt ook wel mee.
50 euro voor 2,5 kilo Whey is vrij normaal vind ik.

Weight gainer is ook overbodig. Zijn zoveel makkelijkere manieren om koolhydraten binnen te krijgen en veel goedkoper ook nog.

tell me?

ik weet het ook wel eigelijk, maar zoals je kan lezen in mn 1e post heb ik er niet altijd tijd voor. daarom dat ik dit topic open. miss ff volgende keer beter lezen;)

@flex heb de chocosmaak ;maar is eigenlijk foutje had banaan besteld
:D but who gives a **** maar smaakt goed en ja ik weet ook wel dat je alles
uit gewone voeding kan halen maar ja s'morgens vroeg ikke wel haast dus

Valt ook wel mee.
50 euro voor 2,5 kilo Whey is vrij normaal vind ik.

Ja ok, ik vind het zeer netjes.
Compare to mine -.-, 70 euro voor 2,5kg. hahaha.

Dan snap je wel waarom. ;)

de prijs is inderdaad niet hoog maar nou wil ik weten hoe het met de kwaliteit zit?

iemand miss die zn ervaring wil delen die 1 van deze 2 bovengenoemde producten heeft gebruikt?

Back
Naar boven