AndroidHealthClinic

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien een idee om die Roid Rage ook bij de beschikbare samples te plaatsen in de toekomst?
ben daar nu wel al een eindje benieuwd naar, maar is zo'n zonde om meteen een pot te bestellen als je niet weet hoe je lichaam erop zal reageren (of als het er uberhaupt op zal reageren)
Pot bestellen met groepje vrienden een idee?
 
nog net op tijd ff 4 kilo besteld

denk alleen wel te laat for een wheytte kerst XD
 
Super actie René!
Zojuist weer besteld

:thunmbs:

nog net op tijd ff 4 kilo besteld

denk alleen wel te laat for een wheytte kerst XD

haha mooi!

We hebben vandaag de kortingscode ook gemaild naar alle klanten en op FaceBook staan. De code is alleen vandaag nog geldig. Volgens mij wordt dit onze drukste dag ooit, terwijl het normaal lekker rustig is de dag voor de kerst :p
 
Zoooo heb net even bestelling geplaatst! Veel gekocht deze keer, ben vanaf nu vaste klant. Enige incidenten voorgevallen afgelopen weken hehe. Ik hoorde dat jullie af en toe nog 1 of twee extra samples in de bestelling doen. Zouden jullie mij ook zo blij willen maken met een sample extra?
Bestelnummer is 377271. Alvast bedankt! !
 
Zoooo heb net even bestelling geplaatst! Veel gekocht deze keer, ben vanaf nu vaste klant. Enige incidenten voorgevallen afgelopen weken hehe. Ik hoorde dat jullie af en toe nog 1 of twee extra samples in de bestelling doen. Zouden jullie mij ook zo blij willen maken met een sample extra?
Bestelnummer is 377271. Alvast bedankt! !
Np ze zullen er wat moois van maken:)
 
BigT = XXL Nutrition = iLloominatty?

eye_reasonably_small_400x400.jpg
 
goed bezig rene!
 
Hoi Rene, wat is het verschil tussen roid rage en unleash? Beide preworkoutboosters maar toch ergens verschillend neem ik aan?
 
Hoi Rene, wat is het verschil tussen roid rage en unleash? Beide preworkoutboosters maar toch ergens verschillend neem ik aan?
de mix, de inhoud, de dosering.
 
wegens heftige drukte ben ik vandaag in het magazijn dus even niet aanwezig op DBB :wl:
 
Wat vinden jullie van supplementie met TMG en D3?
 
Pot bestellen met groepje vrienden een idee?

niet echt... mijn vrienden kunnen totaal niet tegen pwo's :rolleyes:
destijds had er 1 nietsvermoedend unstoppable gekocht en was al gans aant spacen van 1 scoop... :D
heb zijn potje dan overkocht aan vriendenprijsje

zal mij wel nog eens door de reviews hier worstelen en dan eventueel een poging wagen
 
Np ze zullen er wat moois van maken:)

I-SEE-WHAT-YOU-DID-THERE_HOLYSHIT.jpg


---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

niet echt... mijn vrienden kunnen totaal niet tegen pwo's :rolleyes:
destijds had er 1 nietsvermoedend unstoppable gekocht en was al gans aant spacen van 1 scoop... :D
heb zijn potje dan overkocht aan vriendenprijsje

zal mij wel nog eens door de reviews hier worstelen en dan eventueel een poging wagen

Zijn er pwo's waar je al ervaring mee hebt?

Ik had laatste keer Platinum pre (ON) gekocht. Aangename energie, geen crash, ook geen rush (space) gevoel.
Had dus aan rene gevraagd of ze ook zoiets hebben en dan heeft hij Roid rage aangeraden.

(ik werk vaak shiften dus ben soms nogal moe en dan is een pwo wel handig)
Heb nu al 2 maal getraind op roid rage en het geeft mij geen rush gevoel, maar wel een aangename energie boost (zonder crash of wat dan ook achteraf). Ik vind het gewoon goed spul, al is het persoonsgebonden :)
 
Maar even de xtreme gh besteld dan word ik weer goed hersteld wakker. En een XXL shirt die zitten fijn en hangen niet te kort. En potje iso banaan ben benieuwd naar de smaak.
 
Maar even de xtreme gh besteld dan word ik weer goed hersteld wakker. En een XXL shirt die zitten fijn en hangen niet te kort. En potje iso banaan ben benieuwd naar de smaak.

top! gekkenhuis hier vandaag :wl:
 
I-SEE-WHAT-YOU-DID-THERE_HOLYSHIT.jpg


---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------



Zijn er pwo's waar je al ervaring mee hebt?

Ik had laatste keer Platinum pre (ON) gekocht. Aangename energie, geen crash, ook geen rush (space) gevoel.
Had dus aan rene gevraagd of ze ook zoiets hebben en dan heeft hij Roid rage aangeraden.

(ik werk vaak shiften dus ben soms nogal moe en dan is een pwo wel handig)
Heb nu al 2 maal getraind op roid rage en het geeft mij geen rush gevoel, maar wel een aangename energie boost (zonder crash of wat dan ook achteraf). Ik vind het gewoon goed spul, al is het persoonsgebonden :)

heb er in de loop der jaren toch al een aanzienlijk aantal geprobeerd en gesleten hoor
vroeger altijd getraind op de originele Jack3D... de laatste jaren ook Assault (oude formule vond ik best nog goed, nieuwe formule doet echter niks meer voor mij), SuperPump, Neurocore, 1MR, Jack3D Micro, C4, Unstoppable,... gedaan
tegenwoordig wissel ik wat af tussen hetgeen ik staan heb, zijnde 1MR, Unstoppable, C4 en die Jack3D Micro

misschien dat René mij kan zeggen met wat het best vergelijkbaar is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven