AndroidHealthClinic

Breaking News XXL Nutrition is verhuisd!

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
20.483
Waardering
4.094
Afgelopen weekend zijn we dan eindelijk verhuisd naar ons nieuwe pand. We hadden meer supps dan we dachten, want pas nu staat alles weer een beetje op zijn plaats! :D

Het nieuwe pand is 2 keer zo groot, dus we hebben weer volop mogelijkheden voor nieuwe producten, nieuwe smaken en een nog betere service!

Nieuwe smaken:

Van verschillende producten zullen er nieuwe smaken bijkomen. Vanaf vandaag verkrijgbaar:

Complex Carb Gainer in de smaak Perzik

Night Protein in de smaak Black Berry

Nieuwe XXL producten:

Deze week krijgen we Dipeptides van eigen merk binnen.

Over een aantal weken komt onze nieuwe Post Workout binnen. Dat wordt direct het beste Post Workout product verkrijgbaar. Geen goedkope ingrediënten zoals dextrose en maltodextrine maar alleen top ingrediënten zoals Vitargo, Waxy Maize, PeptoPro, EAA’s en meer. Alles in de juiste, hoog gedoseerde verhouding. Echt een topper!

Tot zover even een korte update over XXL :D

Edit:

Als er nog vraag is naar nieuwe producten of nieuwe merken die we nu niet in het assortiment hebben geef het dan even aan. Dan kan ik kijken of ik ze kan toevoegen! :)
 
Laatst bewerkt:
netjes man, verhuizen betekend groeien!! :D
 
Goed bericht.
Ben erg benieuwd naar jullie nieuwe Post WO sup!
 
mooi zo, weer een prijsvraag:
ik ga op vakantie en neem mee... complex carb gainer in de smaak perzik van xxl nutrition is dat geen goed idee?
 
rene blijf je alleen werken met een webshop? of komt er ook een winkeltje waar je naar toe kan?
 
nice , benieuwd naar de nieuwe post :D
 
:cheer::D :cheer:

Bij een groter pand hoort natuurlijk ook Pakjegemak > :D Dan kan ik eindelijk eens bij jullie bestellen.
 
rene blijf je alleen werken met een webshop? of komt er ook een winkeltje waar je naar toe kan?

Een winkeltje gaat er niet komen. Je kan wel gewoon spullen afhalen in het magazijn, da's geen probleem :D

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 12:05 ----------

:cheer::D :cheer:

Bij een groter pand hoort natuurlijk ook Pakjegemak > :D Dan kan ik eindelijk eens bij jullie bestellen.

Als het kantoorgedeelte ook verhuisd is, en alles achter de rug is zullen we Pakjegemak ook even gaan regelen. Horen we inderdaad gewoon te hebben :D
 
mooi zo, weer een prijsvraag:
ik ga op vakantie en neem mee... complex carb gainer in de smaak perzik van xxl nutrition is dat geen goed idee?

Hahaha echt, elke keer als ik jou bericht lees moet het wel over een prijsvraag gaan! Thx voor laten lachen :d

Ot: nice ;)
 
Succes met het nieuwe pand! :)
 
Edit:

Als er nog vraag is naar nieuwe producten of nieuwe merken die we nu niet in het assortiment hebben geef het dan even aan. Dan kan ik kijken of ik ze kan toevoegen! :)

Misschien eens overwegen om Whey Gourmet in jullie assortiment op te nemen.. Er zijn wel 3 smaken beschikbaar bij een andere website maar zijn standaard smaken.
 
Gaan jullie agmatine aan jullie assortiment toevoegen?
 
teken dat de zaken goed gaan :) is automatisch voor iedereen beter zie je wel. zal de nieuwe producten in de gaten houden
 
Misschien eens overwegen om Whey Gourmet in jullie assortiment op te nemen.. Er zijn wel 3 smaken beschikbaar bij een andere website maar zijn standaard smaken.
Zal ik eens naar kijken. Maar over het algemeen lopen eiwitten van andere merken vrijwel niet. De meeste kiezen toch voor Whey Delicious of Whey Isolaat van eigen merk.
Gaan jullie agmatine aan jullie assortiment toevoegen?
Kunnen we in principe gewoon onder eigen label uitbrengen. Zal ik ook even naar kijken!
teken dat de zaken goed gaan :) is automatisch voor iedereen beter zie je wel. zal de nieuwe producten in de gaten houden
Zaken gaan inderdaad goed. Dit is de derde keer in 3 jaar tijd dat we verhuizen. Ik denk dat we nu het grootste magazijn hebben van alle supp shops in NL. Dus voorlopig moeten we hier even vooruit kunnen! :D
 
Back
Naar boven