Fitness Seller

Breaking News XXL Nutrition is verhuisd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Proficiat kerel! Klinkt goed die ruimte!
En 3x in 3 jaar met al die potten en zakken sjouwen in niet niks!:D
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd... mss kunnen jullie terug
walden farms producten verkopen , en nog ander amerikaans BB voer
 
gefeliciteerd... mss kunnen jullie terug
walden farms producten verkopen , en nog ander amerikaans BB voer

Dat zou niet slecht zijn om dat te doen !! Denk dat er wel nog meer dat zouden willen !
 
Proficiat kerel! Klinkt goed die ruimte!
En 3x in 3 jaar met al die potten en zakken sjouwen in niet niks!:D
Tnx Bas!

Is inderdaad niet niks. Gelukkig hadden we veel hulp. Zaterdagochtend vroeg begonnen en pas 23:00 uur naar huis. Zondag ook nog de hele dag gewerkt. Maar ja, het is het meer dan waard! :)
gefeliciteerd... mss kunnen jullie terug
walden farms producten verkopen , en nog ander amerikaans BB voer
Tnx!

Poeh, daar moet ik even over denken. Was vroeger echt een drama. Die flessen boden we tegen een non-profit prijs aan. Bij een bestelling van +200 euro ging er dan weer zo'n fles stuk waardoor alles onder zat :(

Wat voor ander BB voer bedoel je? Merken, namen? :)
 
proficiat!
Jullie doen het goed!
 
Ben benieuwd naar de prijs van de nieuwe Post Workout Shake..
 
Ik ben echt enorm benieuwd naar de nieuwe post workoud supp wordt het een nog betere dan megagrow en komt er ook creatine in?
 
René,
proficiat met jullie nieuwe pand.

Even een vraagje ik zag zonet op jullie website dat Jeppe niet meer in het xxl-team zit, hoe komt het?

Greetz
Sven
 
Heb er mischien overgelezen maar waar ligt het nieuwe pand ergens ?
 
Gefeli ":)
 
Gefeliciteerd met de verhuizing!

Misschien een idee om de Whey Isolaat in een aantal extra smaken aan te gaan bieden, andere webshops hebben hier soms een ruimere keuze in dan XXL op dit moment.
 
Wil niet graag vochtig staan. Jij wel dan? :p

Als je vocht vasthoud ligt dat hoofdzakelijk aan je voeding, althans is mijn ervaring. :D
Het scheelt ook dat XXL er geen dextrose in doet, dat stimuleert ook je vochtopslag.. Met Vitargo heb je dat minder/niet. Maar nogmaals dat is mijn ervaring, ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen..
 
Hield ik uberhaupt maar IETS vast :(
 
Back
Naar boven