XXL Nutrition

Peiling XXL Nutrition light saus rating topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee had deze laatst binnen. Misschien dat hij iets meer kan vertellen.
 
Iemand de smaken bolognese en hot saté gehad? Komende bestelling sowieso teriyaki en indonsian cocos saté proberen dan :D

Ik heb de hot saté gehad en vond hem niet lekker, lijkt totaal ook niet op saté smaak dus me verwachtingen waren hoger helaas...

Mijn favoriete smaken zijn:

#1 Terriyaki
#2 Tasty Burger sauce
#3 Indonesian curry
#4 BBQ
#5 Chicken Curry
 
Die hot sate moet
Ik heb de hot saté gehad en vond hem niet lekker, lijkt totaal ook niet op saté smaak dus me verwachtingen waren hoger helaas...

Mijn favoriete smaken zijn:

#1 Terriyaki
#2 Tasty Burger sauce
#3 Indonesian curry
#4 BBQ
#5 Chicken Curry

Die hot sate moet je als woksaus toevoegen aan sperzieboontjes en rode ui, dan heb je een soort sajoer boontjes gerechtje, lekker!
 
Ik weet niet of er nog mensen meelezen in dit ietwat vergeten topic, maar @xxlnutrition heeft een nieuwe smaak uitgebracht! En ik kon natuurlijk niet wachten dus daar gaan we dan:

Review 11: Carbonara

Volgens mij is deze smaak ontwikkeld nadat ik vroeg aan xxlnutrition of het mogelijk was om een carbonara saus te ontwikkelen. En zo geschiedde.

Ik heb hem eerst gewoon zo uit het flesje geproefd en moet bekennen dat het echt naar een carbonarasaus smaakt. Niet zo romig als de vette variant, maar het komt zeker in de buurt! Vervolgens heb ik er een pasta mee gemaakt; Hamblokjes, champignons, fusili + de saus.

Zodra je de saus verwarmd valt de smaak ietwat weg. Dit ervaar ik overigens bij alle xxl sauzen. Toch blijf je wel echt carbonara proeven. Ik heb dit recept voor 2 personen gemaakt en was een half flesje kwijt om hem op smaak te brengen. Dit is naar mijn mening best veel voor een duur prijsje. Met een heel flesje zou je dus +- 4 maaltijden kunnen bereiden.

Toch ben ik erg te spreken. Carbonara smaak is echt heel goed nagemaakt. Chapeau! Zeker voor herhaling vatbaar!

Eindcijfer: 8/10 <-- Als de prijs minder zou zijn, of je doet langer met 1 flesje zou ik 9/10 geven!
20200113_210155.jpg
 
Kleine bump, maar Onit doet ook mee.

Heb tot op heden onderstaande smaken gehad;

Curry Ketchup
BBQ
Teriyaki
Hot Sate

Nu weet ik alle sausen goed te gebruiken. Echter ben ik er nog niet over uit waar de Curry Ketchup lekker bij zal zijn.

Natuurlijk gebruik ik deze voor de curry worsten / broodjes bal. Waar past deze saus nog meer bij?
 
Kleine bump, maar Onit doet ook mee.

Heb tot op heden onderstaande smaken gehad;

Curry Ketchup
BBQ
Teriyaki
Hot Sate

Nu weet ik alle sausen goed te gebruiken. Echter ben ik er nog niet over uit waar de Curry Ketchup lekker bij zal zijn.

Natuurlijk gebruik ik deze voor de curry worsten / broodjes bal. Waar past deze saus nog meer bij?
Een stuk rundertartaar dipt wel lekker hierin
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Bij bijna alles blijf ik Teriyaki het best vinden.
 
Nieuwe smaken proberen:

Mayo zero
Sweet ‘n sour
Garlic
Tomato ketchup

04F7E6B7-71F4-49F7-A479-7C1E61E6E994.jpeg
 
Ik mis green curry, die vond ik echt chill.

Verder:
Hot Saté 8
Chickencurry 7
Indo Curry 9
BBQ 8
Curry ketchup 4
Teriyaki 7
 
Huidplooimeter pro een goeie optie ?
 
Verkeerde topic?

om te meten hoeveel vet die heeft zodat ie weet hoeveel pinda satesaus erop gesmeerd dient te worden voor spot reduction
 
Waar smaakt de curry ketchup / Indonesian curry naar?

Ga weer nieuwe meal preps klaarmaken en wil dit keer de gerechten baseren op een thema. Daarbij horen dan natuurlijk ook sauzen!
 
Sweet chili is erg lekker door mijn geprepte kip/rijst. Vind de mayo licht tegenvallen
 
Gister de McDonalds saus binnen gekregen, verrassend nice. Voor de rest gebruik ik alleen teriyaki eigenlijk.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Thai Green Curry en Teriyaki zijn mijn favorieten. Chipotle en Italian ook erg lekker (nu bolognese).

Hoe bevalt de bolognese saus?
 
Ik vind dat er meer grote verpakkingen moeten komen!
 
Back
Naar boven