MuscleMeat

Shocking News XXL Nutritition geeft in totaal €100.000 aan GRATIS supplementen weg!

Bezoekers in dit topic

jawel heb alles geliked, maar hij doet et nog niet. geen gratis supplementen voor mij :(

De likes worden opgeroepen uit de database van FB heb ik begrepen daar kan wat vertraging inzitten. De technische mensen zijn onderweg en zodra ze aankomen gaan ze dit direct bekijken (rond 21.00).

Het werkt bij de meeste wel er zijn ook al winnaars dat is het vreemde.
 
Wel grappig hoe de boardsponsors elkaar te slim af proberen te zijn :D
Slimme manier van marketing, klinkt erg spectaculair.
 
+1, al heb ik vanmiddag net een bestelling voor een half jaar gedaan :D
 
Een vraagje trouwens;

zijn er nog veel zakken bulk whey? of verwacht je dat die vanavond nog uitverkocht raken?

ik heb namelijk geen zin om m'n portemonnee te zoeken om te internetbankieren :p
 
Een vraagje trouwens;

zijn er nog veel zakken bulk whey? of verwacht je dat die vanavond nog uitverkocht raken?

ik heb namelijk geen zin om m'n portemonnee te zoeken om te internetbankieren :p

Ik verwacht dat we nog 1 dag vooruit kunnen het gaat erg snel...
 
Heb voor de zekerheid maar ff snel besteld:thumbs:
 
er komt op Waarschuwing Het lijkt erop dat je nog niet op "vind ik leuk / like" hebt geklikt.
maar ik heb de xxl nutrition wel geliked ?
 
er komt op Waarschuwing Het lijkt erop dat je nog niet op "vind ik leuk / like" hebt geklikt.
maar ik heb de xxl nutrition wel geliked ?

Blijkbaar is er een probleem bij sommige mensen die ons al geliked hadden in het verleden is dit bij jou ook het geval?

Er zijn al winnaars en er hebben al veel mensen meegedaan dus het werkt bij de meeste wel, vreemd :scratch:
 
Laatst bewerkt:
Goede actie, maar 100 000€?

Dat betekent 4000 winnaars, daarvoor zou je op 200 000 likes moeten komen... Jullie hebben er nu iets meer dan 6000...
 
er komt op Waarschuwing Het lijkt erop dat je nog niet op "vind ik leuk / like" hebt geklikt.
maar ik heb de xxl nutrition wel geliked ?

Goede actie, maar 100 000€?

Dat betekent 4000 winnaars, daarvoor zou je op 200 000 likes moeten komen... Jullie hebben er nu iets meer dan 6000...

We gaan de actie nog promoten nadat alle opstartproblemen zijn verholpen en dat komt deze ook voor onze Duitse Facebookpagina beschikbaar en dan kan het zomaar hard gaan.
 
Mijn like is te koop voor 250 euro. :trollface:
 
Coca cola heeft er 56 miljoen. Dan moet XXL toch makkelijk de 200.000 kunnen halen :rolleyes:

B&F had een soortgelijke actie en kwam tot 25000.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 21:25 ----------

We gaan de actie nog promoten nadat alle opstartproblemen zijn verholpen en dat komt deze ook voor onze Duitse Facebookpagina beschikbaar en dan kan het zomaar hard gaan.

Zo klinkt het wel al haalbaarder :) Hoe bevallen jullie producten in Duitsland? Veel concurrentie in vergelijking met hier?
 
Mijn like is te koop voor 250 euro. :trollface:

B&F had een soortgelijke actie en kwam tot 25000.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 21:25 ----------



Zo klinkt het wel al haalbaarder :) Hoe bevallen jullie producten in Duitsland? Veel concurrentie in vergelijking met hier?

De producten gaan er goed in Duitsland. Onze stijl slaat daar goed aan. Maar het lijkt een erg kritische markt. Klanten zijn heel precies en weten precies wat ze willen.
Advanced Post Workout is daar heel populair bijvoorbeeld en isolaat neutraal.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 21:35 ----------

Srs een inpakster? Pff, goed voor het testosteron!

;) no comment
 
Back
Naar boven