Fitness Seller

xxl of b&f

Bezoekers in dit topic

powersupplements
 
Nee hoor, het maakt niet zoveel uit. Je moet doen waarbij je het je het beste voelt. Het zijn echt kleine hoeveelheden waarbij je echt niet verschil maakt in groei. MJah hoe hoger hoe beter, net hoeveel waarde je eraan hecht. Als je voor prijs/kwaliteit zou ik daarom voor de Whey Perfection gaan van de B&F. Het gaat om het totaalplaatje van je voeding, dus dit moet je gebruiken om je eiwitten aan te vullen. Daarbij zijn deze twee producten goed genoeg om als aanvulling van de eiwitten te gebruiken. Daarin is enkel de Whey Perfection door zijn prijs/kwaliteit het beste.

Lol @ Bappi, beetje onzinning reclame maken :S Het is niet de bedoeling dat dit hét zoveelste topic wordt welke nou beter is.
 
Laatst bewerkt:
B&F en waarom...Daarom.
 
Basic Bulkwhey van XXL nutrition is 1,399 euro /100gram

Whey perfection van B&F is 1,209 euro / 100gram

Dus B&F is goedkoper EN je hebt 15 lekkere smaken tot je beschikking. (probeer ze, en je zal begrijpen waar ik het over heb ;))
 
Heb bij beide al besteld, bestelde in begin altijd bij xxl omdat ik b&f niet kende, maar door op dit forum doen ze veel acties ivm samples en producten winnen,.. dus dacht ik ik ga eens kijken bij Body & fitshop.. Nou vanaf ik op hun website ben gaan zien heb ik nietmeer bij xxl besteld zegt genoeg toch :D
Ze hebben altijd super acties, gratis samples, hun eigen merk zijn gewoon super producten aan een lage prijs.
En als ik met een vraag zit of dergelijke ze nemen altijd de tijd om te antwoorden en je verder te helpen, adviezen te geven over producten,..
Dus voor mij Body en Fitshop all the way !
 
Basic Bulkwhey van XXL nutrition is 1,399 euro /100gram

Whey perfection van B&F is 1,209 euro / 100gram

Dus B&F is goedkoper EN je hebt 15 lekkere smaken tot je beschikking. (probeer ze, en je zal begrijpen waar ik het over heb ;))

Dank je, voor het compliment!!:) Whey Perfection is denk ik niet voor niets veruit de meest populaire Whey in de Benelux. Whey Perfection is een Volac product, de beste eiwitkwaliteit in Europa. De smaken zijn niet te evenaren:zuip:en ook qua prijs kan er eigenlijk niets meer tegenaan, ook de US merken niet. Whey Perfection is op elk front:1e:

We hebben op het moment trouwens een hele leuke actie lopen;

Bij elke Whey Perfection bestelling kun je nu kiezen voor een Gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


We hebben vaak het idee dat heel Nederland en Belgie aan de Whey Perfection zit:D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 10:52 ----------

Heb bij beide al besteld, bestelde in begin altijd bij xxl omdat ik b&f niet kende, maar door op dit forum doen ze veel acties ivm samples en producten winnen,.. dus dacht ik ik ga eens kijken bij Body & fitshop.. Nou vanaf ik op hun website ben gaan zien heb ik nietmeer bij xxl besteld zegt genoeg toch :D
Ze hebben altijd super acties, gratis samples, hun eigen merk zijn gewoon super producten aan een lage prijs.
En als ik met een vraag zit of dergelijke ze nemen altijd de tijd om te antwoorden en je verder te helpen, adviezen te geven over producten,..
Dus voor mij Body en Fitshop all the way !

Mooie complimenten!! Dank je:)
 
Tot nu toe b&f, volgens mij is xxl niet zo met de klanten bezig als zij.
 
bf omdat ze mn matties zijn
 
bf omdat ze mn matties zijn

Thanks!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 10:57 ----------

Tot nu toe b&f, volgens mij is xxl niet zo met de klanten bezig als zij.

Service is en blijft voor ons altijd enorm belangrijk. We merken ook dat klanten dit enorm waarderen.. Dank je!:)
 
Tot nu toe b&f, volgens mij is xxl niet zo met de klanten bezig als zij.

vroeger wel, toen was het XXl topic drukker dan het B&F topic nu is...
maar bij sommige dingen is XXL voordeliger en bij andere B&F weer, ik bestel bij beide:)
 
XXL is een prima shop, ze zijn goed bezig ook als je vragen hebt kun je daar terecht en je kunt ook hier contact met hun leggen.

Geen ervaring met B&F, waarom een andere shop kiezen als je tevreden bent.
 
vroeger wel, toen was het XXl topic drukker dan het B&F topic nu is...
maar bij sommige dingen is XXL voordeliger en bij andere B&F weer, ik bestel bij beide:)

zo kan het ook:D
 
vroeger wel, toen was het XXl topic drukker dan het B&F topic nu is...
maar bij sommige dingen is XXL voordeliger en bij andere B&F weer, ik bestel bij beide:)

Idd

Eerst was XXL helemaald de trend op dbb, nu steeds meer BF.
 
Idd

Eerst was XXL helemaald de trend op dbb, nu steeds meer BF.

We doen in ieder geval enorm ons best met leuke acties , steeds nieuwe topproducten, een goede service..... We merken dat jullie en onze klanten dit enorm waarderen en daar zijn wij dan weer heel blij mee!:)
 
xxl is duurder als b&f en hebben dezelfde supps.. daarom dus ook b&F
 
Ik bestel veel meer bij XXL, maar heb ook wel eens bij B&F besteld, kan over beide niets verkeerds zeggen.
 
Back
Naar boven