MuscleMeat

XXl supplementen tijdens AAS kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PooPra

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2009
Berichten
55
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
80kg
Hi bij deze wou ik tips en adviezen over de producten van het merk XXL

Ik zou graag willen weten welke producten ik het beste of vooral niet kan gebruiken tijdens mijn eerste aas kuur

Dankzij deze site en jullie meningen, tips en adviezen wist ik ook op tijd mijn kuur aan de passen.

Producten die in mijn kuur voorkomen zijn deca, test e, dianabol en nolvadex

Deze zijn de Producten die IK in gedachte heb om te blijven gebruiken


***Basic Bulk whey (kan ik tijdens mijn kuur het beste whey isloaat
Gebruiken?)
***Multivit van XXl
*** XXl trainings stack
Megagrow
Essential amino stack
Unleash voor de training

Verder is mijn voeding schema heel strak

Kan ik hier wat aan toevoegen of juist weglaten alle tips zijn welcome

Alvast bedankt voor jullie medewerking
 
Laatst bewerkt:
Toch nog wat meer inlezen, vooral als je zo'n zware kuur wilt gaan doen!
 
kuren is iets heel anders dan supplementen. als je info wilt over je kuur, zou ik m even posten met lengte, doseringen en nakuur.
supplementen is een andere sectie voor.
als je voedingsschema goed is en je training en je gear ook, dan heb je geen supplementen nodig, op een gede whey na.
 
Ik zou het maar bij de supps houden en de AAS nog paar jaar laten staan.

Je kan nog genoeg bereiken zonder aas.
 
Ik ben eerder benieuwd naar je voedingsschema.

Vele mensen die ik ken zeggen dat dat oke is, maar als ik ga doorvragen hebben ze of niks op papier staan en blijkt het ruk te zijn wat en hoe ze eten, en als ze wel een schema hebben kan daar ook het nodige aan verbeterd worden.

Dus post je schema eerst maar eens even, dan kunnen we zeggen of de basis goed is en of het nog aan te raden is om ergens te supplementeren!
 
supplementen is een andere sectie voor.

Gaat nu toch om supps icm aas... Mag best in deze sectie hoor. Anders kunnen we hier ook wel stoppen met trainingschema's en voedingsschema's tijdens een kuur te bespreken...

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Ik zou het maar bij de supps houden en de AAS nog paar jaar laten staan.

Je kan nog genoeg bereiken zonder aas.

Met alle respect kerel, maar met jouw leeftijd mag je nog niet adviseren in de aas-sectie...
 
ik neem bv een goeie whey,bcaa's en glutamine er zeker bij en nu ook creatine.maar je moet ook niet teveel nemen.ik zou bv een pre workout voor NA de kuur houden.
 
***Basic Bulk whey (kan ik tijdens mijn kuur het beste whey isloaat
Gebruiken?)
***Multivit van XXl
*** XXl trainings stack
Megagrow
Essential amino stack
Unleash voor de training

Verder is mijn voeding schema heel strak

Kan ik hier wat aan toevoegen of juist weglaten alle tips zijn welcome

Tijdens je kuur neem je extra goed eiwitten op. Bulk whey lijkt me dan wel voldoende. Geloof zelfs dat langzame eiwitten eigenlijk het beste zijn, tenzij je al wat ouder ben (las dat laatst ergens). Maar zoveel mogelijk eiwitten uit je voeding halen hè!

Multivit is goed, maar wel extra belastend voor je lever. Houdt daar rekening meer omdat je ook orals neemt.

De traininsstack zou ik bewaren voor na de kuur. Tijdens de kuur heb je voldoende kracht en pomp en ga je hard genoeg vooruit om gemotiveerd te blijven. Na de kuur veranderd dat en dan kan je wel wat extra's gebruiken.

Daarbij zou ik tijdens de kuur een beetje oppassen met dingen die de bloeddruk nog meer kunnen verhogen.

Ik zou erbij nog wel wat goede vetten naar binnen werken voor je cholesterol. Omega 3 bijvoorbeeld.

Als je last krijgt van backpumps kan je taurine voor je training nemen, eventueel icm met bijvoorbeeld een banaan (daar zit redelijk wat kalium in). De taurine dient als transportsysteem voor de kalium, waardoor je minder last zult hebben van krampen en backpumps. Aas verstoort de kalium-natrium verhoudingen in het lichaam namelijk.

Als je last krijg van gewrichten kan je glucosamine en bijvoorbeeld glutamine toevoegen.

Als je moeilijk voldoende eet kan je wat bulk oats toevoegen aan je shakes.

Als jj lever een beetje wilt ondersteunen kan je milkthistle overwegen.

enz. enz.

Er zijn tal van supplementen. Zoals al gezegd is, als je voeding echt optimaal is heb je geen supplementen nodig. Maar zeker tijdens een kuur kunnen ze wel de nodige ondersteuning bieden. Ik zou echter niet overdrijven en het bij de basis supps houden.

Creatine en pre-workout supps bewaren voor na de kuur. ZMA eventueel ook na de kuur (tijdens kan ook).

Succes
 
Glutamine glutamine glutamine!!!! !!!!

Tja de "standaard" supps; Whey, Aminos, Vitargo, Glucosamine, Omega's, Multi Vit... en.. Glutamine!!
 
Met alle respect kerel, maar met jouw leeftijd mag je nog niet adviseren in de aas-sectie...

"en mensen onder de 17 moeten hier niet posten"

Dat mag ik wel, maar dat terzijde.

Kom op zeg, je ziet toch zelf dat hij zonder AAS nog genoeg kan bereiken. Mijn mening is, lekker bulken tot 95kg - cutten. En gooi er dan een kuurtje tegen aan.

Ik zeg ook nooit, nooit. Maar wil weer eerst het maximale eruit halen wat er zonde aas erin zit.

En ik mag toch mijn mening geven op wat hij wilt doen, of moet ik zeggen succes en me mond houden als ik denk dat hij het beter niet kan doen?
 
"en mensen onder de 17 moeten hier niet posten"

Dat mag ik wel, maar dat terzijde.

Kom op zeg, je ziet toch zelf dat hij zonder AAS nog genoeg kan bereiken. Mijn mening is, lekker bulken tot 95kg - cutten. En gooi er dan een kuurtje tegen aan.

Ik zeg ook nooit, nooit. Maar wil weer eerst het maximale eruit halen wat er zonde aas erin zit.

En ik mag toch mijn mening geven op wat hij wilt doen, of moet ik zeggen succes en me mond houden als ik denk dat hij het beter niet kan doen?

Zeg, jij hebt zeker ook je vader uitgelegd hoe je moet nken ofnie? :rolleyes:
 
Ik dacht dat het eerst was dat je onder de 20 jaar niet mocht posten in de AAS sectie of heb ik dat verkeerd?
 
Dit hierboven,

Maar excuses dan, heb mijn mening gegeven. En zal me voor de rest erbuiten houden.

TS, Succes!
 
Glutamine glutamine glutamine!!!! !!!!

Tja de "standaard" supps; Whey, Aminos, Vitargo, Glucosamine, Omega's, Multi Vit... en.. Glutamine!!

Dit is het, niet meer en niet minder.
Sups kun je beter laten staan, en zeker die unleash en andere preworkout dingen.
Wanneer je aan de aas gaat gaat je bloeddruk omhoog, dan moet je geen extra pep middelen gebruiken. En zeker niet bij je 1e kuur.
Aas+whey+visolie+glutamine, meer sups erbij is zonde van je geld.
 
Back
Naar boven