MuscleMeat

XXL Training Stack - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Deze ultieme training stack bevat alles om het uiterste uit je training te halen. Elk van de afzonderlijke supplementen staan bekend om hun zeer goed merkbare werking. Dus je kan je voorstellen wat deze samen in een stack met je kunnen doen. Een absolute aanrader!

    Unleash! v3 900 gram
    Onze nieuwe pre-workout booster voor meer kracht, pomp en drive om te trainen. Knal als nooit tevoren!

    Essential Amino Stack (EAS) 500 gram
    BCAA's en andere essentiële aminozuren die spierafbraak voorkomen en je lichaam in een spieropbouwende (anabole) toestand brengen.

    Mega Grow 2000 gram
    Een zeer effectieve post-workout shake die je lichaam na de training weer oplaadt en snel laat herstellen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 8 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Begin wennen daarna goed !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schep unleash met 2 amino voor de training.. op een redelijk nuchtere maag ( 1 uur 1,5 uur na t eten ) 1 schep megagrow met 2 amino direct na het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutritions
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis sample en klein foldertje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 89,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten! in het begin was het wennen en was ik vooral twijfelachtig over het zure smaakje van unleash maar dat kwam voornamelijk door de aminostack die lemon was. Nu dat de pot amino stack op is smaken de unleash en mega grow beter.

Mijn review:
Heb deze stack aangeschaft omdat ik kracht en massa wilde opbouwen. Wel droog natuurlijk. Hiernaast ook mijn eetpatroon omgegooid en nog wat ondersteunde sups gebruikt zoals syntha 6 15 min na mega grow. Verder vitaminen en visolie en glucosamine.

eetschema wat meer kip tonijn en kwark toegevoed.
Dus over de gains in kilo's kan ik moeilijk praten omdat t ook aan het voedsel kan liggen.

Prijs los 105 €
als stack 89,95 €



Unleash V3 ( cassis )

Het gevoel wat unleash v3 mij gaf was ongeveer hetzelfde als no-xplode maar dan zenuwachtiger.. Bij no-xplode had ik het idee ook geconcentreerder te zijn. Bij unleash had ik het gevoel dat ik eerder een zenuwachtig beest was..
persoonlijk vond ik dat een lekkerder gevoel.
Ik nam de shake niet op een vast tijdstip in voor de training. aangezien dit er wel een beetje aan ligt wat je gegeten hebt.
als ik net tussen de tintelingen en dat zenuwachtige gevoel thuis wegging dan was ik binnen 2 min op de sportschool dus ideaal.

ik neem daarnaast ook nooit koffie of redbull derglijke dus ik reageer er vrij goed op.
enkele dag af en toe 1,5 schep gebruikt als ik echt los wilde gaan. Meer was niet nodig.


Essential Amino Stack


(lemon)

Merkte dat ik sneller tussen de oefeningen door herstelde. Verder vind ik persoonlijk de smaak wat te zuur.. omdat casis en orange hier ook al naar neigen vond ik dat ie beter neutraal had kunnen zijn.
Daarnaast vond ik het ergste eigenlijk dat de stack ideaal op elkaar is afgestemd behalve het feit dat je de aminozuren zo'n 4 scheppen per dag verbruikte en deze dus op was terwijl de unleash en mega grow nog 4 weken langer meegaan.

Mega grow (orange )

Erg lekker en zelfs op een nuchtere maag op een niet trainings dag was ie niet vervelend. Voelde dat het echt een goed product is. Merkte sneller herstel en een toename in kracht. Heeft me zeker geholpen om grotere gewichten te pakken. Pot gaat erg lang mee.. aangezien je 7 dagen in de week al standaard een schep verbruikt..


Conclusie: Ben er zeer te spreken over. Zal de stack zeker weer gaan gebruiken maar misschien dat ik het mix met een ander aminozuurproduct om een betere smaak te krijgen en een dat langer meegaat. Heb hier nog niet veel ervaring mee. Maar met 5 x per week trainen viel het erg tegen dat het potje zo snel leeg was in vergelijking met de rest van de stack.. snap dat je voor 90 euro normaal ook geen sups hebt voor bijna 2 volle maanden maar geeft wel aan dat de stack niet helemaal wat dat betreft op elkaar is afgestemd.. tenzij je 3 x per week gaat trainen.



Verder echt een aanrader.

XXL-Training-Stack-groot-I492.jpg
 
stacks oordelen vind ik beetje onzin.
zo weet je nooit welke product echt werkt en welke niet.

je zegt erbij dat je droge kracht en massa wilde opbouwen maar je verteld nergens hoeveel je bent aangekomen.
Ik neem dus aan dat je niks bent aangekomen.
je hebt het ook alleen over smaken, bijwerkingen en sneller herstel.
als je echt wilt aankomen moet je gewoon meer eten...
 
Als ik die stack heb neem ik de EAS tijdens het trainen. 2 schepjes in m'n bidon met water. Net zo goed imo :) Doe je er ook langer mee.
 
@ hardcore builder

ik ben wel degelijk aangekomen. 3 kg.
daarnaast veel voller door de creatine..
nu ff niet meer gewogen maar het vocht wat ik vasthield is weg.

je word idd groter van veel eten. Dat deed ik daarnaast ook. daarom vind ik het niet terecht om bijv. te zeggen dat ik 3 kilo ben aangekomen in 4 weken tijd met enkel deze stack.. maar vind het wel waard om hier dus te posten dat ik de aminozuren en megagrow niet zo lekker op elkaar vind afgestemd.. dan kunnen andere eventuele kopers zich bedenken of zelf megagrow met iets anders stacken...

mijn volgende stack word dan ook volumaize, celltech hardcore, stacker 2 whey, no-xplode, stacker liquid amino zuren.

@ ajdl dat is ook een goed idee idd.. dan gebruik je hem als intra workout..
 
Back
Naar boven