Fitness Seller

xxlnutrition: Nitrix. Iemand ervaring hiermee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
2.724
Waardering
5
Ben aan het rondkijken voor wat supplementen, en heb pas bij onze nieuwe sponsor bodylab een bestelling geplaatst. Die komt er dus aan :D

Nu heb ik de pagina van xxl nutrition ook eens doorgelezen voor wat lekkers en stuite op dit produkt.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een 4 weken durende transformatie met Nitrix!

Breng je lichaam naar nieuwe hoogtes met dezelfde technologie die verantwoordelijk is voor ‘s werelds meest verkochte blauwe potentiepil!

Week 1 - Je lichaam zit nu in de NO “oplaad” fase. Breid jezelf voor op wat er gaat komen! Je zult een begin voelen van de complete lichaam pomp!

Week 2 - Nitrix heft de “groei schakelaar” aan gezet! Ergens in de 2e week zul je de echte kracht van Nitrix beginnen te ervaren. Tijdens week 2 zal je kracht, uithoudingsvermogen en herstel aanzienlijk toenemen. Je spieren zullen er ook zichtbaar voller en harder uit gaan zien.

Week 3- De Transformatie is begonnen, en het wordt vanaf nu alleen maar beter! Het vel om je spieren zal steeds strakker gaan zitten. Je aders lijken wel door je spieren heen te willen kruipen! De pomp die je na de training hebt zal nu wel een hele dag kunnen blijven duren. Ook in de slaapkamer zal je een enorm “oppomp” effect merken! Iedereen om je heen moet nu duidelijk aan je kunnen zien dat je “iets” gebruikt!

Week 4 en verder - Elke dag is het net alsof je steeds sterker, harder en voller er uit ziet! Iedereen om je heen kan nu niet meer om jouw nieuwe lichaam heen. Las de weken vorderen zal ook je lichaamsvet gaan dalen en je spiermassa verder toenemen. En het mooiste van dit alles is, is dat je behaalde resultaten blijvend zijn!

Zoals bij alle produkten wordt het natuurlijk de hemel in geprezen ;) Dit klinkt allemaal erg goed. Heeft iemand al ervaring met dit produkt, en wat zijn de ervaringen?
 
Ja, het klinkt als een super middel!
 
Dankzij mij nu bij xxlnutrition :D ;) Kheb het besteld en ga zodra het binnen is een log ervan maken Stay Tuned ;)
 
Tjalle zei:
Dankzij mij nu bij xxlnutrition :D ;) Kheb het besteld en ga zodra het binnen is een log ervan maken Stay Tuned ;)

Wat zijn je ervaringen hiermee dan?

(heb trouwens de link naar het produkt goed gelinked, was gelinkt naar een verkeerde site :rolleyes: )
 
Ben ook benieuwd naar de zoals zij het noemen ''het perfecte NO (stikstof) oxide product! :P
 
Ik ben ook benieuwd omdat ik dit product vandaag heb aangekocht.
Het hele verhaal hoe ik tot NITRIX ben gekomen kan u HIER lezen.
 
Ik heb hem ook besteld. Heb het nooit zo op die pillen, maak liever een sjeekie :D . Maar ik hoop dat dit wel de moeite waard is.

Ik verwacht er geen wonderen van. Die produkt omschrijving is natuurlijk veels te overtrokken :rolleyes: maar we zullen zien wat het wel of niet doet :)
 
Ik lach me altijd kapot om die verhaaltjes van die fabrikanten
 
Zie het als een goede creatine met een langere pump in de spieren
 
Ziet er ongeveer hetzelfde uit als die zwarte doos met 20 zakjes pillen erin (sorry weet de naam niet meer) welke door elke top bb-er werd aanbevolen vroeger. Nou, ik heb er geen reet van gemerkt, behalve tabs welke overdwars in mijn slokdarm zaten :) Das was ook zogenaamd de legale anabolen.
 
Methocel – Het enige wetenschappelijk bewezen en ontwikkeld NO time-released transport systeem!

Ik mis de link naar het pubmed onderzoek wat dit verhaal onderbouwt!!!!

Blablabla.....
Gewoon creatine kopen dus.
 
No-Xplode werkte bij mij ook miet dus Nitrix zal ook wel een rip off zijn.
 
Back
Naar boven