- Waardering
- 4.306
Welkom in ons sponsor topic!
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BIG-G zei:ik vond er niet direct een post over, die over het algemeen ging.
Goedkoop is het zeker, daarom wou ik zekerheid over de kwaliteit, maar ik heb alleen nog maar positieve verhalen gehoord
amilo zei:
2Ripped4U zei:Khad weekie of 2 geleden 15 kg whey besteld samen met 2 andere fanaten.
Goed van smaak, alleen niet erg fijn 30 gr is een flinke klont onderin je shakebeker. Ze hadden er ook wel een maatschepje bij mogen doen.
Verder wel tevreden. Gebruik alleen in het vervolg toch weer de whey van Preformence daar was ik iets meer over te spreken.
2Ripped4U zei:Khad weekie of 2 geleden 15 kg whey besteld samen met 2 andere fanaten.
Goed van smaak, alleen niet erg fijn 30 gr is een flinke klont onderin je shakebeker. Ze hadden er ook wel een maatschepje bij mogen doen.
Verder wel tevreden. Gebruik alleen in het vervolg toch weer de whey van Preformence daar was ik iets meer over te spreken.
hoeveel glutamine neem jij? ook op niet-trainingsdagen?BIG-G zei:ik gebruik nu de whey, amino's, bcaa's en glutamine, ben heel tevreden over alles, voel me stukken beter tijdens de training door de bcaa's en de glutamine die ik voor de training neem, echt goed materiaal dus
op trainingsdagen 's morgens 15 gramHope zei:hoeveel glutamine neem jij? ook op niet-trainingsdagen?