Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Is helemaal geen misleidende naam ik vind het een perfect naam. Het is met name geschikt voor de nacht en iedereen begrijpt dit dan direct (ook de 70% van de klanten die weinig van supplementen weet). Als we het product caseine noemen snapt 70% van de klanten niet waar dit precies geschikt voor is ;)

Toen we de naam veranderde van micellar caseine in night protein verdubbelde de verkoop in korte tijd.
Slimme jungs die van XXL!

XXL verkooptechnieken exposed, binnen enkele dagen is de naam van B&F hun caseïne verandert :D

Slimme jungs die van XXL!

XXL verkooptechnieken exposed, binnen enkele dagen is de naam van B&F hun caseïne verandert :D

haha! we hebben geleerd dat de naam van een supplement belangrijk kan zijn. Daar let ik altijd op als we iets maken dat het in 1 keer herkenbaar is voor klanten met minder kennis op supplementengebied ;)

Mensen die zich wat meer inlezen vinden hun weg altijd wel.

Wij waren overigens de eerste met een micellar casein in NL en met pancakes, pudding, breakfast, essentiele amino mix, gainers met havermoutmeel en kan zo nog wel ff doorgaan. Andere kijken naar ons en kopieren ;) we zijn dus goed bezig denk ik dan.

we zijn dus goed bezig denk ik dan.

Dat zeker, René!

Heb je er al eens over nagedacht om powder box in het assortiment te nemen (soort van bakjes die je ook bij de smartshaker krijgt)? Ik vind het namelijk een erg handig product en gebruik het vaker meer dan één keer op een dag. Het irriteert met alleen dat er B&F op staat.. Zie ze liever in het zwart met een rode dop zoals de rest wat in mijn tas zit! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was ook geen commentaar hoor René;). Vind jullie sowieso zeer duidelijk wat betreft producten, omschrijvingen en service.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Dat zeker, René!

Heb je er al eens over nagedacht om powder box in het assortiment te nemen (soort van bakjes die je ook bij de smartshaker krijgt)? Ik vind het namelijk een erg handig product en gebruik het vaker meer dan één keer op een dag. Het irriteert met alleen dat er B&F op staat.. Zie ze liever in het zwart met een rode dop zoals de rest wat in mijn tas zit! :)

Power Tower!!!!!;););)

Dat zeker, René!

Was ook geen commentaar hoor René;). Vind jullie sowieso zeer duidelijk wat betreft producten, omschrijvingen en service.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Power Tower!!!!!;););)

Die hebben we inderdaad al jarennnnnnnnnnnnnnnnnnncheck!

Het is volgens mij al eerder aan de orde geweest, maar kan het kloppen dat de Citrulline Malaat minder zuur is en meer klontert? Ik heb een potje uit de nieuwste batch, die wijkt toch af van eentje die ik eerder had (nog uit 2014). Het is overigens niet echt storend, maar het valt me wel op. Het is nog steeds zuur, maar voorheen was het erger.

kan het kloppen dat jullie site niet te bereiken/openen is ??

Het is volgens mij al eerder aan de orde geweest, maar kan het kloppen dat de Citrulline Malaat minder zuur is en meer klontert? Ik heb een potje uit de nieuwste batch, die wijkt toch af van eentje die ik eerder had (nog uit 2014). Het is overigens niet echt storend, maar het valt me wel op. Het is nog steeds zuur, maar voorheen was het erger.

Ik heb ook gezien dat dit steeds anders is, ik heb dit met onze producent besproken en deze gaf aan dat de citrulline altijd van dezelfde producent komt. Maar er treedt per batch die gemaakt wordt redelijk verschil op qua zuurtegraad en structuur. Voor de werking zou dit niets moeten uitmaken maar vind het zelf ook vreemd dat er zoveel variatie op zit. Vandaar dat ik hier ook naar geïnformeerd heb.

Nog iets vernomen van de veranderde smaak van de perfect protein waarover je navraag zou doen?

Nog iets vernomen van de veranderde smaak van de perfect protein waarover je navraag zou doen?

De zoetstof sucralose schijnt wat minder zoet te zijn geweest dan eerst, blijkbaar zit hier variatie in. Dan smaakt de whey minder zoet en krijgt de smaak geen kracht. Ook de night protein en isolaat hebben hier last van gehad. Nu met de nieuwe batches moet het weer goed zijn.

bestelnummer 460767
Heb de 24e mail van dpd gekregen dat pakketshop met verlof was en ik een ander adres moest invoeren.
Zo braaf als ik ben heb ik dit gedaan, maar ik zie dat het pakket nog altijd bij ontvangstdepot is.
Snap niet waarom ik ander leveradres heb moeten invoeren als die knuppels bij dpd er niets mee doen :p

Hebben jullie/bestaan er capsules met lijnzaadolie?

Waarom zou je dat willen? Koop gewoon n flesje [emoji3]
Nja ik zoek het eigenlijk als vervanging voor mijn Omega-3 capsules. Heb een keer iemand hier horen zeggen dat visolie niet goed is vanwege de verontreiniging in de zee, en dus lijnzaadolie beter is. Maar vind gedoe met zo'n flesje irritant en wil liever gewoon een capsule kunnen innemen, dat is makkelijker vind ik. En de Omega-3 gehaltes in lijnzaadolie zijn hoger dan bij visolie.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/visolie-387382/#post9180246
Wat bedoel je met goede ervaringen want je voelt er toch niks van. Hoe kun je nu weten of dit merk goed voor je is? Waarom lijnzaad en geen visolie. Simpel. Omdat vis verontreinigd is en die olie dus ook. Het zit vol met schadelijke stoffen en het is vooral deze combinatie van stoffen die de kans op kanker vergroot. Wordt alleszins afgeraden door de Belgische stichting tegen kanker. Mij lijkt het ook logisch als je weet hoe vervuild de oceanen zijn. http://www.kanker.be/nieuws/omega-prostaatkanker

Zo te zien nog niet bij XXL in het assortiment. Vroeg me meer af of XXL ze ook verkocht.

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven