MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Dan wacht ik nog even tot volgende week want dan bestel ik meteen oats, WD en creatine erbij. Bedankt

thanks, is allang ingepakt en hoop dat er rekening is gehouden met je opmerkingen ;)

Over deze order: 505899

Ik had gekozen op jullie site om hem vandaag tussen 18:30 en 21:30 uur te laten bezorgen, nu zie ik op de PostNL site staan dat ie morgen tussen 8:30 en 21:30 wordt bezorgd:
Morgen 11 november
8:30 - 21:30 uur

Ik had gekozen op jullie site om hem vandaag tussen 18:30 en 21:30 uur te laten bezorgen, nu zie ik op de PostNL site staan dat ie morgen tussen 8:30 en 21:30 wordt bezorgd:
Morgen 11 november

dat is zeker vervelend maar er kan ooit vertraging optreden in het netwerk van PostNL daar kunnen wij helaas ook niets aan doen. Je pakket is hier gisteren gewoon op tijd door ons verzonden.

dat is zeker vervelend maar er kan ooit vertraging optreden in het netwerk van PostNL daar kunnen wij helaas ook niets aan doen. Je pakket is hier gisteren gewoon op tijd door ons verzonden.

Maar ik heb wel extra betaald voor avondlevering, kunnen jullie nagaan of het morgen ook in de avond wordt geleverd?

Morgen 11 november

Zelfde issue was bij ons. Er was voor avond levering gekozen, maar op de track&trace staat morgen 8.30 - 21.30, een dag later dus en overdag. Net met PostNL gesproken en er blijkt een systeem herstart te zijn geweest waardoor de leverdagen en tijden bij sommige track&traces in de war zijn / nog niet geupdate. Bij ons pakket kon ze vertellen dat hij gewoon voor vanavond staat en de track&trace moet negeren. Grote kans dat dus dit hier ook het geval is.

Maar ik heb wel extra betaald voor avondlevering, kunnen jullie nagaan of het morgen ook in de avond wordt geleverd?

Ik durf dat niet te zeggen voor vragen over verzonden pakketten kan je het beste zelf contact opnemen met PostNL.

Zelfde issue was bij ons. Er was voor avond levering gekozen, maar op de track&trace staat morgen 8.30 - 21.30, een dag later dus en overdag. Net met PostNL gesproken en er blijkt een systeem herstart te zijn geweest waardoor de leverdagen en tijden bij sommige track&traces in de war zijn / nog niet geupdate. Bij ons pakket kon ze vertellen dat hij gewoon voor vanavond staat en de track&trace moet negeren. Grote kans dat dus dit hier ook het geval is.

aha vreemd allemaal.

Speciaal voor de aankomende feestmaand! Whey Delicious Speculoos (Speculaas) in 1000 gram verpakking.

Whey_Delicious_Dutch_Speculoos_%2528Sinterklaas%2529-Mailing.jpg

Hoi, ik snap niet wat jullie hiermee bedoelen:
https://xxlnutrition.com/nl/kassakorting
Bij alle producten in mijn mandje staat bij dat er kassakorting van toepassing is.
Toch word er niks afgetrokken.:scratch:

Stuur me even een PM over welke producten het gaat dan check ik het even. Het moet normaal gewoon werken zie het de gehele dag voorbijkomen met orders namelijk.

Stuur me even een PM over welke producten het gaat dan check ik het even. Het moet normaal gewoon werken zie het de gehele dag voorbijkomen met orders namelijk.
Oke, heb je pm gestuurd:D

Goedeavond, ik wil bestellen maar zag dat er geen samples zijn van de nu geadverteerde whey delicious speculaas. Valt hier iets te regelen of bestaan deze gewoon niet? Order: 507258

Het is altijd wat met die PostNL :)
Ook wij hebben er vaak last van. Inmiddels al lang blij dat ze niet meer staken!

Goedeavond, ik wil bestellen maar zag dat er geen samples zijn van de nu geadverteerde whey delicious speculaas. Valt hier iets te regelen of bestaan deze gewoon niet? Order: 507258

Het is een versie voor alleen december dus zijn er geen samples van.

Hoe kan het dat het percentage eiwit in perfect whey protein, hoger is dan het percentage eiwit in whey delicious?

Waar ligt dit aan dan, aangezien in de whey delicious 20% isolaat zit.

Dat komt omdat de whey concentraat in perfect whey bij een kleine producent vandaan komt en deze heeft een uitzonderlijk hoge eiwitwaarde. Helaas heeft deze producent maar een beperkte beschikbaarheid en wij nemen de gehele productie af.

Back
Naar boven